Get Tomorrow 2022 Notes for Growth
GET TOMORROW 2022 – NOTES FOR GROWTH
Get Tomorrow'ssa tapailtiin kasvun nuotteja
Suomen suurin maksuton markkinointialan virtuaalitapahtuma Get Tomorrow tarjosi jälleen liiketoiminta- ja markkinointipäättäjille näkemyksiä markkinoinnin tulevaisuudesta. Jo kymmenennen kerran järjestetyn tapahtuman teemana oli tänä vuonna Notes for Growth.
Evento Awards -palkittu
Get Tomorrow järjestettiin
6.10.2022
Katso keynote-puheenvuorojen tallenteet
Tomorrow People. Consumer Trends for 2030
Drivers to quantify the world of 2030, highlight consumer needs that will grow, showcase early signal innovations and recommend marketing approaches.
Richard Cope, Senior Trend Consultant, Mintel Consulting
Lataa esitysmateriaali
The key to meaningful growth: people, not purpose
How can brands cut through the purpose jungle and create meaningful growth? It’s time for brands to be bold and truly put people first.
Thomas Kolster, Founder and Creative Director, Goodvertising Agency
Lataa esitysmateriaali
Lataa Kolsterin ja Goodwertising Agencyn kartta brändin muutosmatkalle
Case Isadore: Cycling Struggles. How to create not only awareness but active interest in the brand and break the sales records. Effie Awards Europe 2021, GOLD Retail.
Juraj Pobjecký, Head of Brand Strategy, Isadore Apparel, Slovakia
Lataa esitysmateriaali
Case IKEA: The Trash Collection 2021. Making trash into gold - How a brutally honest brand approach broke through the sustainable clutter of modern marketing. Cannes Lions 2022, GOLD Print & Publishing, Corporate Purpose & Social Responsibility,
Caroline Riis, Senior Creative, Try, Norway
Lataa esitysmateriaali
Kumpi murtuu ensin, pää vai seinä?
One Eyed Spirits -yrityksen matka maailmalle alkoi baari-illan vitsistä. Matkan varrella on testattu otsalohkon kestämistä oikein urakalla. Kuinka jaksaa, kun tehtaat palavat, puukkoja sataa selkään, yhtiökumppani kuolee, konkurssin uhka leijuu yllä ja häkki heilahtaa?
Olli Hietalahti, toimitusjohtaja, One Eyed Spirits
Tilaa Ollin Maisteluni-kirja -20 %
Käytä kassalla koodia GET.
Tutustu puhujiin

Richard Cope has two decades of experience in market research, macro trends and futurology.

Thomas Kolster is a marketing activist on a mission to make business put people and planet first.

Olli Hietalahti on mainosmies, josta tuli viinakauppias.

Caroline Riis is a senior creative who started her career at Wieden + Kennedy in London, working for clients like Coca-Cola and Nike.

Juraj Pobjecký has been working in the advertising industry for 12 years.
Tunnelmia tapahtumasta






Get Tomorrow 2022 – Executive Forum
Keskustelimme syyskuun alussa suomalaisten yritysjohtajien kanssa Notes for Growth -teemasta. Ohessa inspiraatioksi kyseisessä tilaisuudessa nähdyt alustusvideot.
Menneet Get Tomorrow -tapahtumat
Kirjoituksia markkinoinnista

Radion tekijät: Jussi Ridanpää

Neljä hyvää syytä valita Sanoman uutismedia

IS on myös syventävien sisältöjen koti

BookBeat kasvatti tunnettuuttaan äänikirjamarkkinoilla monikanavaisella mainonnalla

Case Julkee x Lempee – erottuvaa ja vaikuttavaa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla
