mutusta_mittarointiin_parallax.jpg

Mutusta mittarointiin -webinaarisarja

Katso webinaarijaksojen tallenteet.

mutusta-mittarointiin-parallax-pysty.jpg

Mutusta mittarointiin -webinaarisarjassa markkinoinnin ammattilaiset tekevät ihmisistä numeroita ja numeroista ostopersoonia. Miten erilaiset ihmiset liikkuvat netissä ja mitä tietoa he hakevat ennen ostopäätöksen tekemistä? Missä vaiheessa markkinointi tavoittaa heidät ja kuinka heidän mietteisiinsä on mahdollista vaikuttaa? 

Tavoitteita ja niissä onnistumista ei ravisteta hihasta. Ne mitataan.

Nappaa vinkit markkinoinnin mittaamiseen webinaaritallenteista.

Jouluspesiaali

Sanoman Olli Ikäheimo ja Museokeskus Vapriikin Tähtitalvikki Poikajärvi puhuvat kolmannessa Mutusta mittarointiin -webinaarissa aineettomista joululahjoista ja niiden markkinoinnista. Esimerkkicasena kuullaan Museokortin monimediallisesta kampanjasta, jonka tutkimustuloksia avaa Sanoman B2B Insight strategi Elina Haapakoski.

Eri tavoite, eri mittarit

Pitkäjänteinen brändimarkkinointi nojaa tunteisiin ja toistoon. Syvempi muistijälki luo pysyvän suhteen brändin ja kuluttajan välille. Ostopäätöksistä 90% tehdään tiedostamattoman mielen perusteella, mutta sen mittaaminen ei ole helppoa. Webinaarijaksossa aiheesta ovat keskustelemassa Sanoman myyntiryhmän vetäjä Tomi Jäppinen sekä myyntipäällikkö Henri Savilahti.

Lue yhteenveto webinaarista

Asiakasymmärrys markkinoinnin tukena suhteen eri vaiheissa –
Case Käyttöauto

Sarjan ensimmäisessä osassa Sanoman B2B insight -tutkimuspäällikkö Heli Virola avaa Sanoman kampanjoissaan käyttämää dataa ja tapaa hyödyntää erilaisia tutkimuksia asiakkaiden kanssa tehtävässä mediasuunnittelutyössä. Päivän aiheeseen konkreettisen lisän tuo markkinointitarinansa kautta Käyttöauto Tampereen aluejohtaja Harri Mylläri. Mylläri kertoo esimerkeillään siitä, miten asiakassuhdetyötä tehdään pitkän ostovälin hyödykkeiden parissa. Keskustelua vetää Sanoma B2B:n vastaava sisältömarkkinoinnin tuottaja Olli Ikäheimo.

Lue yhteenveto webinaarista

Muissa tapahtumissamme puitua

Get-the-new-tomorrow-Share.jpg
Get the New Tomorrow  käsitteli tänä vuonna kuluttamisen ja markkinoinnin muutoksia

Tutustu yli 4 000 osallistujaa inspiroineen online-tapahtuman sisältöön.

Lue lisää
markkinoinnin-tehoshotti-somekuva.jpg
Tehoshotti-webinaarisarja tarjosi täsmävinkit koukuttavaan markkinointiin 15 minuutin mittaisilla pikaluennoilla

Katso kaupallista hyvinvointiamme edistävät tallenteet.

Lue lisää