Radiomainonnan hinnat
Radiomainosajan kolme erilaista ostotapaa
2. Kanavakohtaiset spottihinnat
(Audioplanner)
3. Spottihintaiset kanavapaketit
(Audioplanner)
Radio Velho -paketti
Radio Velho -paketeissa ostetaan kontakteja tietyssä kohderyhmässä. Mainosaika on täysin kelluvaa. Radio Velho -kampanjat suunnitellaan X4 Extranetissa. Paketteihin voi tehdä erilaisia painotuksia viikkojen ja spottipituuksien mukaan. Lisämaksusta kampanjaan voi ostaa haluttuja ohjelmablokkeja ja tehdä painotuksia tai rajauksia viikonpäivien suhteen.
Radio Velho Staattisessa on etukäteen määritellyt, luonnollisen kuuntelun mukaiset kanavapainotukset. Kampanjassa tulee olla vähintään 10 TRP:tä per päivä.
Radio Velho Dynaamisessa on valittavissa 3–8 kanavaa ja kanavapainotukset ovat räätälöitävissä. Radio Velho Dynaamisen vähimmäisostomäärät per kanava ja per päivä ovat: Radio Suomipop 5,0 TRP, Radio Rock 3,0 TRP, Easy Hits 1,5 TRP, Loop 0,6 TRP, Groove 0,3 TRP, HitMix 0,1 TRP, Aito Iskelmä 0,5 TRP ja Classic Hits 0,5 TRP.
Radio Velho Kanavaostamisessa valitaan haluttu kanava. Vähimmäisostomäärät per kanava ja per päivä ovat samat kuin Radio Velho Dynaamisessa.
Radio Velhon ostotavat ja kohderyhmät
Valtakunnallinen mainonta |
Aluemainonta |
||
---|---|---|---|
Staattinen |
Dynaaminen |
Kanavaostaminen |
Staattinen |
25-44 |
25-44 |
25-44 |
9+ |
Valmiit kanava- |
Vapaasti muokattavat kanavapainotukset |
Kanavaostaminen |
Spottiostaminen |
Hinnat
30" brutto
Sanoma Audioverkosto
Suplaan ja Sanoman muuhun digiaudioon kohdistetusta mainonnasta saat tehokkaasti kiinni audiota kuluttavan yleisön. Sanoma Audioverkosto myydään näyttöpohjaisena äänimainontana joko pre-, mid- tai postrollina.
|
CPT-hinta 30” |
---|---|
Supla |
25,00 |
Kohdennushinnoittelu
Audioplanner
Kanavakohtainen spottihinta
Kaikkia kahdeksaa radiokanavaamme voi ostaa yksin tai erilaisina yhdistelminä kanavakohtaisilla spottihinnoilla, ns. kiinteänä blokkiostamisena suunnitteluohjelmalla Audioplannerista. Tällöin mainokset esitetään kunkin kanavan oman ajolistan mukaisesti sovituissa ohjelmablokeissa. Blokit ovat kolmen tunnin mittaisia, paitsi yöblokki, joka on kuuden tunnin mittainen.
Kunkin blokin hinta määräytyy kuuntelijamäärän ja kapasiteetin perusteella. Blokkiostamisessa ei ole minimiostomäärää eikä kampanjan pituudelle aseteta rajoituksia. Blokkiostamisessa voi määritellä halutun paikan blokissa ja katkossa 20 %:n lisämaksulla. Aktivointiosan lisämaksu on 10 %.
Spottihintainen kanavapaketti
Sanoma Media Finlandin radiomainontaa voi ostaa valmiin kanavapakettien avulla Audioplannerista. Valtakunnallinen paketti on NM Total. Valmiissa paketeissa on ajolistat, esitysmäärät ja spotit kaikilla kanavilla samat.
Yleistä kampanjoihin ja ostamiseen liittyen
Tulosta hinnastot
Myyntitapa

- Alueellinen mainonta ostetaan X4 –extranetistämme, josta löytyy ajankohtaiset hinnat ja kuuntelijamäärät.
- Alueellinen mainosaika sijoitetaan tasaisesti klo 06.00-24.00 välille
- Myymme yhden alueen kaikki kanavat kerrallaan.
- Voit ostaa samaan kampanjaan yhden tai useamman alueen kerrallaan.