Mobiilin aineisto-ohjeet

Mobiilin mainosmuodot |  Swipe-mainokset ja video | Lisäosat | 3. osapuolen tagit mobiilissa | Erikoisratkaisut | Mobiilimainosdemo | Aineiston toimitus

 

Mobiilin mainosmuodot

Huomioitavaa mobiiliaineistoissa

  • Klikki voi ohjata kampanjasivun sijaan myös sovelluskauppaan tai puhelinnumeroon (click to call)
  • Sanoma raportoi impressiot, klikit ja pyyhkäisyt
  • Useamman kuvan/sivun aineistoissa jokaisella kuvalla voi olla oma URL/klikkiseuranta
  • Mainoksessa voi käyttää 3. osapuolen impressio- ja klikkiseurantoja
  • On erittäin suositeltavaa, että kampanjasivu on suunniteltu mobiilikäyttöön.
  • Huom. tulospohjaisessa CPC-mainonnassa tulee käyttää 300x250 kokoisia aineistoja -  aineisto-ohjeet löytyvät täältä

 

Mobiiliparaati (suorat kampanjat, responsiivinen)

  • Aineiston mitat: 600x600 px
  • Tiedostomuodot: JPG, PNG, HTML5
    HUOM! HTML5 aineisto tulee olla joko responsiivinen tai kiinteän kokoisena 300x300. Mainospaikka skaalautuu päätelaitteen leveyden mukaan.
  • Kilotavurajat: 65 kt (kuva-aineistot), 80kt (HTML5 aineiston ensilataus)
  • 3rd party tagit: Ei voida ajaa 3. osapuolen tagin kautta
  • Lisäosa: OK. Katso lista mahdollisuuksista
  • Huomioi kuva-aineistoja tehdessäsi: 600x600 px aineisto skaalataan puhelimen näytön leveyden mukaan, joten kannattaa suunnitella aineisto niin, että se näyttää hyvältä myös pienemmillä näytöillä (min. 300x300 px).

 

Mobiiliparaati (3rd party tagit & ohjelmallinen)

 

Mobiiliboksi (suorat kampanjat, responsiivinen)

  • Aineiston mitat: 600 x 500 px
  • Sallitut tiedostomuodot: JPG, PNG, HTML5
    HUOM! HTML5 aineisto tulee olla joko responsiivinen tai kiinteän kokoisena 300x250. Mainospaikka skaalautuu päätelaitteen leveyden mukaan.
  • Kilotavurajat: 65 kt (kuva-aineistot), 80kt (HTML5 aineiston ensilataus)
  • 3rd party tagit: Ei voida ajaa 3. osapuolen tagin kautta
  • Lisäosa: OK. Katso lista mahdollisuuksista
  • Huomioi kuva-aineistoja tehdessäsi: 600x500 px aineisto skaalataan puhelimen näytön leveyden mukaan, joten kannattaa suunnitella aineisto niin, että se näyttää hyvältä myös pienemmillä näytöillä (min. 300x250 px).

 

Mobiiliboksi (3rd party tagit, ohjelmallinen ja tulospohjainen)

 

Swipe-mainokset ja video

Katso esimerkkejä eri mobiilimainostoteutuksista - tutustu mobiilimainosdemoon »

Spincube

  • Tarvittavat kuvat: 4-10 kuvatiedostoa
  • Aineiston mitat: 600 x 600 px
  • Tiedostomuodot: JPG, PNG
  • Kilotavurajat: 65 kt / kuva
  • Jokaisessa kuvassa voi olla oma URL/klikkiseuranta.
  • 3rd party tagit: Spin Cuben tyylinen mainosmuoto on mahdollista ajaa Adform tagin kautta. Katso lisätiedot
  • Lisäosa: OK. Katso lista mahdollisuuksista
  • Esimerkki: Katso demo »
  • Spin Cube käynnistyy nopealla pyörähdyksellä (auto spin), joka ohjaa käyttäjää mainoksen pyyhkäistävyyteen. Voit halutessasi myös erikseen kehottaa käyttäjää pyyhkäisemään mainosta copy-tekstissäsi.
    Mainokseen voi valita autorotaation, jolloin mainoksen sivu vaihtuu automaattisesti muutaman sekunnin välein. Autorotaatio päättyy, kun mainosta pyyhkäistään. Jos haluat käyttää autorotaatiota mainoksessa, mainitse aineiston toimituksen yhteydessä AUTO ROTATION.
     

