
Tarinoita siitä, miten Suomi nousee poikkeustilasta – yhdessä
Hyvä markkinoija, nyt on aika kertoa brändisi tarina.
Maaliskuussa 2020 koronavirus pysäytti Suomen. Epävarmuuden ajassa on noussut halu auttaa ja merkityksellisyyden kaipuu on korostunut. Nyt on myös yritysten aika kertoa oma tarinansa, miten merkityksellisten tekojen kautta jokainen brändi kantaa kortensa kekoon. Mainostajat, jotka tekevät hyvää tässä ajassa, voittavat sydämiä ja markkinaosuutta.
#yhdessäeteenpäin on sarja tarinamuotoisia mainoksia, joissa yritykset kertovat omista inspiroivista tarinoistaan tai teoistaan.
Näin saat tarinasi näkyväksi
Sinun tehtäväksesi jää vain yrityksesi tarinan kertominen meille. Muun teemme sinulle avaimet käteen -ratkaisuna. Tarinallisella viestillä saat avattua yrityksesi tekoja, tarinaa ja missiota sekä tuotua viestillesi syvyyttä luotettavassa mediaympäristössä, Helsingin Sanomissa. Yhteistyö koostuu advertoriaalista, verkkoartikkelista, näkyvyydestä #yhdessäeteenpäin kumppaniosiossa sekä verkkosisältöön ohjaavasta mainonnasta.

Helsingin Sanomat
Tunnistettava tarinasarja printissä. Yrityksen mukaan räätälöity kuvamaailma, tekstisisältö ja logo.

HS.fi
Printin sisältö julkaistaan verkkoartikkelina. Näkyvyys myös kumppaniosiossa, jossa kootusti kaikkien yritysten tarinat.

Natiivimainonta sekä monikanavaisen Hesarin verkkonäkyvyys ohjaa lukemaan sisällön verkossa. Monikavanavaisen HS:n verkkonäkyvyys on samalla teemalla kuin printtisisältö, mutta brändillisemmällä näkökulmalla.
Elementit ohjaavat lisälukijoita natiiviartikkeliin verkossa.
Yhteistyön elementit

Asiakkaidemme toteutuksia


Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja kerro tarinasi.