Viihteen supersankarit

Viihteen supersankarit tarjoavat brändillesi Suomen vaikuttavimmat yleisöt

Valovoimaisten tähtien ja kiinnostavien ohjelmaformaattien avulla voimme tarjota sinulle turvallisen ja laadukkaan mainosympäristön. Ympäristön, jossa mainontasi nähdään ja jossa se saa aikaan vaikutusta.

TV:n kiistaton markkinointiteho perustuu sen laajaan tavoittavuuteen, laadukkaaseen mediaympäristöön ja tarinan voimaan. Yleisöä koskettavat sisällöt saavat aikaan vaikutuksen, niin TV-ohjelmissa kuin mainonnassakin. Kanssamme luot monikanavaisia viihdeilmiöitä, joista kuluttajat puhuvat kotona, kahvipöydässä ja sosiaalisessa mediassa. Näiden ajassa elävien ilmiöiden vetovoima vahvistaa myös sinun viestiäsi.

Sanoman TV-kanavaportfolio tavoittaa jopa 4 miljoonaa suomalaista viikossa. Markkinajohtajan kumppanina  teet vaikutuksen ja saavutat tuloksia.

47,4%

Kaupallinen katseluosuus 25-54v syys-lokakuu 2019

81%

Keskimääräinen viikkotavoittavuus 25-54v syys-lokakuu 2019

Lähde: Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus, AdEdge, tilanne 5.11.2019

TOP 5 katsotuinta ohjelmaa Sanoman TV-kanavilla

  1. Vain elämää, 1 077 000
  2. Suomen huutokauppakeisari, 905 000
  3. Haluatko miljonääriksi? 881 000
  4. Suurin pudottaja Suomi, 704 000
  5. The Wall Suomi, 678 000

Lähde: Finnpanel Oy,  Total TV raportointi, TV + online, ohjelman katsotuin jakso 7.10.-3.11.2019 (KR 3+)

Tähdet kiinnostavat katsojia

Tähtien vetovoimalla on selkeä vaikutus katsojalukuihin. Suosikkijuontaja houkuttelee sisällön pariin, ja tähtien oma somevaikuttavuus kasvattaa ilmiötä entisestään. Nelosen teettämien tutkimusten mukaan moni tekee katsomispäätöksen jo pelkästään suositun juontajan perusteella. Nelosen tähdet myös koetaan ylivoimaisesti kiinnostavimmiksi lähes kaikissa ikäryhmissä.

Kirkkaimmat tähdet

”Hyvä sisältö syntyy ammattilaisten käsissä. Hitin pitää olla hyvin käsikirjoitettu, valaistu ja kuvattu. Sama pätee esiintyjiin. Meidän parhaita esiintyjiämme yhdistää aitouden ja positiivisuuden lisäksi se, että he ovat kovan luokan ammattilaisia”

Ville Toivonen,  Nelonen Median televisiojohtaja

Villen haastattelu >

Kotimaiset ilmiöohjelmat tarjoavat markkinoijille monipuolisia vaihtoehtoja vaikuttaa kuluttajiin. Yhteistyö ohjelman ympärillä räätälöidään markkinoijan tarpeiden ja tavoitteiden mukaan. Se koostuu usein tunnistenäkyvyyden lisäksi tuotesijoittelusta sekä monimediallisista ratkaisuista tai kuluttajien aktivoinnista. Myös tähtiä voi hyödyntää vaikuttajina kampanjoissa. 

Lue lisää ohjelmayhteistyön uusista muodoista

Koko Suomi ansaitsee enemmän sanomista, hyvä markkinoja, nyt on sinun aikasi. Tehdään vuodesta 2020 kaikkien aikojen markkinointivuosi.

Lue lisää TV-mainonnasta ja sen vaikuttavuudesta.

Suomen vaikuttavin TV-portoflio.