TV - tee vaikutus tunnetasolla

Datalla rikastettu TV-mainonta

Ymmärrys television katsojista kasvaa entisestään. Datalla rikastettu televisiomainonta tuo täysin uusia mahdollisuuksia mainonnan kohdentamiseen kiinnostusalueiden mukaan. Tämä tarkoittaa käytännössä, että nykyisten demografiakohderyhmien rinnalle tulee yhdeksän uutta kiinnostuksen perustuvaa kohderyhmää. Lue lisää >
 

Kevään 2018 TV-ohjelmisto

Hyvällä ohjelmistolla varmistetaan suuret ja laadukkaat yleisöt mainostajien erilaisiin tarpeisiin.  Monikanavaiset viihdeilmiöt herättävät keskustelua kotona, kahvipöydässä ja sosiaalisessa mediassa, joten näiden ajassa elävien ilmiöiden vetovoima vahvistaa myös mainostajan viestiä.  Nelonen Media panostaa keväällä kotimaiseen laatuviihteeseen ja draamaan enemmän kuin koskaan. Tutustu tavoittavaan kevään 2018 TV-ohjelmistoon >