Uutuuksia mainostajille.

Uutuuksia mainostajille
vuodesta 1889.

1889 joukko nuorukaisia päättää perustaa lehden, josta jalostuu vuosisadan vaihteessa osakeyhtiö nimeltä Sanoma. Seuraavien vuosikymmenten aikana sen sanomalehdet löytävät tiensä miljoonien suomalaisten koteihin.

Koska kerran päivässä ilmestyvä sanomalehti jättää uutispäivään paljon reagoitavaa, syntyy aamulla ilmestyvän sanomalehden rinnalle uutuus; iltapäivälehti, aikansa nopea “reaaliaikainen” media.

Päivälehti

Suomi kehittyy ja samalla tiedon tarve kasvaa ja nopeutuu. Vuosituhannen taitteessa internet valtaa Suomen. Sanoma seuraa jatkuvasti ihmisten käyttäytymistä ja kehittää tauotta uusia tuotteita muuttuviin tarpeisiin. Lehdille syntyy ensin verkkoliitteitä, sitten kokonaisia sivustoja. Kännykkähullu kansa oppii pian käyttämään verkkoa kaikilla laitteilla, missä vain, koska vain.

Tultaessa tälle vuosikymmenelle digitaalisuus mullistaa ihmisten elämän ja lukeminen muuttuu monikanavaiseksi. Uutismedia muuttuu vauhdilla, koska muuttuvat ihmisten tarpeetkin.
 

.

HS monikanavainen etu- ja kokosivu

Nyt vuonna 2017 tämä muutos luo enemmän mahdollisuuksia mainostajille kuin ikinä ennen: käytössä ovat kuhunkin tilanteeseen ja tarpeeseen parhaiten soveltuvat uudet ja perinteiset mainosvälineet. Se tarkoittaa, ettei sinun mainostajana tarvitse ikinä murehtia, halusit sitten tavoittaa miljoonayleisöt tai vain haluamasi harvat ja valitut.

Maailma ja media muuttuvat, ja hyvä niin. Meiltä löytyy aina vastaus 128 vuoden kokemuksella, miten tehdä vaikuttavaa mainontaa tänään ja huomenna.

Tervetuloa mukaan muutokseen.

Tutustu Hesarin monikanavaisen kokosivun etuihin >>

Jos haluat vahvistaa monikanavaista uutismediakampanjaa valtakunnallisesti, ota mukaan myös Ilta-Sanomat.

Uutuus:
datalla rikastettu
TV-mainonta

 

1950-luvulla näköradio valtaa Suomen mannut ja kummut. Televisio löytää paikkansa suomalaisten sydämistä ja avaa meille maailman. Tiedon ja tunteen lisäksi suomalaisten olohuoneisiin löytää myös televisiomainokset. Mainostajille tämä tarjoaa uuden tavan viestiä tuotteista ja palveluista, syntyy käsite mainoskatko.

.

Edelleen mainoskatko on tutkitusti yksi tehokkaimmista tavoista vaikuttaa ihmisten mielikuviin. Ja nyt vuonna 2017 mainoskatko syntyy uudestaan: siitä tulee älykkäämpi. Oikeita mainoksia oikeille ihmisille.

Jaajo Linnonmaa

Mainostaja: tästä eteenpäin voit valita kohderyhmän heidän intressiensä mukaan, etkä vain demografian. Me kutsumme uutuutta datalla rikastetuksi tv-mainonnaksi. Se on yli 30 vuoden tuotekehityksen tulos jota et muualta saa – ja jolla teet entistä vaikuttavampaa mainontaa. Sano tervetuloa tulevaisuudelle.

 

Datalla rikastettu tv-mainonta