Nosta radiokampanjan huomioarvoa hyödyntämällä Suplan keskittynyt 100 000 kuuntelijan yleisö

Radio- ja on demand audio -sisältöjä tarjoavaa Supla-sovellusta on ladattu jo lähes 300 000:een älypuhelimeen vajaan kahden vuoden aikana. Viikoittain Suplaa käyttää jo 100 000 suomalaista, jotka kerryttävät sisällöille yli miljoona käynnistä viikossa. Palvelussa vietetään aikaa keskimäärin 41 minuuttia per käyntikerta. 

Mainostajalle Supla mahdollistaa edelläkävijä-kohderyhmän tavoittamisen sekä huomioarvon kasvattamisen radiokampanjassa. Erittäin korkeat Supla-kampanjoiden huomioarvot kertovat mm. kohderyhmän keskittyneestä ja omaehtoisesta kuuntelusta sekä mainosten onnistuneesta sijoittelusta. Supla kannattaa ottaa mukaan radiokampanjan kokonaisuuteen.

Pre-roll-spottimainonnan lisäksi Suplassa voidaan hyödyntää brändin omaa sisältöä eli audionatiivia, jolle löydetään ohjaavien elementtien kautta juuri se oikea aiheesta kiinnostunut yleisö. Ohjaavia elementtejä voivat olla esim. sisältöön linkitetyt mainosspotit Suplassa sekä radiokanavillamme tai vaikka display-mainonta Sanoman verkostossa. 

Suplasta on julkaistu juuri uusi versio, jossa kuunneltavana 15.9. lähetyksensä aloittava radiokanava HitMix.