IS & MeNaiset

Markkinoija, löydä jotain mitä et osannut etsiä.

Suomen suosituimman naistenlehden Me Naisten digitaaliset sisällöt löytyvät nyt uudesta osoitteesta IS.fi/menaiset.

Yli kahden miljoonan kuukausitavoittavuuteen yltänyt Menaiset.fi tarjoaa osana IS.fi:tä entistä suuremman tavoittavuuden ja päiväkohtaisen peiton naiskohderyhmässä. ​Kaikki merkittävät lifestyle-sisältöaiheet löytyvät nyt yhden osion alta. Monipuolisen sisällön avulla tavoitat naiskohderyhmäsi juuri oikeassa mainosympäristössä. Ympäristössä, jossa viestisi osuu ja uppoaa.

”Tulevaisuudessa Me Naisten digisisällöt tavoittavat entistä suuremman yleisön, mutta samalla pidämme kiinni siitä, mikä tekee Me Naisten sisällöistä erityisiä. Alustauudistus on meille hieno mahdollisuus rakentaa mainostajille houkutteleva digitaalinen ympäristö, jollaista Suomessa ei ole vielä nähty.”

Me Naisten päätoimittaja Iina Artima-Kyrki 

Uuden digiosion ydinkohderyhmä on yli 35-vuotiaat naiset, mutta uudistuneen palvelun odotetaan kiinnostavan entistä enemmän myös nuorempaa naiskohderyhmää.

 

Parempaa vaikuttavuutta oikealla mainosympäristöllä

Tunnettuus

Lähde: Sanoma, Digitaalisen mainonnan vaikuttavuustutkimus 2020, N= 300

Mainonnan kohdentaminen kohderyhmää kiinnostavan sisällön yhteyteen ei vaikuta vain kohderyhmän tavoittamiseen, vaan sillä on myös merkitystä mainonnan tehoon. Sanoman teettämän laajan digimarkkinoinnin tutkimuksen mukaan kontekstikohdennus kasvattaa erityisesti brändin tunnettuutta ja harkintaa. Sisältökohdennukset ovat evästevapaita ja siksi varsinkin tulevaisuudessa relevantti kohdennusmuoto.

Ota naisyleisösi haltuun

Brändisi voi näkyä IS.fi/menaiset -osiossa monin eri keinoin bannerimainonnasta natiiviin ja blogiyhteistöihin tai täysin brändisi tarpeisiin räätälöityihin kokonaisuuksiin. Ota naiskohderyhmäsi haltuun esimerkiksi yhdistymisen kunniaksi tehdyllä monikanavaisella haltuunotolla.

IS ja Me Naiset
IS-MeNaiset-hero.jpg