Supersankarit_parallax.jpg

Suomen suurin viihdetalo palveluksessasi

Viihde on hyväksi

Markkinoija. Ole osa uusia maailmoja, yllättäviä näkökulmia, yhteisiä kokemuksia ja suuria tunteita.  Valjasta viihteen supersankarit käyttöösi ja tee vaikutus.  

Vaikka mediankulutus muuttuu, yksi asia on varma: hyvälle viihteelle on aina tilausta.  
Me ihmiset tarvitsemme viihdettä kohotaksemme arjen yläpuolelle. Viihde rentouttaa. Se tuo vaihtelua ja ilon hetkiä elämäämme. Se mahdollistaa matkat lähelle ja kauas, synnyttää ilmiöitä ja antaa puheenaiheita. Voisimmeko kuvitella elävämme ilman viihdettä?  

Suomen suurimpana viihdetalona me yhdistämme suomalaiset. Markkinoijalle viihteen erilaiset kohtaamispisteet tarjoavat tilaisuuden saada tähtipölyä oman tuotteensa tai palvelunsa ympärille.  

Anna viestisi näkyä, kuulua ja tuntua

Arvostetut ja tunnetut kanavamme tarjoavat mainoksellesi näkyvän mediaympäristön. Yhdessä me löydämme laajasta tarjonnastamme juuri sinun tarpeissasi parhaiten toimivat ratkaisut. Elämyksiä ja eskapismia. Puheenaiheita ja ilmiöitä. Suuria tunteita ja vahvoja tarinoita. Ei pelkkiä valmiiksi raamitettuja mediapaikkoja, vaan aidosti juuri Sinun tarpeisiisi räätälöityjä ratkaisuja.   

Meidän kanssamme tavoitat niin suuret yleisöt kuin tärkeimmät kohderyhmäsi omalla markkina-alueellasi - turvallisesti kotimaisessa, laadukkaassa mediaympäristössä. Valittavanasi on valtakunnan rakkaimmat ja tärkeimmät mediabrändit ja niiden kirkkaimmat tähdet. Taukoamattomassa informaatiotulvassa viestisi hukkuu, jollet erotu joukosta. Me varmistamme, ettei niin käy. Säkenöivä ja suoraan tunteisiin menevä viihde vahvistaa sinun sanomaasi.  

Asiantuntijoiden näkemyksiä viihteestä ja markkinoinnista

Haastattelijana Jaajo Linnonmaa

 

 

Viihteen ja populaarikulttuurin merkitys suomalaisille

Kari Laakso ja Karri Ahonen avaavat strategiaa, jolla saavutettiin asema Suomen suurimpana viihdetalona.  

Lue yhteenveto keskustelusta

 

 

Brändit, viihde ja brändiviihde 

Jyrki Poutanen, TBWA Helsinki, ja Piia Lähteenmäki, Sanoma, puhuvat yhteistyön, luovuuden ja tarinankerronnan merkityksestä viihteen maailmassa.

Lue yhteenveto keskustelusta

 

 

Case Genelec: Brändiviihdettä markkinointistrategian ytimestä

Sami Mäkinen kertoo Genelecin ja Voice of Finlandin monivuotisesta yhteistyöstä.

Lue lisää

Elämyksiä jokaisella alustalla

− tämän monikanavaisempaa pakettia ei tästä maasta löydy!

Paine laittaa kelpo tekijätkin huutelemaan vain yhdestä ratkaisusta, jos muuta ei ole tarjota. Sillä ei kuitenkaan kokonaisvaltaista elämystä rakenneta. Kun haluat tavoittaa asiakkaasi ja tehdä heihin aidon vaikutuksen, me olemme palveluksessasi. Kaiku ei vastaa kuiskaukseen – eikä tarvitsekaan, kun käytössäsi on Suomen suurin viihdetalo. Viihde on hyväksi, niin kuluttajille kuin Sinulle hyvä markkinoija.   

TV

Vaikuttavimmat TV-sisällöt, puhutuimmat ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet.

Lue lisää

Radio

Laaja kanavatarjonta, tavoittavuus ja tunnetut radiopersoonat mahdollistavat markkinoijille parhaat mahdolliset audioratkaisut.

Lue lisää

Tapahtumat

Tiesitkö, että Sanoma on yksi Suomen suurimmista tapahtumajärjestäjistä?

Lue lisää

Purukumi-on-luova-ratkaisu-liftup.jpg

Luovat ratkaisut

Medioiden, datan ja yleisöjen lisäksi tarjoamme käyttöösi intohimomme ja luovuutemme.

Lue lisää

Inspiraatiota ja menestystarinoita