Slider

  • Tarvittavat kuvat: 4-10 kuvatiedostoa
  • Aineiston mitat: 600 x 600 px
  • Tiedostomuodot: JPG, PNG
  • Kilotavurajat: 65 kt / kuva
  • Jokaisessa kuvassa voi olla oma URL/klikkiseuranta.
  • 3rd party tagit: Sliderin tyylinen mainosmuoto on mahdollista ajaa Adform tagin kautta. Katso lisätiedot
  • Lisäosa: OK. Katso lista mahdollisuuksista
  • Esimerkki: Katso demo »
  • Mainoksessa on nopea alkuanimaatio, joka ohjaa käyttäjää mainoksen pyyhkäistävyyteen. Voit halutessasi myös erikseen kehoittaa käyttäjää pyyhkäisemään mainosta copy-tekstissäsi.
    Mainokseen on mahdollista lisätä autorotaatio, jolloin mainoksen sivu vaihtuu automaattisesti muutaman sekunnin välein. Autorotaatio päättyy, kun mainosta pyyhkäistään. Jos haluat käyttää autorotaatiota mainoksessa, mainitse aineiston toimituksen yhteydessä AUTO ROTATION.

 

Korttipakka

  • Tarvittavat kuvat: 4-10 kuvatiedostoa
  • Aineiston mitat: 600 x 600 px
  • Tiedostomuodot: JPG, PNG
  • Kilotavurajat: 65 kt / kuva
  • Jokaisessa kuvassa voi olla oma URL/klikkiseuranta.
  • 3rd party tagit: Ei voida ajaa 3. osapuolen tagin kautta
  • Lisäosa: OK. Katso lista mahdollisuuksista
  • Esimerkki: Katso demo »
  • Mainoksessa on nopea alkuanimaatio, joka ohjaa käyttäjää mainoksen pyyhkäistävyyteen. Voit halutessasi myös erikseen kehoittaa käyttäjää pyyhkäisemään mainosta copy-tekstissäsi.
    Tämä mainosmuoto toimii useimmissa älypuhelimissa. Laitteissa, jotka eivät tue 3D-efektiä, mainos näytetään Sliderina.

 

Video

  • Tarvittavat tiedostot: 1 taustakuva, 1 mainosvideo, 1 x 5 sek. videotiedosto previewta varten
  • Aineiston mitat: Taustakuva 600 x 600 px. Videon kuvasuhde 16:9
  • Tiedostomuodot: taustakuva JPG tai PNG, videotiedosto MP4
  • Kilotavurajat: 65 kt taustakuva, 6MB videotiedosto
  • 3rd party tagit: Videon tyylinen mainosratkaisu on mahdollista ajaa Adform tagin kautta. Katso lisätiedot
  • Lisäosa: OK. Katso lista mahdollisuuksista
  • Esimerkki: Katso demo »
  • Taustakuvaan voi liittää URL:n. Älä lisää play-ikonia taustakuvaan.
  • Tarvittavat videotiedostot:
    • Video, joka näytetään kun kävijä klikkaa previewta. Kuvasuhde 16:9, tiedostomuoto MP4, maksimikoko 6 MB
    • Preview-video, joka näytetään mainospaikalla taustakuvan päällä. Pituus 5 sek., kuvasuhde 16:9, tiedostomuoto MP4, maksimikoko 6 MB. Preview-videossa ei ole ääntä. Preview-video voidaan asemoida mainoksen ylälaitaa, keskelle tai alalaitaan. Mainitse aineistoviestissä mitä asemointia tulee käyttää. HUOM! Jos haluat, että preview-video otetaan automaattisesti täysipituisen videotiedoston alusta, mainitse tästä aineistoviestissä.

 

Flipboard

  • Tarvittavat kuvat: 2-10 kuvatiedostoa
  • Aineiston mitat: 600 x 600 px
  • Tiedostomuodot: JPG, PNG
  • Kilotavurajat: 65 kt / kuva
  • Jokaisessa kuvassa voi olla oma URL/klikkiseuranta.
  • 3rd party tagit: Ei voida ajaa 3. osapuolen tagin kautta
  • Lisäosa: OK. Katso lista mahdollisuuksista
  • Esimerkki: Katso demo »
  • Mainoksessa on nopea alkuanimaatio, joka ohjaa käyttäjää mainoksen pyyhkäistävyyteen. Voit halutessasi myös erikseen kehoittaa käyttäjää pyyhkäisemään mainosta copy-tekstissäsi.
    Mainokseen on mahdollista lisätä autorotaatio, jolloin mainoksen sivu vaihtuu automaattisesti muutaman sekunnin välein. Autorotaatio päättyy, kun mainosta pyyhkäistään. Jos haluat käyttää autorotaatiota mainoksessa, mainitse aineiston toimituksen yhteydessä AUTO ROTATION.

