Yleisöreportteri

Yleisöreportterin avulla saat syvempää ymmärrystä omien verkkosivujesi kävijöistä sekä nykyisten ja potentiaalisten asiakkaidesi kuluttajakäyttäytymisestä, mediankäytöstä ja arvo- ja asennemaailmasta. Voit hyödyntää tietoa esimerkiksi tuotekehityksessä tai markkinointiviestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa.

Yleisöreportterin tarjoamasta tiedosta saa keinot löytää oikeat kanavat ja puhuttelukulmat joilla tavoittaa tärkeimmät asiakkaat.

Monella mainostajalla on käsitys perinteisestä web-analytiikasta, kuinka paljon kotisivuilla käy vierailijoita, millaisia ovat sessiopituudet, miten siirrytään osiosta toiseen jne. Usein kuitenkin jää hieman hämärän peittoon millaisia ihmisiä kotisivuilla vierailleet ovat. Tähän tarkoitukseen olemme kehittäneet Yleisöreportterin.

Yleisreportterin avulla voi analysoida erilaisten yleisöjen profiilin. Yleisö voi olla kerätty omilta kotisivuilta, Mukautettujen yleisöjen kautta omasta asiakaskannasta tai jo olemassa olevasta kiinnostuskohderyhmästä. Yleisöreportterin avulla voidaan analysoida demografioita, kiinnostuskohteita, asuinpaikkaa, elämäntilannetta, tuloluokkaa ja paljon muuta.

Sanoman medioiden käyttö on selvitettävissä myös, näin saadaan käsitys keitä kannattaa puhutella, miten ja missä. Myös B2B-data on saatavilla, joten B2B-mainostaja voi analysoida millaisia yrityksiä tällä hetkellä tavoitetaan.

Yleisoreportteri.JPG
Case Detur

Case Detur

Mainosviestit timanttisiksi Yleisöreportterin avulla.

Lue lisää