Sanoma markkinoijalle

Sanoma markkinoijalla mobiilikuva.jpg

Tavoitatko asiakkaasi eri kulutushetkissä?

Sanoman medioissa syntyy päivittäin miljoonia kohtaamisia useissa eri jakelukanavissa. Hyödynnämme tätä dataa ja osaamistamme yleisöistä, sisällöistä ja kanavista kun suunnittelemme ratkaisuja kanssasi. Tiedämme mitä sinun asiakkaasi haluavat kuulla ja missä. Ja ennen kaikkea, voimme tarjota riittävän suuren yleisön viestillesi – myös alueellisesti.

97 %
suomalaisista tavoitetaan Sanoman medioissa viikottain.
93 %
Sanoman Total TV:n tavoittavuus (lineaarinen TV ja Ruutu)
90 %
Sanoman digitaalisen verkoston tavoittavuus viikossa (3,4 miljoonaa ihmistä)

Avullamme saat aikaan tuloksia

Tuloksellinen markkinointiviestintä edellyttää riittävän suuren yleisön, heille relevantin viestin ja sen varmistamisen, että kohtaamisesta syntyy muistijälki.

Autamme sinua saavuttamaan tavoitteesi monin eri keinoin. Tarjoamme sinulle:
Nainen lappari.jpg

Tietoa ja näkemystä asiakkaista, toimialoista, trendeistä ja markkinasta.

 

sisaltomarkkinointi kuva.jpg

Asiakkaita puhuttelevien teemojen tunnistaminen ja kanavasuunnittelu.

 

Alueellinen kuva.jpg

Datalla syvempää asiakasymmärrystä ja tarkempaa kohdentamista.

 

Luovat tuotannot.jpg

Vaikuttavat tuotannot ja luovat kampanjakokonaisuudet eri kanaviin.

 

Brandin ja myynnin kehitys.jpg

Brändin ja myynnin kehitys: seurannan työkalut, analysointi ja oppiminen.

 

Tulos syntyy yhteistyössä

Sanoman B2B-yksikössä työskentelee lähes 500 markkinoinnin ammattilaista eri osaamisalueilta. Työskennellessäsi kanssamme laajennat markkinointitiimisi osaamista Suomen laajimpaan median, sisältöjen ja mainonnan osaajien verkostoon. Yhteistyössä syntyy ratkaisuja, joissa kaikki palaset loksahtavat yhteen. Tekemisen mukauttaminen kanavasta tai kohderyhmästä toiseen onnistuu kanssamme joustavasti.

Kuvassa Ria Vaahto

Mille sydämesi sykkii?

"Mun sydän sykkii hyville sisällöille. Huonot sisällöt aiheuttavat hengenahdistuksia ja sydämentykytyksiä."

Ria Vaahto, Business Manager, natiivimainonta

Kuvassa Joni Kopisto

Lempimainoksesi lapsuudesta?

"Lego- ja karkkimainokset. Kuvittelin aina Ihmemiehen, Ritari Ässän ja Katuhaukan mainoskatkoilla, että voitin aina kaikki katkolla mainostettavat tuotteet."

Joni Kopisto, luova strategi

Kuvassa Katja Kuittinen

Miten aamusi alkaa?

Aamu on loistava hetki urheilulle. Kuntonyrkkeily tai jooga on mahtava aamunavaus. Duunimatkalla Radio Rockin Korporaatio saa viimeisetkin unenrippeet karisemaan silmistä.

Katja Kuittinen, luova tuottaja

Tavoitamme kohderyhmäsi

Olemme vahvasti mukana suomalaisten arjessa. Tarjoamme uutisia ja viihdettä, tietoa ja tunnetta. Mitä haluatkaan viestiä, viemme sanomasi oikealle yleisölle.

Sanoma logot.png

Katso myös

Minna Andersson artikkelikuva

3 hyvää syytä valita liikkuvan kuvan kumppaniksi Sanoma

Lue lisää
Mirko Baas artikkelikuva

Valovoimaisia tähtiä ja suuria tunteita – Sanoma TV tarjoaa molempia

Lue lisää
Janne Nurmisto artikkelikuva

Medialla on väliä – 5 hyvää syytä valita Sanoman digi

Lue lisää
Kevään 2023 ohjelmisto artikkelikuva

Sanoma TV:n kevään 2023 tv-ohjelmistossa luvassa monipuolinen kattaus uutuuksia ja vanhoja suosikkeja

Lue lisää
Tina Åström artikkelikuva

Sanoman liikkuvan kuvan tarjonta on markkinan laajin ja monipuolisin

Lue lisää
Liisa Palomäki artikkelikuva

Burgereita viidakossa? – Parhaat vinkit onnistuneeseen sisältöyhteistyöhön ilmiöohjelmissa

Lue lisää
Laura Sini Memma artikkelikuva

Tavoitteesta tulokseen – näin hyödynnät liikkuvaa kuvaa

Lue lisää
Case Scandinavian Outdoor Mukautetut yleisöt artikkelikuva

Case Scandinavian Outdoor – ”Olemme saaneet ihan suoraan parempaa tuottoa mainoksillemme”

Lue lisää
Case KCM Kauppiastarinat kollaasi

Case K-Citymarket – Pystyvideolla tehoa viestin läpimenoon

Lue lisää