Vaikuttavan digimainonnan anatomia

Vaikuttavan digimainonnan anatomia tapahtumsivu

Vaikuttavan digimainonnan anatomia

Digimainonnan vaikuttavuuden optimoimiseksi on tärkeää ymmärtää suoraan analytiikasta saatavien mittareiden lisäksi myös muita mainonnan tehoa mittaavia työkaluja.  Vaikuttavan digimainonnan anatomia -tilaisuus keräsi 24.10. Sanomatalon Mediatorin täyteen aiheesta kiinnostuneita. Tilaisuus tarjosi kattavan tietopaketin digimainonnan näkemisestä ja huomaamisesta, sen vaikutuksesta brändiin sekä erilaisista vaihtoehdoista digimainonnan analytiikan mittareiksi.

#sanomadigi

Digimainonnan puuttuva mittari: Mitä ihmiset oikeasti huomaavat.
Markku Mäntymaa, Co-Founder  Viomba Oy  ja Severi Tiensuu, Head of Digital, ToinenPHD

Display, some, video, mobiili – näillä kaikilla digimainonnan välineillä pyritään vaikuttamaan ihmisiin. Mitä paljastuu, kun digimainonnan huomaamista seurataan silmänliikekameroiden avulla ja nähdään, mihin huomio oikeasti verkossa, somessa ja mobiilissa kiinnittyy. Ja mihin tämän tiedon valossa markkinointi-investoinnit kannattaisi ohjata.  Esitysmateriaali >


Digimainonnan brändivaikutukset.
Kati Alijoki, Head of Insight, Sanoma Media B2B 

Miten digikampanja vaikuttaa brändiin? Sanoma on mitannut 150 digimainoskampanjaa ja analysoinut miten ne vaikuttavat mainostettavaan brändiin. Esitysmateriaali >


Markkinoinnin analytiikan vaihtoehdot.
Okko Vainiomäki, Senior Sales Manager, Supermetrics

Mitä vaihtoehtoja markkinoinnin analytiikkaan on tarjolla ja mitkä ovat niiden hyvät ja huonot puolet? Yhteenveto yli 10 000 markkinointitiimin kokemuksista ympäri maailman. Esitysmateriaali >


Digitaalisen median todellinen ROI ja sen mittaaminen.
Juha Nuutinen, CEO & Co-Founder, Sellforte

Kuinka soveltaa tekoälyä ja edistynyttä analytiikkaa markkinoinnin tehokkuuden mittaamiseen? Miten mitata digitaalisen median todellista ROI:ta? Mikä on SEM:n ja Displayn vaikutus offline-myyntiin? Entä onko digitaalinen media todella tehokkaampaa kuin perinteinen massamedia? Löydöksiä miljoonilta kuluttajilta analysoidusta vähittäiskaupan kanta-asiakasdatasta. Esitysmateriaali >