 

Double Slider

  • Tarvittavat kuvat: yläosa 1-10 kuvaa, alaosa 1-10 kuvaa
  • Aineiston mitat: 600 x 300 px
  • Tiedostomuodot: JPG, PNG
  • Kilotavurajat: 40 kt / kuva
  • Jokaisessa kuvassa voi olla oma URL/klikkiseuranta.
  • 3rd party tagit: Ei voida ajaa 3. osapuolen tagin kautta
  • Lisäosa: OK. Katso lista mahdollisuuksista
  • Esimerkki: Katso demo »
  • Mainoksessa on nopea alkuanimaatio, joka ohjaa käyttäjää mainoksen pyyhkäistävyyteen. Voit halutessasi myös erikseen kehoittaa käyttäjää pyyhkäisemään mainosta copy-tekstissäsi.
    Mainokseen on mahdollista lisätä autorotaatio, jolloin mainoksen sivu vaihtuu automaattisesti muutaman sekunnin välein. Autorotaatio päättyy, kun mainosta pyyhkäistään. Jos haluat käyttää autorotaatiota mainoksessa, mainitse aineiston toimituksen yhteydessä AUTO ROTATION.

 

Scratch

  • Tarvittavat kuvat: 2 kuvatiedostoa
  • Aineiston mitat: 600 x 600 px (2 kuvaa)
  • Tiedostomuodot: JPG, PNG
  • Kilotavurajat: 65 kt / kuva
  • 3rd party tagit: Ei voida ajaa 3. osapuolen tagin kautta
  • Lisäosa: OK. Katso lista mahdollisuuksista
  • Esimerkki: Katso demo »

 

Puzzle

  • Tarvittavat kuvat: 1 kuvatiedosto
  • Aineiston mitat: 600 x 600 px
  • Tiedostomuodot: JPG, PNG
  • Kilotavurajat: 65 kt
  • 3rd party tagit: Ei voida ajaa 3. osapuolen tagin kautta
  • Lisäosa: OK. Katso lista mahdollisuuksista

 

 

Mobiilin lisäosat

Lisäosa: Store Locator

Katso demo »

Toimipaikkalista

  • Liitä aineiston mukaan toimipaikkalista. Lataa Excel-pohja »
  • Pakolliset tiedot: toimipaikan nimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka
  • Valinnaiset tiedot: toimipaikan puh., toimipaikan leveysaste & pituusaste
  • POI-kuva (valinnainen), PNG kuva 70x70px. Kartassa on mahdollista käyttää asiakkaan omaa POI-kuvaa osoittamaan toimipaikkoja, esim. logoa.

Kuvat

  • Kuvatiedostojen osalta katso kyseisen mainosmuodon ohjeet, johon haluat liittää Store Locatorin.
  • Suosittelemme lisäämään kuva-aineistoon kehoitteen, joka aktivoi klikkaamaan kartan auki, kuten “Etsi sinua lähin kauppa”.

Seurannat

  • Sanoma raportoi impressiot, klikit karttaan ja toimipaikkaan
  • Tätä mainosmuotoa ei voi ajaa 3. osapuolen tagin takaa, mutta 3. osapuolen impressio- ja klikkiseurantoja voi käyttää.

 

 

Lisäosa: Kalenteri

Katso demo »

Kalenterimerkintä

  • Tapahtuman otsikko
  • Tapahtuman aloituspäivämäärä ja -kellonaika sekä  lopetuspäivämäärä ja –kellonaika (yksi tai useita)
  • Muistutuksen hetki (esim. 1 päivä / 15 min ennen tapahtumaa)
  • Tapahtuman tarkempi kuvaus (valinnainen)
  • Osoite: Tapahtuman osoite tai www-sivu (valinnainen)
  • Lataa kalenterimuistutuksen Excel-pohja »

Kuvat

  • Kuvatiedostojen osalta katso kyseisen mainosmuodon ohjeet, johon haluat liittää Kalenterin.
  • Suosittelemme lisäämään kuva-aineistoon kehoitteen, jossa kävijää kehoitetaan lisäämään tapahtuma kalenteriinsa.

