Digitaaliset kanavat – kohdenna ja aktivoi

Sanoman verkostossa tiedät missä seurassa brändisi liikkuu

Sanoman tavoittava ja luotettava verkosto koostuu suomalaisten rakastamista brändeistä, joiden parissa kuluttajat viihtyvät ja hakevat päivän puheenaiheta. Kuluttajilla on vahva suhde Sanoman brändeihin myös digikanavissa. Tästä syystä voimme sanoa, että Sanoma tuntee suomalaiset ja ennen kaikkea suomalaisten mediankäytön

Sanoman segmentoinnin avulla mainostajat pääsevät kiinni juuri oikeaan kohderyhmään ja omien segmenttiensä tavoittamiseen. Suuret uutismediat tarjoavat mahdollisuuden mainostajalle luoda ilmiöitä mainonnan keinoin jopa päivässä. Monipuoliset ja suuret mainospinnat yhdistettynä isoon tavoittavuuteen luotettavissa mediaympäristöissä = match made in heaven kun tavoitteena on lanseerata, saada jotain suuren yleisön tietoisuuteen, luoda ilmiö hallitusti ja kasvattaa brändin tunnettuutta.

Sanoman laaja ja Suomen suurin verkosto sekä monipuolisin mediavalikko onlinekanavissa tekee Sanomien verkostosta ylivertaisen hyvän; monipuolisuus tarjoaa mainostajalle hyvät data –kohdennuksen mahdollisuudet, yhdistettynä oikeanlaiseen mediaympäristöön.

Uusi Ruutu – käyttäjäystävällisempi ja laadukkaampi sisältö

Ruutu videopalvelu uudistui 8.3. Kuluttajapalautteen perusteella palvelun visuaalista ilmettä muutettiin selkeämmäksi ja käyttäjäystävällisemmäksi. Uusi Ruutu tarjoaa katsojalle entistä laadukkaampia sisältöjä ja mainostajalle yhä suurempia yleisöjä.

Lue lisää >

Hyviä tuloksia Sanoman videomainonnan formaattien yhdistämisestä

Sanoma toi vuodenvaihteessa uuden videomainonnan tuotteen kilpailemaan kansainvälisiä videoverkostoja vastaan. Ensimmäisten tulosten mukaan Sanoma Video tuo tehokkaasti lisäpeittoa lineaariseen tv-kampanjaan.

Lue lisää >

Hyödynnä toimiva ja kustannustehokas digitaalinen liite

Kuten perinteinen printtiliite myös digitaalinen liite toimii tehokkaana taktisen mainonnan ratkaisuna. Nostamalla tuotevalikoimaa esille laajasti digiliitteessä pystytään vetoamaan yhä laajempaan kuluttajajoukkoon suoraan ostokanavassa ja myös talouksiin, jotka ovat kieltäneet suoramainonnan.

Lue lisää >

Sanoma yhdistää uudella tavalla videomainonnan formaatteja – tavoittavuus tuplaantuu 2017

Sanoma vie videomainonnan tarjoomansa seuraavalle tasolle: uusi tuotteistus yhdistää Ruutu-videoverkoston lyhytvideoiden mainospaikat ja Suomen suurimpien uutissivustojen videobannerimainospaikat.

Lue lisää >