Tilaisuudet ja webinaarit
Tältä sivulta löydät markkinointiin liittyvät tapahtumamme ja webinaarimme. Lähes jokaisesta tapahtumasta löydät tallenteen kunkin tapahtuman sivulta. Tutustu ja inspiroidu!
Tulevat tapahtumat
Sanomista toimistoille -webinaarit
14.3. klo 9: 20 tapaa käyttää asiakkaasi omaa dataa digimainonnan kohdentamiseen
Markkinointitoimistoille suunnatut maksuttomat webinaarit antavat lyhyessä ajassa inspiroivan ja informatiivisen tietoiskun valittuun aiheeseen eri rooleissa työskenteleville toimistojen ammattilaiselle.
Effie Awards Finland
Onko sinulla rohkea ote markkinointiin?
Effie on maailman laajin ja arvostetuin markkinointiviestinnän tehokkuutta mittaava kilpailu. Voittajakampanjassa pitää olla hyvä idea, selkeät tavoitteet ja oivaltava luova toteutus, mitkä ovat yhdessä johtaneet hyviin tuloksiin. Ilmoittautuminen on nyt auki – todenna taitosi!
Get Tomorrow
Tulossa 25.4.2024
Get Tomorrow palaa juurilleen. Luvassa verkostoitumista sekä näkemyksiä tuloksellisesta markkinoinnista nyt ja tulevaisuudessa. Kutsuvierastilaisuus.
Menneet tapahtumat
Katso tallenteet.
Trendit 2024: Suomalainen kuluttaja
Olemme koonneet talon parhaat osaajat yhteen kertomaan kiinnostavimmat näkemyksensä suomalaisista vuonna 2024 markkinoinnin ammattilaisten käyttöön.
Ajatusjohtajat vievät parhaat työntekijät
Webinaarissa annamme vinkkejä siihen, miten hyödynnät sisältömarkkinointia työnantajamielikuvan kehittämisessä, kerromme, miten puhuttelet työnhakijoita vaikuttavasti sekä julkistamme löydöksiä tuoreesta työnantajamielikuvatutkimuksesta.
Tunne kohderyhmäsi ja kohdenna oikein
Tilaisuudessa annamme vinkkejä parempaan kohderyhmätuntemukseen Pohjois-Suomen ja Pohjanmaan alueella ja avaamme mainonnan kohdentamisen mahdollisuuksia konkreettisin esimerkein.
Sitä saat, mitä mittaat
Webinaarissa kerroimme, miten teet tuloksellista mainontaa kuluttajaymmärrystä sekä mittaamista hyödyntämällä. Paneudumme brändin ja luovuuden merkitykseen sekä kerromme, miten erilaiset mediaratkaisut tukevat luovuutta ja tuloksellisuutta.
5 askelta ajatusjohtajuuteen
Tiedätkö, mistä yrityksenne pitäisi puhua ollakseen alansa ajatusjohtaja? Osaatko puhutella kohderyhmiänne vakuuttavalla tavalla?
Get Tomorrow
Evento Awards -palkittu Get Tomorrow tarjoaa suomalaisille liiketoiminta- ja markkinointipäättäjille näkemyksiä markkinoinnin tulevaisuudesta ja inspiraatiota markinoinnin suunnitteluun.
Sinua voisi kiinnostaa myös
Kolme kysymystä datan vastuullisesta käytöstä
Miten käytämme dataa mainonnassa ja varmistamme mainonnan turvallisuuden brändeille?
Sanomalle 42 ehdokkuutta RadioGaalassa
Kaupallisen radioalan odotetuin tapahtuma, RadioGaala, kokoaa yhteen alan tekijät ja vaikuttajat juhlimaan vuoden 2023 parhaimpia saavutuksia. Sanoma on saanut RadioGaalan shortlistalle yhteensä 42 ehdokkuutta.
Miltä näyttää suomalaisen uutismedian tulevaisuus?
Säilyykö luottamus uutismediaan? Kiinnostavatko uutiset Z-sukupolvea? Pysyykö kotimainen media kiinnostavana mainosalustana? Väheneekö kirjoitetun sisällön merkitys? Helsingin Sanomien vastaava päätoimittaja Erja Yläjärvi ottaa kantaa uutismediaa koskeviin myytteihin.
Helmikuun katsotuimmat: The Voice of Finland ja Top Gear Suomi
Supersuosittu The Voice of Finland jatkoi helmikuussa Sanoma TV:n katsotuimpana ohjelmana. Toiseksi 25–64-vuotiaiden kohderyhmässä kiri autoilun maailmaan sijoittuva Top Gear Suomi.
Mikä on vikana, jos mainonta ei toimi?
Mainonnan toimivuuden tärkein mittari on se, tapahtuuko asiakkaiden käyttäytymisessä tai ajattelussa oikea muutos: paraneeko yrityksesi tunnettuus tai alkaako ovipumppu tai verkkokaupan kassa laulaa.
Vuosi 2024 kuluttajatrendeissä: pidetään hatuistamme kiinni markkinoijat, taas mennään!
Dagmarin asiakkuusjohtaja Sanna Marttinen avaa markkinoijan silmin viittä vuoden 2024 trendiä, jotka Publicis Groupen Media Data Intelligence listasi yhdessä tekoälyn kanssa.