Seurannat

  • Sanoma raportoi impressiot ja klikit
  • Tätä mainosmuotoa ei voi ajaa 3. osapuolen tagin takaa, mutta 3. osapuolen impressio- ja klikkiseurantoja voi käyttää.

Backup-versio on PAKOLLINEN

  • Huomioi, että Kalenteri toimii iOS-laitteissa, mutta ei kaikissa Android- rai Windows Phone-laitteissa, joten backup-versio on pakollinen.
  • Lähetä materiaalin mukana 600x600px backup-kuva ja URL.
  • Backup-kuvan sijaan voit käyttää SMS/Kuponki add-onia, jolloin käyttäjä saa tilattua muistutuksen tapahtumasta tekstiviestitse (katso erikseen Kupongin aineisto ohjeet).

 

 

Lisäosa: Kuponki

Katso demo »

Kupongin tiedot

  • Lähettäjän nimi, maks. 11 merkkiä (ei erikoismerkkejä tai välilyöntejä)
  • Tekstiviesti, joka lähetetään kupongin tilaajalle, maks. 140 merkkiä välilyönnit mukaanlukien.
  • Kuponkikoodi, joka näytetään tekstiviestissä (valinnainen). Jos tarvitset viestiin yksilöivän kuponkikoodin, pyydä lisätietoja myyjältä tai
  • Lähetä tekstiviestiaineisto txt-tiedostona muun aineiston mukana

Kuvat

  • Kaksi 600x600px kuvaa (JPG tai PNG), maks. 65kt /kuva:
  • Kuva 1, jossa kehoitus tilata kuponki. Kuvassa tulee olla  tilaa/lähetä nappi. Huomioithan aineiston suunnittelussa, että siihen lisätään tuotannossa puhelinnumerokenttä (älä lisää tätä kuvaan valmiiksi.)
  • Kuva 2, jossa näytetään kiitos-/vahvistusviesti kupongin tilaajalle

Seurannat

  • Sanoma raportoi impressiot, klikit ja tilattujen kuponkien määrän.
  • Tätä mainosmuotoa ei voi ajaa 3. osapuolen tagin takaa, mutta 3. osapuolen impressio- ja klikkiseurantoja voi käyttää.

Vaihtoehtoja

  • Kuponkia voi käyttää vaihtoehtona Kalenterille.
  • Kupongin voi lähettää myös sähköpostina HTML-muodossa. Tässä tapauksessa kävijä lisää kenttään sähköpostiosoitteensa. 

 

 

Mobiilin erikoisratkaisut

Kun haluat käyttää jotain mobiilin erikoisratkaisua kampanjassasi:

  • Briefaa myyjäsi kampanjasta.
  • Briefiin perustuen alamme työskennellä mockupin parissa, josta näkee miltä itse mainos tulisi näyttämään ja miten se toimisi.
  • Mockup esitetään sinulle ja jatkamme mainoksen työstämistä kunnes olet tyytyväinen ratkaisuun.
  • Saatuamme hyväksynnän mockupille toimitamme mainoksesta aineisto-ohjeet, eli mitä materiaaleja tarvitsemme sinulta valmiin mainoksen rakentamiseksi.
  • Toimitamme mainoksesta toimivan demon hyväksyttäväksi.
  • Kun demo on hyväksytty, kampanja voidaan käynnistää.
  • Huomioithan, että tarvitsemme mockupin hyväksynnän jälkeen varsinaiselle tuotannolle aikaa noin 2 vkoa.

 

Dynaaminen mainos

Dynaamisia feedeja voi hyödyntää mainoksessa hyvin monella tapaa ja on räätälöitävissä juuri sinun tarpeisiisi.
Pidäthän mielessä, että räätälöityjen mainosratkaisuiden rakentamiseen kuluu hieman enemmän aikaa. Räätälöidyt mainosratkaisut on suunniteltava ja testattava huolella, emmekä halua aloittaa kampanjaa ennen kuin olemme (ja sinä olet) täysin tyytyväisiä lopputulokseen.
Tätä mainosmuotoa ei voi ajaa 3. osapuolen tagin takaa.
Esimerkki dynaamisesta mainoksesta »

 

Äänestys

Katso demo »
Kun suunnittelet äänestyksen käyttämistä kampanjassasi, olethan yhteydessä myyntiin hyvissä ajoin, jotta mainostuotanto pystytään suunnittelemaan huolella ja ehditään toteuttaa ajoissa.
Liitäthän aineiston mukaan tarkan kuvauksen miten äänestyksen tulisi mainoksessa toimia.

