Sanoman naiset 25-54

Mainostajan unelmayleisö:
Sanoman naiset 25–54 v.

Tavoitteletko kuluttajia, jotka haluavat panostaa ulkonäköönsä, nauttivat shoppailusta, arvostavat laatua ja kokeilevat auliisti uusia tuotemerkkejä? Meillä on sinulle ratkaisu, joka helpottaa työtäsi ja auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi.

Tavoitat nyt aikakauslehdillä helposti ja vaivattomasti kaupallisesti kiinnostavan kohderyhmän, 25–54-vuotiaat naiset. Uudella ”Sanoman naiset 25–54” -paketilla saat yhteensä yli puoli miljoonaa kontaktia kohderyhmästä. Aikakauslehdissä mainoksesi on osa asiakastasi muutenkin kiinnostavaa sisältöä. Ihana lukukokemus, monen naisen oma hetki päivässä, tarjoaa aina inspiraatiota niin arkeen, juhlaan kuin ostoksiin. Lukijamme todistetusti kokevat mainonnan aikakauslehdissä osaksi lukukokemusta. Viimeaikaisten tutkimusten mukaan mainonnan huomioarvo, tuotteiden brändimielikuva ja mainonnan herättämä ostoaie* ovat nousseet aikakauslehdissä. Mainonta toimii ja kauppa käy!

Mainonta toimii aikakauslehdissä yhä paremmin* 

Huomioarvo 66 > 73 %
Brändimielikuva 66 > 68 %
Ostoaie 18 > 27 %

*Lähde: Sanoman tietopankki 20142017

Mitä siis enää epäröimään, kun ostaminenkin on tehty näin vaivattomaksi: 1 markkinointipäätös = yli puoli miljoonaa kontaktia laadukkaassa mediaympäristössä.

Kohderyhmään kuuluvat nauttivat shoppailusta, arvostavat laatua, designia ja kotimaisuutta. He kokevat että laatuun kannattaa panostaa, mutta kokeilevat auliisti myös uusia tuotemerkkejä. Verkko-ostaminen tuo helpotusta arkeen.

Aika houkutteleva kohderyhmä sinunkin tuotteellesi, eikö vaan?

Kysy lisätietoja tai pyydä tarjous yhteyshenkilöltäsi!

Mainostajan unelmayleisö

He nauttivat shoppailusta ja arvostavat laatua, designia ja kotimaisuutta.

  • 38 % kohderyhmästä nauttii kaikenlaisesta shoppailusta (27 %)
     
  • Aktiivi-ikäiset naiset ovat heräteostosten kuningattaria: 32 % kuluttaa kaupassa yleensä suunniteltua enemmän (25 %)
     
  • Laatuun panostamisessa kohderyhmä on väestötasolla: 65 % on sitä mieltä, että laadukkaista tuotteista kannattaa maksaa enemmän (66 %)

He kokeilevat auliisti myös uusia tuotemerkkejä. Verkko-ostaminen tuo helpotusta arkeen

  • Tuotteiden ulkonäöllä ja designilla on keskivertoa enemmän merkitystä: 42 % on sitä mieltä, että tuotteen ulkonäkö ja design ovat yhtä tärkeitä laadun kanssa (32 %).
     
  • 66 % kohderyhmästä kokee verkko-ostamisen elämää helpottavana tekijänä (52 %): arjen kiirettä helpottavat asiat koetaan usein palveluna.
     
  • Ovat valmiita panostamaan luksus- (ja luonnon-) kosmetiikkaan. Seuraavat mieluusti vaate- ja kosmetiikkamainontaa. Ovat valmiita käyttämään aikaa ulkonäköasioihin tunteakseen itsensä viehättäväksi.

Lähde: TNS Atlas, tammi-kesä 2018, Intramedia, lifestyle, ketjut