Satakunnan Kansa – Koti-osio

HS-Tehopaketti-hero.jpg

Satakunnan Kansa – Koti-osio

Satakunnan Kansan Koti-osio tarjoaa hyödyllistä tietoa ja ajankohtaisia näkökulmia omien asuntounelmien toteuttamiseksi. Esiin pääsevät niin paikalliset yrittäjät ja asuntokaupan ammattilaiset kuin taloyhtiöiden ja kotien tarinat.

Koti katsastaa myös alueen asuntomarkkinatilanteen ja ihmettelee sisustamisen uusia muotivirtauksia. Aihepiiriin kuuluvat mainokset ja monipuoliset asuntoilmoitukset täydentävät sisällön todelliseksi asumisesta kiinnostuneiden tietopankiksi. Koti onkin oiva mainosympäristö kaikelle kotiin liittyvälle ilmoittelulle, kuten sisustus ja kodin remontointi -aiheisille ilmoituksille.

Aikataulut

Koti-osio ilmestyy lauantaisin.
Valmistettavat ilmoitukset on toimitettava to klo 12 mennessä.
Valmisaineistot on toimitettava pe klo 13 mennessä.

Lukijat kommentoivat…

Asuntoilmoittelu Satakunnan Kansassa huomataan: Koti-osiossa julkaistut sisältömarkkinointikampanjat ovat olleet erittäin onnistuneita: lukijat kokeneet nämä itselleen tarkoitettuina, mielenkiintoisina, uutta tietoa tarjoavina ja positiivisen kuvan mainostajasta antavina.

Lähde: Satakunnan Kansan lukijapaneeli 2016, RAM

Koti on suomalaisille tärkeä

Kotoilu on yhä trendi ja koti on suomalaisille tärkeä. Noin 70 % suomalaisista on kiinnostunut ruoanlaitosta, puutarhanhoidosta tai kodin remontoinnista ja sisustamisesta.

Joka kolmas suomalainen käyttää mielellään ylimääräistä rahaa kodin remontointiin ja sisustamiseen. Kiinnostus kotia kohtaan kasvaa iän myötä, yli 30-vuotiaat ovat nuorempia innokkaampia käyttämään rahaa kodinlaittoon.

Yli 70 % asunnon tai vapaa-ajan asunnon ostoa suunnittelevista lukee painettuja sanomalehtiä viikoittain.

14.000 Porin markkina-alueen kuluttajaa aikoo myydä tai ostaa asunnon seuraavan vuoden aikana. Vielä paljon suurempi määrä kuluttajia tekee kodin remonttia ja sisustamiseen liittyviä hankintoja.

Lähde: KMT AL + total 2017, Alueellinen ostokäyttäytyminen syksy 2017, Kantar TNS Oy