Kuvat

  • Yksi aloituskuva, jossa on äänestysvaihtoehdot
  • Yksi kuva äänestystulokselle
  • Haluamasi webfontti, jolla näytetään äänestystulos prosentteina
  • Valinnainen jatkokuva, joka voidaan näyttää muutama sekunti äänestystuloksen jälkeen
  • Kuvat 600x600px (JPG/PNG), max 65 kb

Seurannat

  • Voit liittää klikin kampanjasivulle joko tulossivulta tai jatkokuvasta
  • Sanoma raportoi impressiot ja klikit
  • Mainoksessa voi käyttää 3. osapuolen impressio- ja klikkiseurantoja
  • Tätä mainosmuotoa ei voi ajaa 3. osapuolen tagin takaa

 

360 View

Katso demo »
Kun suunnittelet 360 View –mainosmuodon käyttämistä kampanjassasi, olethan yhteydessä myyntiin hyvissä ajoin, vähintään 3 viikkoa ennen kampanjan alkua, jotta mainostuotanto pystytään suunnittelemaan huolella ja ehditään toteuttaa ajoissa.
Tämä mainosmuoto toimii useimmissa älypuhelimissa. Backupina näytetään mainosta, jossa  kuvaa panoroidaan automaattisesti.
Info-kenttään voi toteuttaa lisäominaisuuden (add-on). 

Kuvat

  • 1 huone/panaraama, maks. 240 kB. Voit toimittaa materiaalin jostain näistä vaihtoehdoista:
  • 1 kuutiopanoraama (6 kuvaa, 420x420 px/kuvaa)
  • 1 sylinteripanoraama
  • 1 pallopanoraama
  • 1 kuva viestille/logolle 300x60 px, maks.25 kb
  • Valinnaiset info-kentät:1-3 kuvaa enintään 260x180 px, 40kb/kuva, tai 1-3 URL.

Seurannat

  • Klikkiseuranta ei ole pakollinen
  • Infokenttä voi sisältää URL:n tai lisäominaisuuden.
  • Sanoma raportoi impressiot, klikit ja pyyhkäisyt
  • Mainoksessa voi käyttää 3. osapuolen impressio- ja klikkiseurantoja
  • Tätä mainosmuotoa ei voi ajaa 3. osapuolen tagin takaa

 

3D-objekti

Katso demo »
Kun suunnittelet 3D-objektin käyttämistä kampanjassasi, olethan yhteydessä myyntiin hyvissä ajoin, jotta mainostuotanto pystytään suunnittelemaan huolella ja ehditään toteuttaa ajoissa.
Yksinkertainen 3D-objekti toimii suurimmalla osalla laitteista. Jos laite ei tue tätä näytetään objektista backupina 180° näkymä.

3D-objekti

  • 600x600px kokoinen taustakuva (JPG/PNG), max 65 kb
  • 1 diffuusi-tekstuuri PNG tai JPG-tiedostona, max 2048x2048px
  • 1 3D-objekti OBJ Collada.
  • Max 250 polygonia (tulee olla kolmio)
  • Ei päällekkäisiä verkkoja
  • Objekti ei saa olla suurempi kuin 50kb

Yksinkertainen 3D-objekti

  • 600x600px kokoinen taustakuva (JPG/PNG), max 65 kb
  • Korkearesoluutiokuvat tuotteen/elementin jokaisesta sivusta, jotta siitä voidaan tehdä 360° tarkasteltava 3D-objekti.
  • Esimerkki: jos näytetään kuution muotoista tuotetta, sen jokaisesta sivusta tarvitaan korkearesoluutiokuva, eli yhteensä kuusi kuvaa.

