Sanomandigi-parallax.jpg

Sinetöi asiakkaidesi valinta

Sanoman digiratkaisuilla.

Sanomandigi-parallax-mobiili.jpg


Suomalaiset markkinoijat ovat toivoneet kansainvälisten ratkaisujen rinnalle kotimaisia, kilpailukykyisiä vaihtoehtoja jo pitkään. Me Sanomalla vastaamme näihin toiveisiin.

Saat meiltä digitaalisia ratkaisuja ostopolun kaikkiin vaiheisiin mielikuvien rakentamisesta eurojen kotiuttamiseen.

Koko osaamisemme, valtava datamäärä suomalaisista ja monipuoliset digituotteemme ovat käytettävissäsi. Kaikki tämä turvallisessa mediaympäristössämme.

 

Tärkein tehtävämme on auttaa sinua menestymään. Tutustu digituotteisiimme, anna palautetta ja kehitytään yhdessä. 

Ratkaisuja ostoprosessin kaikkiin vaiheisiin

Asiakkaidesi ostopolku on monivaiheinen prosessi tunnettuuden rakentamisesta pysyvään asiakassuhteeseen ja sitoutumiseen. Siihen liittyy useita vaiheita ja tarpeita, jotka sinun pitää markkinoijana hallita niin lyhyellä kuin pitkälläkin aikavälillä. Tutustu eri vaiheisiin ja niihin soveltuviin digiratkaisuihin.

Lataa suunnittelusi tueksi tuloksellisen mainonnan käsikirja.

Rakenna brändiä

Brändinrakennus digiratkaisuilla

 

Brändinrakennus vaatii suunnitelmallisuutta ja aikaa. Pikavoittoja ei ole, mutta vaikutus myyntiin näkyy pidemmällä aikavälillä.

Digitaalisissa ratkaisuissa näyttävät pinnat, videoratkaisut, laaja tavoittavuus kohderyhmässä sekä riittävä toistotaso auttavat sinua rakentamaan bändiäsi. 

Tehokkaat mediavalinnat sekä oivaltavat luovat ratkaisut takaavat parhaimmillaan erottumisen kilpailijoistasi.​ Kohderyhmäsi tavoitat laajasti Sanoman kattavassa digiverkostossa.

Tutustu brändimainontaan sopiviin ratkaisuihin
 

ISmenaiset-laitteet.png

 

Kasvata huomioarvoa
isoilla mainospinnoilla

Näyttävillä mainosformaateilla varmistat, että mainontasi huomataan. Päätelaiteriippu-
mattomuuden ansiosta tavoitat kohderyhmäsi kätevästi juuri niissä laitteissa, joita he kulloinkin käyttävät.

Lue lisää näyttävistä display-ratkaisuista

 

Lisää vaikuttavuutta liikkuvalla kuvalla

Liikkuvalla kuvalla ja äänellä voit kertoa tarinoita ja saada aikaan tunnereaktioita, jotka vaikuttavat kuluttajan ostokäyttäytymiseen. 

Lue lisää videomainonnasta
Beely-natiivi-mobiili-ja-tablet.png

 

Vahvista brändisuhdetta natiivimainonnalla

Natiivimainonnalla voit tutkitusti saada aikaan suuren brandliftin. Natiiviartikkelit herättävät tunteita ja lisäävät erityisesti positiivisia tunteita brändiä kohtaan.

Lue lisää natiivimainonnasta

Liikennettä, liidejä ja myyntiä digiratkaisuilla

 

Ennen ostoa asiakkaan päässä on tapahtunut lukemattomia pieniä reaktioita, tarvittava tieto on käsitelty, mielikuvat ovat muodostuneet ja tunne on johtanut toimintaan.

Lyhyen tähtäimen toimenpiteissä tärkeimmät mittarisi ovat liikenne, liidit ja myynti.

Tarjoamme nyt käyttöösi ratkaisuja, joilla saat nopeasti kauppaa tai helposti liikennettä sivuillesi – mikä tarpeesi onkaan.

Tutustu myyntiin tähtääviin ratkaisuihin
 

 

Lisää vaikuttavuutta dynaamisuudella

Ohjaa liikennettä verkkosivullesi dynaamisen mainonnan avulla. Mainonta on mahdollista personoida esimerkiksi kohderyhmäsi kiinnostusten perusteella.

Tuotetiedot voidaan hakea reaaliaikaisesti suoraan verkkosivusi tuotefeedistä.

