Autot

Autot

Saavuta tavoitteesi toimialaratkaisujen avulla

Autotoimiala on muutoksen alla: ostaminen monikanavaistuu, käyttövoimissa siirrytään kohti sähköä ja autoilu muuttuu voimakkaammin liikkumisen palveluksi, jossa omistaminen on vain yksi autoilun muodoista. Yhä tärkeämpää on puhutella kohderyhmiä heidän moninaisempien tarpeidensa ja arvostuksiensa mukaisesti ja kohdentaa viestintää oikea-aikaisesti kuluttajan ostoprosessi huomioiden.

Tutustu autotoimialan menestystarinoihin ja Sanoman monipuolisiin markkinointiratkaisuihin, joilla vastaat asiakkaidesi muuttuviin tarpeisiin.

Sanoma tutki: Automainonta toimii tiedon lähteenä ja innostuksen herättäjänä

Auton hankintaa harkitsevat arvostavat asiantuntevaa, informatiivista, kohdennettua ja vertailevaa mainontaa.

Kokosimme yhteenvetoon tärkeimmät löydökset auton ostoprosessi-
tutkimuksesta

Lataa yhteenveto

Menestystarinoita toimialaltasi

Case Peugeot artikkelikuva

Peugeot muutti mielikuvia luovalla radiokampanjalla

”Yhteistyömme on tiivistä. Saamme kohderyhmän kiinni eri kanavissa, eri viesteillä ja eri ostopolun vaiheissa.”

Jukka Kortelainen, Auto-Bon Oy
Lue lisää
Tommi Tuominiemi artikkelikuva

ALD Carmarketin natiivikampanja ylitti odotukset

”Yhteistyö Sanoman porukan kanssa oli sujuvaa ja rentohenkistä. Sanomalla on selkeä konsepti natiivimainontaan ja kampanjaraportointiin.”

– Tommi Tuominiemi, ALD Automotive
Lue lisää
Beely hs etusivu

HS etusivu toi Beelyn sivuille 700 prosentin kävijämäärän kasvun

”Elo-syyskuun myyntimme on ylittänyt tavoitteemme ja uskon, että tämän on aiheuttanut laaja markkinointi Sanoman kaikissa kanavissa.”

– Jonna Hiltunen, Beely
Lue lisää
Beely artikkelikuva

Startup Beely nousi puolessa vuodessa tunnettuudessa toimialansa kolmanneksi

”Yhteistyö eri mediaryhmien asiantuntijoiden kanssa on ollut antoisaa ja hyvin jouhevaa. ”

– Jonna Hiltunen, Beely
Lue lisää
Case Renault Captur nostokuva

Uudenlainen koeajo Renault Capturilla

"Piirrosidea oli uusi ja poikkeava, ja yhteistyö Sanoman kanssa sujui vallan mainiosti. Kampanjasta on tullut paljon positiivista palautetta. Ja mikä tärkeintä: kampanjan myyntitavoitteet täyttyivät."

– Riitta Leskinen, Renault
Lue lisää
case kayttoauto_pori liftup.jpg

Monikanavainen etusivu tuo asiakkaita ja vahvistaa Käyttöauton tunnettuutta

”Etusivun merkittävä huomioarvo on ollut meille tärkeä kriteeri mainospaikan valinnassa. Digin ja printin yhdistelmä on toiminut hyvin ja suunnittelemme tulevia markkinointipanostuksia ottaen opiksi onnistuneista kampanjoista.”

– Jari Hakanen, Käyttöauto
Lue lisää

Ratkaisuja toimialallesi

Kohdenna mainontaasi datan avulla

Autamme sinua tuomaan kohderyhmäymmärryksen osaksi palvelujesi kehittämistä. Asiantuntijamme auttavat oikean puhuttelutavan valinnassa sekä toimivat markkinointitiimisi tukena sinulle sopivan mediaratkaisun suunnittelussa.

Tutustu datan ja kohdentamisen ratkaisuihin

Kaikki mediakanavat samalle viivalle

ROMI-mallinnus asettaa kaikki mediakanavat samalle viivalle objektiivisesti ja arvioi tuloksia sijoitetun pääoman tuotolla. Näiden tulosten perusteella sekä sisäinen että kumppaneiden tai johtoryhmän kanssa käytävä keskustelu muuttuu huomattavasti rakentavammaksi. 

Lue lisää ROMI-mallinnuksesta

Hyödynnä omaa dataa tehokkaammin

Evästemuutoksen myötä oman datan hyödyntäminen on entistä tärkeämpää. Oman asiakasrekisterin dataa voi hyödyntää yhteistyössä Sanoman kanssa: oikea-aikaisesti kohdennettu viestintä halutulle kohdeyleisölle nostaa mainonnan vaikuttavuutta.

Lue lisää markkinoinnin kohdentamisesta

Ratkaisuja kaikille toimialoille

Tarjoamme monipuolisia ratkaisuja erilaisiin tavoitteisiin. Inspiroidu myös muiden toimialojen menestystarinoista.

Tutustu muihin toimialoihin

 

Ota yhteyttä

Heräsikö kysyttävää toimialaratkaisuista? Voit laittaa meille viestiä sivun oikeassa alakulmassa olevan painikkeen kautta tai ottaa suoraan yhteyttä Sanoman yhteyshenkilöösi.

Kysy lisää myynnin yhteyshenkilöltäsi