Seurannat

  • Sanoma raportoi impressiot, klikit ja interaktiot
  • Mainoksessa voi käyttää 3. osapuolen impressio- ja klikkiseurantoja
  • Tätä mainosmuotoa ei voi ajaa 3. osapuolen tagin takaa

 

 

Gyro

Tätä mainosmuotoa ei voi ajaa 3. osapuolen tagin takaa

Shake

Katso demo »
Tätä mainosmuotoa ei voi ajaa 3. osapuolen tagin takaa

Selfie

Katso demo »
Tätä mainosmuotoa ei voi ajaa 3. osapuolen tagin takaa

 

 

 

3. osapuolen tagit mobiilissa
 

  • Sanoma hyväksyy 3. osapuolen tageja mobiilikampanjoissa seuraavilta vendoreilta: Adform, DoubleClick, Medialets, Sizmek.
    Teknisesti voi olla mahdollista ajaa myös muiden vendoreiden tageja. Otathan ajoissa yhteyttä mainonnanhallintaan tagin/aineiston testaamista varten.
  • Tagien tulee olla SSL (HTTPS) yhteensopivia.
  • Tagin takaa ajettava aineisto voi olla kuva tai kevyesti animoitu HTML5-aineisto. Kevyt animointi tarkoittaa maksimissaan 15 sekunnin animaatiota. Ei rich interaktioita, kuten pyyhkäisyelementtejä tai laajenemista.
  • Tagin tulee olla kiinteän kokoinen mobiiliparaati 300x300 tai mobiiliboksi 300x250.
  • Responsiivisia 3. osapuolen tageja voi käyttää ainoastaan ennalta hyväksytyissä mainosmuodoissa (ks. taulukko alla).
  • Pyyhkäisyelementtejä voi käyttää 3. osapuolen tageissa ainoastaan ennalta hyväksytyissä mainosmuodoissa (ks. taulukko alla).
  • Huomioi, että HTML5 mainosten ohjeet koskevat myös tagin takaa ajettavia aineistoja.
  • Mainosten optimointi mahdollisimman kevyiksi on välttämätöntä, jotta varmistetaan nopea latautuminen myös hitaammilla yhteysnopeuksilla ja laitteilla, joissa on heikompi prosessoriteho.
  • Testaa mainos iOS, Android ja Windows Phone alustoilla. Huolehdithan, että mainos toimii vähintään iOS8+, Android 4.4+ ja WP 8.1+ alustaversioissa. Ilmoita aineiston toimituksen yhteydessä jos mainos toimii vain jollain tietyillä alustoilla tai tietyillä laitteilla.
  • Tarkista aineistosi IAB:n HTML5 validaattorissa: html5.iabtechlab.com (Toimii myös 3. osapuolien tageilla!)
  • Sanoman mobiiliverkosto sisältää sivustoja, hybridi- ja natiivisovelluksia, joten mainoksen tulee toimia kaikissa ympäristöissä. Richmediamainokset tulisi olla MRAID-yhteensopivia, jotta ne toimivat oikein natiivisovelluksissa (esim. kampanjasivun avaaminen tulee toteuttaa sovelluksissa mraid.open funktiolla). Lue lisää: kuinka käyttää MRAIDia mainoksissa (pdf)

Sallitut 3. osapuolet tagit:

  • Kuva (Javascript tag)
    Vendorit: Adform, DoubleClick, Medialets, Sizmek
    Koko: 300x300, 300x250
    Kilotavuraja: 65kt
     
  • HTML5, simple animation (Javascript tag)
    Vendorit: Adform, DoubleClick, Sizmek
    Koko: 300x300, 300x250
    Ensilatauksen kilotavuraja: 80kt
    Huomiot: Huomioi HTML5 mainosten ohjeet. Pyyhkäisyelementit ei sallittuja.
    Tagin takaa ajettava html5 mobiiliaineisto voi olla myös responsiivinen (600x600 tai 600x500), mutta tägin tulee olla koossa 300x300 / 300x250.
     
  • MRAID Video, DIRECT
  • MRAID 3D Cube, DIRECT
  • MRAID Slider, DIRECT
    Vendorit: Adform
    Koko: 600x600, 600x500. Responsiivinen mainos, skaalautuu laitteen leveyden mukaan.
    Ensilatauksen kilotavuraja: 80kt
    Huomiot: Ei tule käyttää ohjelmallisessa!
     
  • MRAID 3D Cube, RTB
  • MRAID Slider, RTB
  • MRAID Video, RTB
    Vendorit: Adform
    Koko: 300x300, 300x250, kiinteä koko ohjelmalliseen.
    Ensilatauksen kilotavuraja 80kt.

 

 


 

 

Mobiilin mainosmuodot |  Swipe-mainokset ja video | Lisäosat | 3. osapuolen tagit mobiilissa | Erikoisratkaisut | Mobiilimainosdemo | Aineiston toimitus