Tutkimustoiminta

Teemme jatkuvaa tutkimusta ja mittausta medioidemme käyttäjistä ja mainonnan tehokkuudesta. Näin varmistamme, että sinä tiedät aina millainen yleisö kohtaa mainontasi Sanoman medioissa. Samalla pystymme yhdessä varmistamaan, että mainonta puhuttelee kohdeyleisöä toivotulla tavalla. Haluamme olla varmoja, että mainontasi tuottaa kasvua liiketoiminnallesi ja vahvistaa brändiäsi nyt ja tulevaisuudessa.

 

Tuoreita tutkimuksia ja tilastoja

 

Mainonnan tutkimukset

Tutkittavat teemat kiinnittyvät kuluttajan ostoprosessiin. Keskeistä on mainoksen tavoittavuus (huomioarvo, oikean kohderyhmän tavoittaminen), vaikuttavuus  (mm. viestin läpimeno, kiinnostuksen lisääntyminen) sekä aktivointi (mm. ostoaikomus).

Tutkimustulokset kerätään tietopankkiin, joka mahdollistaa yksittäisen tutkimuksen tulosten peilaamisen tietopankkiaineistoon ja tuo syvyyttä mainoksen toimivuuden arviointiin. 

 

 

Kampanjatutkimukset

Teemme kampanjatutkimuksia yhteistyössä sähköisiin tutkimuksiin erikoistuneen tutkimustoimisto InterQuestin kanssa.

Kampanjatutkimuksissa tutkittavat asiat:

  • Mainoksen huomioarvo
  • Mainostajan/tuotteen/palvelun tunnettuus
  • Mainonnan herättämät mielikuvat ja vaikutus
  • Mielikuvat kampanjasivustosta

 

Tutkimusasioissa asiakasvastaavasi auttaa sinua mielellään.

 

 

Kiinnostuitko?

Lähetä meille viesti, palaamme asiaan pikaisesti.

Ota yhteyttä