Digitaaliset kanavat – kohdenna ja aktivoi

Tavoita verkko-ostajat – oikeaan aikaan oikeassa paikassa

Verkko-ostaminen on tullut keskeiseksi osaksi suomalaisten kulutustottumuksia. Kuluttajakäyttäytymistä verkossa leimaavat kasvavassa määrin hybridikuluttaminen ja vaihtoehtojen vertailu*. Sanoma Digitalin eCom-palvelut Huuto.net ja Hintaseuranta.fi tavoittavat verkko-ostajat tehokkaasti juuri tärkeällä ostopäätöshetkellä.

Lue lisää >

Dynaamista mainontaa – uusia ketteriä liikkuvan kuvan mahdollisuuksia mainostajalle

Kesäkuusta alkaen Sanoman TV-, video- ja online-kanavissa on mahdollista toteuttaa dynaamista mainontaa. Tämä tarkoittaa sitä, että mainostajalla on mahdollisuus hallita mainosmateriaalejaan reaaliaikaisesti kaikissa kanavissa. Mainostajat voivat itse vaihtaa mainoksissa näkyviä tuotteita, hintoja, tekstejä ja muita viestejä milloin haluavat.

Lue lisää >

 Sanoma parantaa digitaalisen mainonnan teknologiaansa

Sanoma uudistaa video- ja display-mainonnan järjestelmiään kevään aikana. Suoraostaminen ja ohjelmallinen mainonta tullaan ajamaan jatkossa samojen järjestelmien kautta, jolloin tuotteiden ostaminen tehostuu.

Lue lisää >

Online-mainonnan poikkeusaikataulut pääsiäiselle

Lue lisää >