Digitaaliset kanavat – kohdenna ja aktivoi

Sanoman verkostossa tiedät missä seurassa brändisi liikkuu

Sanoman tavoittava ja luotettava verkosto koostuu suomalaisten rakastamista brändeistä, joiden parissa kuluttajat viihtyvät ja hakevat päivän puheenaiheita. Kuluttajilla on vahva suhde Sanoman brändeihin myös digikanavissa. Tästä syystä voimme sanoa, että Sanoma tuntee suomalaiset ja ennen kaikkea suomalaisten mediankäytön.

Sanoman segmentoinnin avulla mainostajat pääsevät kiinni juuri oikeaan kohderyhmään ja omien segmenttiensä tavoittamiseen. Suuret uutismediat tarjoavat mahdollisuuden mainostajalle luoda ilmiöitä mainonnan keinoin jopa päivässä. Monipuoliset ja suuret mainospinnat yhdistettynä isoon tavoittavuuteen luotettavissa mediaympäristöissä = match made in heaven kun tavoitteena on lanseerata, saada jotain suuren yleisön tietoisuuteen, luoda ilmiö hallitusti ja kasvattaa brändin tunnettuutta.

Sanoman laaja ja Suomen suurin verkosto sekä monipuolisin mediavalikko onlinekanavissa tekee Sanomien verkostosta ylivertaisen hyvän; monipuolisuus tarjoaa mainostajalle hyvät data –kohdennuksen mahdollisuudet, yhdistettynä oikeanlaiseen mediaympäristöön.

Parempi osumatarkkuus takaa tehokkaammat tulokset – Sanomalta ainutlaatuisia GPS-kohdennustapoja mainostajalle

Mediakäyttö tapahtuu yhä enemmän liikkeessä. Mobiili valtaa osuutta digitaalisten sisältöjen käyttökanavana, samalla kun desktop siirtyy yhä enemmän työkäyttöön. Käytön kasvaessa vaatimukset mobiiliin räätälöidyn sisältöjen laadulle, mutta myös mainonnan kohdentamiselle nousevat.  Sanoma tarjoaa jatkossa mainostajille online-mainonnan alueellista kohdentamista GPS-sijaintiin perustuen, yksinoikeudella Suomessa.

Lue lisää >

Video pysäyttää tehokkaasti - uudella artikkelivideolla tavoitat tarkat kohderyhmät 

Sanoman uudella out-stream tuotteella, artikkelivideolla, mainostaja saa laajan tavoittavuuden ja mahdollisuuden hyödyntää Sanoman datakohdennuksia monipuolisesti.

Lue lisää >

Tavoita verkko-ostajat – oikeaan aikaan oikeassa paikassa

Verkko-ostaminen on tullut keskeiseksi osaksi suomalaisten kulutustottumuksia. Kuluttajakäyttäytymistä verkossa leimaavat kasvavassa määrin hybridikuluttaminen ja vaihtoehtojen vertailu*. Sanoma Digitalin eCom-palvelut Huuto.net ja Hintaseuranta.fi tavoittavat verkko-ostajat tehokkaasti juuri tärkeällä ostopäätöshetkellä.

Lue lisää >

 Sanoma parantaa digitaalisen mainonnan teknologiaansa

Sanoma uudistaa video- ja display-mainonnan järjestelmiään kevään aikana. Suoraostaminen ja ohjelmallinen mainonta tullaan ajamaan jatkossa samojen järjestelmien kautta, jolloin tuotteiden ostaminen tehostuu.

Lue lisää >