Tulospohjainen display-mainonta

Tulospohjainen display-mainonta

Sanoma Network Optimizer on tulospohjaisen mainonnan työkalu, jonka avulla voit kasvattaa sivustoliikennettäsi sekä ohjata potentiaalisia ostajia sivuillesi. Tehokas klikkioptimointi kohdistaa kampanjasi sinne, missä siitä ollaan kiinnostuneita.

Sanoma Network Optimizer on tulospohjaisen mainonnan ratkaisu, jonka avulla voit kasvattaa verkkosivujesi kävijämäärää, sekä ohjata potentiaalisia ostajia sivuillesi kustannustehokkaasti.

Tulospohjainen mainonta on mainonnan muoto, jossa mainostaja maksaa korvauksen mainonnan toimittajalle, sen tuottamien tulosten perusteella.

Sanoman tulospohjaisen mainonnan hyötyjä

  • Kustannustehokas tapa ohjata liikennettä verkkosivuillesi
  • Laadukkaassa mediaympäristössä sinun ei tarvitse olla huolissasi siitä, missä mainoksesi näkyvät
  • Sanoman verkoston avulla tavoitat viikoittain 95 % suomalaisista verkonkäyttäjistä
  • Maksat vain mainosklikeistä eli asiakkaista, jotka ovat jo kiinnostuneita mainoksestasi / tuotteistasi / yrityksestäsi
  • Mainoskonsultointi ja kampanjasuunnittelu on mainostajalle ilmaista

Tulospohjaisen mainoskampanjan onnistumisen kannalta on tärkeää, että mainoksen visuaalinen ilme on suunniteltu niin, että puhuttelet omaa kohderyhmääsi ja vältät turhat mainosklikit. Hyvin suunniteltu mainosviesti on tehokas tapa kohdentaa mainontaa.

Siirry mainosohjeisiin »

 

Tulospohjainen mobiilimainonta

Mikäli yritykselläsi on jo käytössä mobiilioptimoidut sivut, liitäthän kampanjaasi aina myös mobiilimainonnan. Mobiilin avulla tavoitat kuluttajat myös silloin, kun he ovat liikenteessä.

Mobiilimainonnan rooli kasvaa jatkuvasti. Mobiililaitteiden avulla etsitään paljon tuotetietoja ja vertaillaan tuotteiden hintoja ja laatua. Yhä useampi on jo ottanut mobiilin käyttöönsä myös ostokanavana.

Tulospohjainen mobiilimainonta on helppo liittää display kampanjaan. Kampanjat pyörivät samalla mainoshuutokauppa periaatteella ja myös mobiilissa maksat vain toteutuneista mainosklikeistä.

Mobiilikampanjassa on tärkeää, että mainoksen viesti on suunniteltu hyvin ja kohdistettu puhuttelemaan kohderyhmääsi. Mobiilimainoksen tulee olla toimintaan ohjaava.

Siirry mainosohjeisiin »

Jos sinulla on kysyttävää tulospohjaiseen mainontaan liittyen, autamme mielellämme osoitteessa digimedia@sanoma.fi