Suomen suurin viihdetalo

Suomen-suurin-viihdetalo-parallax-mobiili.jpg


Suomen suurin viihdetalo esittää:
viihteen ja markkinoinnin liitto

Keskiviikkona 21.4. klo 14–15

Viihteen merkitys ihmisten elämässä on kuluneen vuoden aikana korostunut entisestään. Markkinoijille se antaa mahdollisuuden saada tähtipölyä tuotteen tai palvelun ympärille sekä kertoa yrityksen tarinaa tavalla, joka tarjoaa aidon syyn kiinnostua brändistä ja sitoutua siihen.

Viihdettä voi hyödyntää markkinoinnissa monin tavoin. Tässä virtuaalitilaisuudessa käymme keskustelua markkinoinnin ja viihteen lainalaisuuksista sekä esittelemme vaikuttavia caseja, inspiroivia näkemyksiä ja rohkeita tekoja.

Lue lisää viihteen hyödyntämisestä markkinoinnissa


Katso tilaisuuden tallenne alta.

Kurosen iltapäivägrillissä luvassa

Viihdetalo-Sami-Kuronen.png


 

Sami Kuronen grillaa suorassa lähetyksessä markkinoinnin ammattilaisia iltapäivänuotiolla Temptation Islandilta tuttuun tyyliin.

 

 

Päätökset tehdään tunteella ei järjellä – monikanavaista vaikuttamista tarinoilla  

Ilmiöitä yli mediarajojen luvassa, kun Folkin Tommi Laiho ja Sanoman Karri Ahonen pohtivat Kurosen Grillissä viihteen ja markkinoinnin yhteenkuuluvuutta.

Ikonisia hetkiä iltanuotiolla – presidentillisellä markkinointiviihteellä menestykseen

Markkinointiviihteen suurin sanansaattaja Tomi Wirtanen Pauligilta ja Sanoman Minna Andersson kertovat, miten brändin houkuttelevuutta pidetään yllä uudistuen ja historiaa kunnioittaen.

Aloitteita ja epäkohtia – seikkailijan
otteella kohti parempaa tulevaisuutta  

Toimittaja Riku Rantala, Fortumin Jussi Mälkiä ja Sanoman Liisa Palomäki grillattavana vastuullisuuden ja brändiviihteen yhdistämisestä. Parhaimmillaan markkinoinnilla parannetaan maailmaa. Luottamus lähtee keskustelusta.

Viihdetalo-Tommi-Laiho.png

Tommi Laiho,
Creator, Folk Finland

Viihdetalo-Karri-Ahonen.png

Karri Ahonen, 
johtaja, Sanoma

Viihdetalo-Tomi-Wirtanen.png

Tomi Wirtanen,
Director, Global Brands & Portfolio, Paulig 

Viihdetalo-Minna-Andersson.png

Minna Andersson, 
Head of TV, Audio & Events, Sanoma

Viihdetalo-Jussi-Malkia.png

Jussi Mälkiä,
Brand Manager, Fortum

Viihdetalo-Liisa-Palomaki.png

Liisa Palomäki,
Commercial Creative Manager, Sanoma

Viihdetalo-Riku-Rantala.png

Riku Rantala,
Toimittaja

Katso myös

Keskustelimme Jaajo Linnonmaan johdolla viihteen ja markkinoinnin liitosta edellisen kerran marraskuussa. Katso tilaisuuden tallenne alta ja tutustu teemaan tarkemmin.

Kuukauden kamppis Dove artikkelikuva

Elokuun Kuukauden kamppis on Doven Käänteinen selfie

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Doven kampanja nostaa esiin nuorten kokemat ulkonäköpaineet.
Kuukauden kamppis
TV & video
Elokuun Kuukauden kamppis on Doven Käänteinen selfie
Ruutu syksy 2021 artikkelikuva

Mainonnan tavoittavuus ja starttimäärät hurjassa kasvussa Ruudussa

Hienon kehityksen taustalla on sisältöonnistumisia ja viime keväänä markkinoille tuotu Ruudun uusi tilaustuote, joka yhdistää mainokset edulliseen hintaan ja sisältää pääsyn kaikkiin Ruutu+-ohjelmiin.
TV & video
Mainonnan tavoittavuus ja starttimäärät hurjassa kasvussa Ruudussa
Kotipizza TVOF Pyhimys artikkelikuva

Kumppanuus ilmiöohjelman kanssa tuo tuloksia

Kotipizza on ollut The Voice of Finlandin kumppanina usean vuoden ajan, ja ohjelmayhteistyön tulokset ovat olleet Kotipizzalle myynnillisesti erinomaisia.
Case
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
Kumppanuus ilmiöohjelman kanssa tuo tuloksia
Viihteen viikko käynnistyi artikkelikuva

Viihteen viikko käynnistyi vauhdikkaasti

BumtsiBumin perjantain lähetys oli viikonlopun katsotuin viihdeohjelma televisiossa 25─54-vuotiaiden kohderyhmässä. Sanoma TV:n uudet viihdeohjelmat tavoittivat erityisen hyvin 25─54-vuotiaita naisia.
TV & video
Viihteen viikko käynnistyi vauhdikkaasti