Sanoma markkinoijalle

Tavoitatko asiakkaasi eri kulutushetkissä?
Sanoman medioissa syntyy päivittäin miljoonia kohtaamisia useissa eri jakelukanavissa. Hyödynnämme tätä dataa ja osaamistamme yleisöistä, sisällöistä ja kanavista kun suunnittelemme ratkaisuja kanssasi. Tiedämme mitä sinun asiakkaasi haluavat kuulla ja missä. Ja ennen kaikkea, voimme tarjota riittävän suuren yleisön viestillesi – myös alueellisesti.
Avullamme saat aikaan tuloksia
Tuloksellinen markkinointiviestintä edellyttää riittävän suuren yleisön, heille relevantin viestin ja sen varmistamisen, että kohtaamisesta syntyy muistijälki.
Autamme sinua saavuttamaan tavoitteesi monin eri keinoin. Tarjoamme sinulle:

Tietoa ja näkemystä asiakkaista, toimialoista, trendeistä ja markkinasta.

Asiakkaita puhuttelevien teemojen tunnistaminen ja kanavasuunnittelu.

Datalla syvempää asiakasymmärrystä ja tarkempaa kohdentamista.

Vaikuttavat tuotannot ja luovat kampanjakokonaisuudet eri kanaviin.

Brändin ja myynnin kehitys: seurannan työkalut, analysointi ja oppiminen.
Tulos syntyy yhteistyössä
Sanoman B2B-yksikössä työskentelee lähes 500 markkinoinnin ammattilaista eri osaamisalueilta. Työskennellessäsi kanssamme laajennat markkinointitiimisi osaamista Suomen laajimpaan median, sisältöjen ja mainonnan osaajien verkostoon. Yhteistyössä syntyy ratkaisuja, joissa kaikki palaset loksahtavat yhteen. Tekemisen mukauttaminen kanavasta tai kohderyhmästä toiseen onnistuu kanssamme joustavasti.
Tavoitamme kohderyhmäsi
Olemme vahvasti mukana suomalaisten arjessa. Tarjoamme uutisia ja viihdettä, tietoa ja tunnetta. Mitä haluatkaan viestiä, viemme sanomasi oikealle yleisölle.

Kiinnostuitko?
Katso myös

3 hyvää syytä valita liikkuvan kuvan kumppaniksi Sanoma

Valovoimaisia tähtiä ja suuria tunteita – Sanoma TV tarjoaa molempia

Medialla on väliä – 5 hyvää syytä valita Sanoman digi

Sanoma TV:n kevään 2023 tv-ohjelmistossa luvassa monipuolinen kattaus uutuuksia ja vanhoja suosikkeja

Sanoman liikkuvan kuvan tarjonta on markkinan laajin ja monipuolisin

Burgereita viidakossa? – Parhaat vinkit onnistuneeseen sisältöyhteistyöhön ilmiöohjelmissa

Tavoitteesta tulokseen – näin hyödynnät liikkuvaa kuvaa

Case Scandinavian Outdoor – ”Olemme saaneet ihan suoraan parempaa tuottoa mainoksillemme”

Case K-Citymarket – Pystyvideolla tehoa viestin läpimenoon