
Mutusta mittarointiin -webinaarisarja
Katso webinaarijaksojen tallenteet.

Mutusta mittarointiin -webinaarisarjassa markkinoinnin ammattilaiset tekevät ihmisistä numeroita ja numeroista ostopersoonia. Miten erilaiset ihmiset liikkuvat netissä ja mitä tietoa he hakevat ennen ostopäätöksen tekemistä? Missä vaiheessa markkinointi tavoittaa heidät ja kuinka heidän mietteisiinsä on mahdollista vaikuttaa?
Tavoitteita ja niissä onnistumista ei ravisteta hihasta. Ne mitataan.
Nappaa vinkit markkinoinnin mittaamiseen webinaaritallenteista.
Jouluspesiaali
Sanoman Olli Ikäheimo ja Museokeskus Vapriikin Tähtitalvikki Poikajärvi puhuvat kolmannessa Mutusta mittarointiin -webinaarissa aineettomista joululahjoista ja niiden markkinoinnista. Esimerkkicasena kuullaan Museokortin monimediallisesta kampanjasta, jonka tutkimustuloksia avaa Sanoman B2B Insight strategi Elina Haapakoski.
Eri tavoite, eri mittarit
Pitkäjänteinen brändimarkkinointi nojaa tunteisiin ja toistoon. Syvempi muistijälki luo pysyvän suhteen brändin ja kuluttajan välille. Ostopäätöksistä 90% tehdään tiedostamattoman mielen perusteella, mutta sen mittaaminen ei ole helppoa. Webinaarijaksossa aiheesta ovat keskustelemassa Sanoman myyntiryhmän vetäjä Tomi Jäppinen sekä myyntipäällikkö Henri Savilahti.
Asiakasymmärrys markkinoinnin tukena suhteen eri vaiheissa –
Case Käyttöauto
Sarjan ensimmäisessä osassa Sanoman B2B insight -tutkimuspäällikkö Heli Virola avaa Sanoman kampanjoissaan käyttämää dataa ja tapaa hyödyntää erilaisia tutkimuksia asiakkaiden kanssa tehtävässä mediasuunnittelutyössä. Päivän aiheeseen konkreettisen lisän tuo markkinointitarinansa kautta Käyttöauto Tampereen aluejohtaja Harri Mylläri. Mylläri kertoo esimerkeillään siitä, miten asiakassuhdetyötä tehdään pitkän ostovälin hyödykkeiden parissa. Keskustelua vetää Sanoma B2B:n vastaava sisältömarkkinoinnin tuottaja Olli Ikäheimo.
Muissa tapahtumissamme puitua

Get the New Tomorrow käsitteli tänä vuonna kuluttamisen ja markkinoinnin muutoksia
Tutustu yli 4 000 osallistujaa inspiroineen online-tapahtuman sisältöön.

Tehoshotti-webinaarisarja tarjosi täsmävinkit koukuttavaan markkinointiin 15 minuutin mittaisilla pikaluennoilla
Katso kaupallista hyvinvointiamme edistävät tallenteet.