Suomen suurin viihdetalo

Suomen-suurin-viihdetalo-parallax-mobiili.jpg

Suomen suurin viihdetalo esittää:
viihteen ja markkinoinnin liitto

Keskiviikkona 21.4. klo 14–15

Viihteen merkitys ihmisten elämässä on kuluneen vuoden aikana korostunut entisestään. Markkinoijille se antaa mahdollisuuden saada tähtipölyä tuotteen tai palvelun ympärille sekä kertoa yrityksen tarinaa tavalla, joka tarjoaa aidon syyn kiinnostua brändistä ja sitoutua siihen.

Viihdettä voi hyödyntää markkinoinnissa monin tavoin. Tässä virtuaalitilaisuudessa käymme keskustelua markkinoinnin ja viihteen lainalaisuuksista sekä esittelemme vaikuttavia caseja, inspiroivia näkemyksiä ja rohkeita tekoja.

Ilmoittaudu mukaan

Kurosen iltapäivägrillissä luvassa

Viihdetalo-Sami-Kuronen.png


 

Sami Kuronen grillaa suorassa lähetyksessä markkinoinnin ammattilaisia iltapäivänuotiolla Temptation Islandilta tuttuun tyyliin.

 

 

Päätökset tehdään tunteella ei järjellä – monikanavaista vaikuttamista tarinoilla  

Ilmiöitä yli mediarajojen luvassa, kun Folkin Tommi Laiho ja Sanoman Karri Ahonen pohtivat Kurosen Grillissä viihteen ja markkinoinnin yhteenkuuluvuutta.

Ikonisia hetkiä iltanuotiolla – presidentillisellä markkinointiviihteellä menestykseen

Markkinointiviihteen suurin sanansaattaja Tomi Wirtanen Pauligilta ja Sanoman Minna Andersson kertovat, miten brändin houkuttelevuutta pidetään yllä uudistuen ja historiaa kunnioittaen.

Aloitteita ja epäkohtia – seikkailijan
otteella kohti parempaa tulevaisuutta  

Toimittaja Riku Rantala, Fortumin Jussi Mälkiä ja Sanoman Liisa Palomäki grillattavana vastuullisuuden ja brändiviihteen yhdistämisestä. Parhaimmillaan markkinoinnilla parannetaan maailmaa. Luottamus lähtee keskustelusta.

Viihdetalo-Tommi-Laiho.png

Tommi Laiho,
Creator, Folk Finland

Viihdetalo-Karri-Ahonen.png

Karri Ahonen, 
johtaja, Sanoma

Viihdetalo-Tomi-Wirtanen.png

Tomi Wirtanen,
Director, Global Brands & Portfolio, Paulig 

Viihdetalo-Minna-Andersson.png

Minna Andersson, 
Head of TV, Audio & Events, Sanoma

Viihdetalo-Jussi-Malkia.png

Jussi Mälkiä,
Brand Manager, Fortum

Viihdetalo-Liisa-Palomaki.png

Liisa Palomäki,
Commercial Creative Manager, Sanoma

Viihdetalo-Riku-Rantala.png

Riku Rantala,
Toimittaja

Katso myös

Keskustelimme Jaajo Linnonmaan johdolla viihteen ja markkinoinnin liitosta edellisen kerran marraskuussa. Katso tilaisuuden tallenne alta ja tutustu teemaan tarkemmin.

TV-ja-videopalvelut-some.jpg

Haluatko tavoittaa uteliaat suunnannäyttäjät tai mukavuudenhaluiset viihtyjät? Lataa tuoreet tiedot Sanoman segmenttien TV- ja videokatselusta

Sanoma on jakanut suomalaiset mediankäyttäjinä eri segmentteihin. Ennakkoluulottomat verkostoitujat kuluttavat harkitusti mediaa ja vakiintuneet arjesta nauttijat arvostavat tuttua ja turvallista. Millaisten sisältöjen parista eri segmentit tavoittaa?
Tutkittua
TV & video
Haluatko tavoittaa uteliaat suunnannäyttäjät tai mukavuudenhaluiset viihtyjät? Lataa tuoreet tiedot Sanoman segmenttien TV- ja videokatselusta
Ruudun uusi tilausvaihtoehto artikkelikuva

Ruudun uusi tilausvaihtoehto yhdistää edullisen hinnan ja mainokset

Ruutu tuo markkinoille uuden tilaustuotteen, joka yhdistää mainokset edulliseen hintaan ja sisältää pääsyn kaikkiin Ruutu+-ohjelmiin. Tarjolla on edelleen myös mainokseton Ruutu+-tilaus, joka pysyy ennallaan. Uudella tuotteistuksella vastataan kuluttajien ja mainostajien toiveisiin.
TV & video
Ruudun uusi tilausvaihtoehto yhdistää edullisen hinnan ja mainokset
Selvityjät kausi 4 artikkelikuva

Sanoma TV:n kevään huippuviihde kiinnostaa kotikatsomoissa

Sanoma TV:n kevään ohjelmisto on saanut erittäin hyvät katsojaluvut kaupallisesti tärkeissä kohderyhmissä. Katsojien suosikkiohjelmien The Voice of Finlandin ja Temptation Island Suomen seuraan liittyivät helmikuun viimeisellä viikolla Diili ja Selviytyjät Suomi.
TV & video
Sanoma TV:n kevään huippuviihde kiinnostaa kotikatsomoissa
Anna Lujanen artikkelikuva

Miljoonien televisioiden maa

Viraalia somehittiä metsästetään kuin Graalin maljaa, mutta jos haluat takuuvarmaa tavoittavuutta, kannattaa tänäkin vuonna valita TV, Screenforcen Anna Lujanen kirjoittaa.
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
Vieraskynä
Miljoonien televisioiden maa