Lue lisää dynaamisesta mainonnasta
Tuotenosto.png

 

Aktivoi ostoon tuotenostolla

Tulospohjaisen display-mainonnan avulla voit kasvattaa sivustolle tulevaa liikennettäsi ja ohjata potentiaalisia ostajia sivuillesi. Tällä ostotavalla maksat vain mainosklikeistä, eli asiakkaista, jotka ovat jo kiinnostuneita tuotteistasi.

Yksi esimerkki tulospohjaisen mainonnan ratkaisuista on tuotenosto. Se on helppo ja matalan kynnyksen taktinen mainosratkaisu, joka ohjaa tuote- tai tilaussivulle.

Lue lisää tuotenostosta

 

Somenosto_uusi.png

 

Kasvata liikennettä somenostolla

Toinen esimerkki Sanoman tulospohjaisesta mainonnasta on somenosto. Se sopii mainosformaatiksi, kun haluat saada aikaan konversioita tai parantaa Facebook-mainontasi tavoittavuutta.

Somenostolla onnistuu niin linkkimainos kuin toimintokutsumainos (CTA-mainos) ja aineistoina toimii joko video tai kuva.

Lue lisää somenostosta
 
dynaaminen-retargetointi-sanomandigi.png

 

Saa aikaan konversioita

Kun tavoitteenasi on konvertoida verkkosivuilla kävijöitä ostaviksi asiakkaiksi, tehokas keino on dynaaminen retargetointi. Mainonnan sisältönä näytetään niitä tuotteita, joita kuluttaja on käynyt katsomassa verkkosivullasi.

Lue lisää dynaamisesta retargetoinnista

 

Jalosta liidejä keskustelun avulla

Kun haluat luoda vuoropuhelua asiakkaidesi kanssa tai jalostaa liidejä, käytä chatbot-mainosta. Vuoropuhelun avulla voit ohjata asiakkaasi eteenpäin esimerkiksi juuri hänelle sopivan tuotteen pariin.

Lue lisää chatbotista

 

Yhdistä brändillinen ja taktinen viesti

Tuotekulmassa yhdistyy sekä taktinen että brändillinen mainosviesti. Jos käytössäsi on brändivideo, voit lisätä katsojien kiinnostusta tuomalla vaihtuvia tarjoustuotteita mainokseen.

Lue lisää tuotekulmasta

Case K-Citymarket

 

K-Citymarket sai somenostolla
lisää liikennettä sisältöihinsä
 

Somenostokarusellilla saimme kustannustehokkaasti liikennettä sisältöihimme. Pystyimme tarjoamaan asiakkaille lisäarvoa kertomalla tuotteen ominaisuuksista ja hyödyistä, mikä helpottaa ostopäätöksen tekemistä.

Somenosto on helppo tapa toteuttaa ratkaisuja tarjoavaa ja taktista mainontaa kohderyhmälle.”

– Päivi Pöntinen, Production Manager, Kesko

Sitouttaminen digiratkaisuilla

 

Yhteistä kaikille toimialoille on se, että asiakkaat tulee sitouttaa ja pitää tyytyväisinä. Kun tarve tulee, asiakkaasi ostaa uudelleen ja saattaa jopa suositella brändiäsi muillekin.

​Digiratkaisujen osalta pystymme hyödyntämään hallussasi olevaa CRM-dataatunnistamaan esimerkiksi paljon tai vähän ostaneet asiakkaasi ja tavoittamaan heidät halutuilla viesteillä Sanoman verkostossa.

Myös kohderyhmäsi laajentaminen look-a-like-yleisöihin onnistuu.


Tutustu asiakkaan sitouttamiseen sopiviin ratkaisuihin

Asiakkaan sitouttamisessa mahdollisuuksia on monia. Tutustu esimerkiksi

Mukautetut yleisöt -palveluun

Olemme täällä sinua varten. Ota yhteyttä ja etsitään
sinun brändillesi parhaat digitaaliset ratkaisut.

 

Ota yhteyttä
Lue lisää Sanoman digimarkkinoinnin ratkaisuista

Kirjoituksia digimainonnasta

Sanomandigi-somejako.jpg

Brändi, preferenssi vai aktivointi? – Tuloksellisen mainonnan käsikirjan avulla kirkastat tavoitteitasi

Lue lisää
digimainontapolku_1200x628.jpeg

Näin tavoitat asiakkaasi digimainonnalla ostopolun eri vaiheissa

Lue lisää
mainontafunnel.jpeg

Miten mainontaa kannattaa hyödyntää ostoprosessin eri vaiheissa?

Lue lisää