Ajankohtaista
Tuoreimmat tarinat, uusimmat artikkelit ja tapahtumat – Sanomista sinulle juuri nyt

Webinaari 30.5. klo 9–10
Tunne kohderyhmäsi & kohdenna oikein
Näin rakennat myyntiä kasvattavia monimediakampanjoita

Näkemyksiä markkinoinnista
Brändin arvo punnitaan epävarmuudessa
Pandemia-aikana brändeiltä kaivattiin läsnäoloa, nyt keskeistä on hinta. Kuluttajakäyttäytymisen vuonna 2023 voisi kiteyttää sanoin ”Price, not presence”, mutta tämä olisi liian suuri yksinkertaistus. Kyse on pikemminkin arvon luomisesta ja sen ymmärtämisestä, mikä lopulta tuottaa arvoa, kirjoittaa Sanoman B2B-yksikön myynnin kehitysjohtaja Paula Hernetkoski.

Sanoma tutki: Säästöpaine hankaloittaa vastuullisia ruokavalintoja
Lataa maistiaiset Sanoman tekemästä, ruokaan keskittyvästä vastuullisuuskartasta.

Sanoma tutki: Kotimaanmatkailu voi edelleen hyvin
Pandemian vauhdittama kotimaanmatkailu kiinnostaa edelleen, ja valtaosa suomalaisista aikoo matkustaa kotimaassa samalla tavalla kuten aiemminkin, Sanoman teettämästä tutkimuksesta selviää.

Sanomista juuri nyt
Syyskauden HS Teemat syventyvät Eliel Saariseen, metsään ja kuninkaallisiin
HS Teema on kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä aikakauslehti tietoa ja sivistystä rakastaville. Teema syventyy yksi aihe kerrallaan yhteiskuntaan, kulttuuriin, tieteeseen ja historiaan.

Sanoman tuottama Yhteishyvä palkittiin vuoden asiakasmediana Editgaalassa
Sanoman ja S-ryhmän välillä on tiivis strateginen kumppanuus, josta Yhteishyvän menestys on ollut tärkeä osa kokonaisuutta.

Sanoma TV:n syksyn 2023 ohjelmistossa on monipuolinen kattaus uutuuksia ja tuttuja suosikkeja
Pitkä odotus palkitaan, kun fanien vuosia odottama Amazing Race Suomi nähdään syksyllä Nelosella ja Ruudussa. Yksi syksyn kiinnostavimmista uutuuksista on ympäri maailmaa supersuosituksi noussut uutuusformaatti, tosielämän murhamysteeripeli Petolliset.

Huhtikuun kamppis
Posti: Välitämme
"Kampanja on herättänyt tunteita ja synnyttänyt keskustelua, kuten hyvän markkinoinnin kuuluukin."

Aina tulee sanomista -podcast
Aina tulee sanomista -podcastissa pitkän linjan myynnin ja markkinoinnin ammattilainen Stinde Mäkinen haastattelee markkinoijia, joilla on paljon sanomista. Podcastissa paneudutaan kiinnostaviin markkinoinnin ilmiöihin, tekoihin ja kampanjoihin.