Suomen-suurin-viihdetalo-parallax-kampanja.jpg

Suomen suurin viihdetalo palveluksessasi

Suomen-suurin-viihdetalo-parallax-kampanja-mobiili.png


Teemme viihdettä, jotta ihmiset voivat kokea suuria tunteita, yhteisiä hetkiä ja nähdä asioita uudessa valossa. Suomen suurimpana viihdetalona varmistamme sen, että markkinoijana saat välitettyä viestisi asiakkaillesi tähtipölyn saattelemana. Kaikki kanavamme ja mediamme antavat brändillesi näyttämön kertoa tarinaa joka näkyy, kuuluu ja saa aikaan tuloksia.

Yhdessä löydämme laajasta tarjonnastamme juuri sinun tarpeisiisi parhaiten toimivat ratkaisut ja luomme markkinointia, joka on viihdettä itsessään. Ei pelkkiä valmiiksi raamitettuja mediapaikkoja, vaan aidosti juuri brändisi tarpeisiisi räätälöityjä ratkaisuja.

Meidän kanssamme tavoitat niin suuret yleisöt kuin tärkeimmät kohderyhmäsi omalla markkina-alueellasi – turvallisesti kotimaisessa ja laadukkaassa mediaympäristössä.  

Case Paulig

Suomen suurin viihdetalo vauhditti ikonisen Paulig Presidentin uudelleenlanseerausta monikanavaisesti
 

Paulig Presidentti Ruby on syntynyt ikoniksi, ja yhteistyö Vesalan kanssa on loistava juttu. Samaa valovoimaisuutta ja markkinointiviihdettä edustaa myös Sanoma.

– Tomi Wirtanen, Director,
Global Brands & Portfolio, Paulig
Paulig-HS-etusivu.png


 

Pauligin HS etusivun ilmoitus saavutti huiman huomioarvon.

 

92-prosenttia.png
lukijoista muisti huomanneensa mainoksen
94-prosenttia.png
huomanneista perehtyi mainokseen

Asiantuntijoiden näkemyksiä viihteestä ja markkinoinnista

Asiantuntijoiden näkemyksiä viihteestä ja markkinoinnista

 

Päätökset tehdään tunteella ei järjellä – monikanavaista vaikuttamista tarinoilla

 


Ilmiöitä yli mediarajojen luvassa, kun Folkin Tommi Laiho ja Sanoman Karri Ahonen pohtivat Kurosen Grillissä viihteen ja markkinoinnin yhteenkuuluvuutta.
 

Ei aikaa katsoa tallennetta? Lue yhteenveto keskustelusta

 

Ikonisia hetkiä iltanuotiolla – presidentillisellä markkinointiviihteellä menestykseen

 


Markkinointiviihteen suurin sanansaattaja Tomi Wirtanen Pauligilta ja Sanoman Minna Andersson kertovat, miten brändin houkuttelevuutta pidetään yllä uudistuen ja historiaa kunnioittaen.
 

Ei aikaa katsoa tallennetta? Lue yhteenveto keskustelusta

 

Aloitteita ja epäkohtia – seikkailijan
otteella kohti parempaa tulevaisuutta
 

 


Toimittaja Riku Rantala, Fortumin Jussi Mälkiä ja Sanoman Liisa Palomäki grillattavana vastuullisuuden ja brändiviihteen yhdistämisestä. Parhaimmillaan markkinoinnilla parannetaan maailmaa. Luottamus lähtee keskustelusta.

Ei aikaa katsoa tallennetta? Lue yhteenveto keskustelusta

Testaa viihdetietosi

Markkinoija, teemme viihdettä menestyksesi tähden

Markkinoija, teemme viihdettä menestyksesi tähden

Katso myös syksyn 2020 Suomen suurin viihdetalo -tapahtuman tallenteet

 

Viihteen ja populaarikulttuurin merkitys suomalaisille

 


Kari Laakso ja Karri Ahonen avaavat strategiaa, jolla saavutettiin asema Suomen suurimpana viihdetalona.

Ei aikaa katsoa tallennetta? Lue yhteenveto keskustelusta

 

 

Brändit, viihde ja brändiviihde
 

 


Jyrki Poutanen, TBWA Helsinki, ja Piia Lähteenmäki, Sanoma, puhuvat yhteistyön, luovuuden ja tarinankerronnan merkityksestä viihteen maailmassa.

Ei aikaa katsoa tallennetta? Lue yhteenveto keskustelusta

 

Case Genelec: Brändiviihdettä markkinointistrategian ytimestä

 


Sami Mäkinen kertoo Genelecin ja Voice of Finlandin monivuotisesta yhteistyöstä.
 

Ei aikaa katsoa tallennetta? Lue yhteenveto keskustelusta

Kirjoituksia markkinoinnista

Kirjoituksia markkinoinnista

Segmenttien tv katselu artikkelikuva

Näin tavoitat suomalaiset eri TV-ohjelmien parista

Sanoma on jakanut suomalaiset kahdeksaan eri segmenttiin mediankäyttömotiivien ja -asenteiden perusteella. Millä ohjelmilla tavoittaa parhaiten esimerkiksi laatutietoiset tiedonhakijat, kiireiset tasapainon etsijät tai vakiintuneita arjesta nauttijat?
Tutkittua
TV & video
Näin tavoitat suomalaiset eri TV-ohjelmien parista