Monikanavainen Helsingin Sanomat

Monikanavainen Hesari - Paulig

"Vastuullisuus on ensisijaisesti tekoja, ja kun teot ovat riittävän isoja, niistä on hienoa myös kertoa isosti. Paulig saavutti juuri merkittävän tavoitteensa raakakahvin vastuullisuuden osalta, ja mikäpä sen parempi media vastuullisuusviestin lanseeraamiseen isolle yleisölle kuin monikanavainen Hesari.”

-Tomi Wirtanen, Marketing Director, Paulig Coffee -

Tomi Wirtanen, Paulig

Suomalainen kahvivalmistaja Paulig asetti vuonna 2014 tavoitteeksi, että kaikki sen käyttämät kahvipavut hankitaan vastuullisiksi varmennetuista lähteistä vuoden 2018 loppuun mennessä.

Projekti on ollut valtava, sillä Paulig ostaa vuosittain yli 50 miljoonaa kiloa raakakahvia. Muutos oli Pauligille myös merkittävä taloudellinen satsaus. Nyt Paulig on saavuttanut tavoitteensa ja juhlii kertomalla siitä monikanavaisen Hesarin etusivulla. Hesarin mainos on osa kolmiviikkoista kampanjaa, joka pyörii printissä, televisiossa, sosiaalisessa mediassa ja verkossa.

Lue tarkemmin, miten Pauligin vastuullisuustyö jatkuu: paulig.fi/vastuullisuus

Lisää Pauligin vastuullisuusponnistuksista ja sen kampanjoinnista Markkinointi&Mainonta-lehden artikkelista.

Monikanavainen HS

Onko sinullakin jotain suurta ja merkittävää viestittävää tänä vuonna?

Hesarin monikanavaisilla ratkaisuilla tavoitat koko Helsingin Sanomia lukevan yleisön riippumatta siitä miten sisältöä luetaan.

HS etusivulla tavoitat parhaimmillaan miljoonayleisön ja muilla monikanavaisilla ratkaisuilla jopa 800 000 kontaktia. Monikanavaiset ratkaisut tarjoavat mainostajalle vaikuttavan uutisympäristön mainonnalle. Keskittyneesti luetun sisällön rinnalla mainos koetaan osaksi sisältöä, joka lisää tutkitusti mainonnan huomioarvoa ja vaikuttavuutta.

Case Paulig

Vahva startti kampanjalle Helsingin Sanomilla – mainoksen muistaa nähneensä 810 000 lukijaa

Paulig monikanavainen Helsingin Sanomat

6.1.19 ilmestynyt Pauligin monikanavainen kokosivun mainos huomattiin Helsingin Sanomien lukijoiden keskuudessa ja noin 810 000 lukijaa muisti nähneensä sen. Sisältö kiinnosti ja 87 % mainoksen huomanneista tutustui sisältöön tarkemmin.  Haluttu viesti meni läpi tavoitellusti:

Mainoksen pääviesti

Helsingin Sanomien lukijat itse määrittelevät kuuluvansa Pauligin kohderyhmään. Ei ihme, että monikanavainen Hesari kuuluu Pauligin mediavalikkoon.

Kohderyhmään kuuluminen: Printti 73 % | Digi 61 %

Lähde: HS Crossmedia Survey / Digitalist Group. Tammikuu 2019.