Näkemyksiä mediamainonnasta

Sanoma whitepaper - näkemyksiä mediamainonnasta

Näkemyksiä mediamainonnasta


Julkaisemme Sanoma white papereita, koska haluamme tarjota sinulle helposti sisäistettävää ja valmiiksi tiivistettyä tietoa mainonnan ajankohtaisista teemoista, suomenkielellä.

Ensimmäiset Sanoma white paperit käsittelevät premium videomainontaa. Sanoman Nelonen Media kuuluu FreeWheel Council for Premium Video, Europe (FWCE) – instanssiin, jonka tehtävä on toimia premium videon puolestapuhujana ja edistää sen kasvua mainosmarkkinoilla.
Lue lisää FWCE:stä >>

Free Wheel Council yhteistyön kautta saamme ajankohtaista tutkimustietoa premium videomainonnasta, jonka uskomme olevan kiinnostavaa ja hyödyllistä kaikille mainonnan parissa työskenteleville ja jonka haluamme tarjota asiakkaillemme tuoreeltaan.

Premium videomainonta

Miksi premium videolla on merkitystä mainostajalle?

Ensimmäinen Sanoma white paper kertoo miksi premium videolla on merkitystä mainostajalle. Tämän white paperin tarkoituksena on tutkia sitä lisäarvoa, jota premium video tarjoaa katsojalle ja mainostajalle.

"Tänä päivänä digitaalisissa kanavissa loputon uutisvirta ja kuluttajien tuottama sisältö lisää valtavasti sisältöjen määrää, mutta se tekee samalla katsomisesta passiivisempaa.
Sitouttavat sisällöt ovat siis mainostajan menestyksen kannalta todella tärkeitä."

 

Lataa white paper

Viewabilityn eli näkyvyyden merkitys mainonnassa

Toinen Sanoma white paper jatkaa premium videomainonta teeman käsittelyä, tällä kertaa viewabilityn näkökulmasta.

White paper käsittelee viewabilityn merkitystä brändille, mainostajille ja toimistoille. Myös viewablity-mittaria tarkastellaan lähemmin : kuinka se tällä hetkellä määritellään, kuinka se todennetaan ja pitäisikö tämän hetken käsityksiä muuttaa.

”Koko ala kaipaa laadullisia mittareita, jotka keskittyvät sitouttamiseen ja menestykseen.”

 

Lataa white paper

Viewabilityn merkitys mainonnassa