Tee TV-mainontaa, josta tulee sanomista.

Tee TV-mainontaa, josta tulee Sanomista.

Tee TV-mainontaa, josta tulee sanomista.

Markkinoija, haluatko tehdä lähtemättömän vaikutuksen kuluttajiin ja kasvattaa yrityksesi myyntiä?

Televisiolla teet vaikutuksen ja saavutat tuloksia, takuuvarmasti. TV:n kiistaton markkinointiteho perustuu sen laajaan tavoittavuuteen, laadukkaaseen mediaympäristöön ja tarinan voimaan. Vielä kun yhdistät TV:n vahvuudet Sanoman monipuoliseen mediavalikkoon, tulee siitä takuuvarmasti sanomista. Toimitusjohtaja kiittää. Asiakkaat kiittävät. Markkinointiunelmat toteutuvat.

Markkinajohtajan kumppanina teet vaikutuksen

Suomen vaikuttavin tv-portfolio takaa sinulle entistä tavoittavampia ja vaikuttavampia kampanjoita

Kun me Sanomalla puhumme televisiosta, emme tarkoita vain lineaarisia tv-kanaviamme laatusisältöineen, vaan puhumme myös suoratoistopalvelu Ruudun huipputarjonnasta ja television uusista kulutustavoista. Televisiota kun voi nykyään katsoa milloin ja missä vain.

Suomen vaikuttavin TV-portfoliomme on kasvanut entisestään, sillä nyt vastaamme myös Foxin ja National Geographicsin tv-kanavien mainosajan myynnistä. Sanoman tv-portfolio tavoittaakin jo yli 4 miljoonaa suomalaista viikossa, mikä tekee Sanomasta markkinajohtajan 10-54-vuotiaiden kaupallisessa katseluosuudessa*.

*Lähde: Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus, tammi-helmikuu 2019

Tee TV-mainontaa, josta tulee sanomista.

Tee TV-mainontaa, josta tulee sanomista.

Monimediaisuudella lisää vaikuttavuutta kampanjoihin

Tuoreen tutkimuksemme* mukaan kampanjan medioiden määrällä on selkeästi myönteinen vaikutus kampanjan aikaansaamaan mielikuvaan. Mitä useammassa mediassa kampanjasi huomataan, sitä tehokkaammin se vaikuttaa. Sanoma on vaikutusvaltaisin markkinointikumppani myös tv-mainonnassa, sillä meillä on poikkeuksellinen mahdollisuus yhdistää kampanjaasi myös muita medioita läpi monikanavaisen ja Suomen tavoittavimman portfoliomme. Sanoman mediat tavoittavat lähes kaikki suomalaiset. Laajaa mediapalettiamme hyödyntämällä pystymme auttamaan sinua toteuttamaan vaikuttavia ja luovia markkinointikampanjoita brändin rakentamisesta taktisen viestin aktivointiin.

Kampanjan image lift

Kampanjan medioiden määrällä on selkeä myönteinen vaikutus kampanjan aikaansaamaan mielikuvaan – mitä useammassa mediassa kampanja huomataan, sitä vahvempi sen vaikutus on.

Kampanjan activation lift

Kampanjan aktivoiva vaikutus kasvaa selvästi useammassa mediassa nähdyn mainonnan myötä.

*Lähde: Sanoman kampanjamittausten meta-analyysi 2/2019.

TV on tunnemedia

Liikkuvan kuvan ja äänen yhdistelmällä ja keskittyneellä ympäristöllä vaikutat tunteisiin ja mielikuviin. Tämä tarjoaa mahdollisuuden brändeille jättää pitkäaikainen muistijälki ja sitä kautta saada aikaan toimintaa. Televisiomainonnan muistijälki on tutkitusti mediaryhmistä kaikkein pisin.

Lähde: Dagmar, Televisiomainonnan vaikuttavuusanalyysi , 2012-2016

TV-investoinnilla ylivoimainen romi

Jokainen televisioon investoitu euro tuo tutkitusti 2,4 euroa takaisin*. Television voima on kiistaton. Dagmar on mitannut TV:n vaikuttavuutta 100 kampanjan  ekonometrisen mallinnuksen avulla.

*Lähde: Dagmar, Televisiomainonnan vaikuttavuusanalyysi , 2012-2016

Tee TV-mainontaa, josta tulee Sanomista.

Tee TV-mainontaa, josta tulee sanomista.

Tehoa ja vaikuttavuutta markkinointikampanjoihin kotimaisten ilmiöiden voimalla

Panostamme kotimaisiin ilmiöihin ja kirkkaimpiin tähtiin, sillä suuret ilmiöt vetävät jättiyleisöjä ja näiden yleisöjen voimalla voimme taata suoritusvarmuuden markkinoijan kampanjoihin.

Kotimaisten laatusisältöjen avulla varmistamme, että ohjelmatarjontamme pysyy kiinnostavana suomalaisille katsojille ja sitä kautta myös sinulle markkinoija.  

Haluamme auttaa sinua luomaan kanssamme monikanavaisia ja vaikuttavia viihdeilmiöitä, joista kuluttajat puhuvat kotona, kahvipöydässä ja sosiaalisessa mediassa. Näiden ajassa elävien ilmiöiden vetovoima vahvistaa myös sinun sanomaasi.