Digitaaliset kanavat – kohdenna ja aktivoi

Sanoman verkostossa tiedät missä seurassa brändisi liikkuu

Sanoman tavoittava ja luotettava verkosto koostuu suomalaisten rakastamista brändeistä, joiden parissa kuluttajat viihtyvät ja hakevat päivän puheenaiheita. Kuluttajilla on vahva suhde Sanoman brändeihin myös digikanavissa. Tästä syystä voimme sanoa, että Sanoma tuntee suomalaiset ja ennen kaikkea suomalaisten mediankäytön.

Sanoman segmentoinnin avulla mainostajat pääsevät kiinni juuri oikeaan kohderyhmään ja omien segmenttiensä tavoittamiseen. Suuret uutismediat tarjoavat mahdollisuuden mainostajalle luoda ilmiöitä mainonnan keinoin jopa päivässä. Monipuoliset ja suuret mainospinnat yhdistettynä isoon tavoittavuuteen luotettavissa mediaympäristöissä = match made in heaven kun tavoitteena on lanseerata, saada jotain suuren yleisön tietoisuuteen, luoda ilmiö hallitusti ja kasvattaa brändin tunnettuutta.

Sanoman laaja ja Suomen suurin verkosto sekä monipuolisin mediavalikko onlinekanavissa tekee Sanomien verkostosta ylivertaisen hyvän; monipuolisuus tarjoaa mainostajalle hyvät data –kohdennuksen mahdollisuudet, yhdistettynä oikeanlaiseen mediaympäristöön.

Uusi leveämpi ja lukittu suurtaulu – ja viestisi huomataan paremmin!

Sanoman medioiden suurtaulupaikkojen hyödyntäminen on entistä joustavampaa, sillä nyt ostettavissa uusien suurtaulukokojen lisäksi myös maksisuurtaulu. 

Lue lisää >

Digitaalisen mainonnan brändivaikutukset - nappaa uudet tutkimustulokset tarjottimellesi tästä!

Digimainonta lohkaisi mediamainonnan kakusta viime vuonna suurimman osan yli 30% osuudellaan ja kasvoi lähes 12%*. Alan edelläkävijänä Sanoma Media Finland haluaa herätellä keskustelua digimainonnan vaikuttavuudesta ja lähti siksi tutkimaan asiaa. Tarjolla on nyt tuhti annos uutta, tutkittua tietoa digitaalisen mainonnan vaikuttavuudesta ja siitä, mitkä mainosratkaisut toimivat mainostajan eri tarpeisiin. 

Lue lisää >

Sanoman CPC-mainonta siirtyy AppNexukseen

Sanoman tulospohjainen display-mainonta siirtyy helmikuun aikana Improve Digitalista AppNexukseen. Muutos ei edellytä toimenpiteitä asiakkaalta.

Lue lisää >

IS digitaalinen kokosivu ja artikkelikokosivu – vaikuttavia ja monikanavaisia ratkaisuja mainostajalle

Koko ruudun täyttävät mainosratkaisut toimivat yhtä hyvin brändillisissä kampanjoinnissa kuin taktisemmassa viestinnässä.

Lue lisää >