Näkemyksiä markkinoinnista
Puhutuimmat aiheet ja herättävimmät näkökulmat
Tästä osiosta löydät vastauksia markkinoijia askarruttaviin kysymyksiin ja ilmiöihin.
Saat ajankohtaista tietoa markkinoinnin trendeistä, alan asiantuntijoiden ja ammattilaisten näkemyksiä mainonnasta ja mediasta. Inspiraatiota, vinkkejä ja hyödyllistä luettavaa, joiden avulla teet markkinoinnin suunnittelusta hitusen helpompaa.
Sanoma tutki: Digitaalisen audion kulutus jatkaa kasvuaan, eniten on lisääntynyt podcastien suosio
Sanoman digiaudiotutkimuksessa selvitettiin digitaalisen audion sisältöjen kulutusta Suomessa. Digitaalisen audion kuuntelu korostuu nuorten ja nuorten aikuisten parissa, lapsiperhetalouksissa sekä suurissa kaupungeissa asuvien keskuudessa.
Mitä on ohjelmallinen ostaminen kolmannen osapuolen evästeiden jälkeen? Näin kohdennat mainontaa tulevaisuudessa
Kohdentaminen onnistuu ilman kolmannen osapuolen evästeitäkin. Sanoman palveluista löydät sekä asiakkaasi että otollisimmat kontekstit mainonnalle.
Alueellinen tv-mainonta on kustannustehokasta ja ketterää toteuttaa
Suuret joukot tavoittava televisio lisää tunnettuutta tehokkaasti. Jos yritys toimii tietyllä maantieteellisellä alueella ja sen asiakkaat tulevat samalta alueelta, kannattaa tv-mainonta kohdentaa sille alueelle. Siinä säästää selvää rahaa.
Radio on todellinen kesämedia!
Kesä 2024 kuulostaa hyvältä – radion kautta tavoitat myös lomailevat suomalaiset.
Voit ostaa mainontaa Sanomalta itse tai pyytää henkilökohtaista palvelua, asiantuntijamme ovat läsnä ympäri Suomen
Mainonnan ostaminen suoraan verkkoalustoiltamme on helppoa, jos tietää, mitä haluaa. Meiltä saat apua myös silloin, kun et vielä tiedä, miten markkinointieurot kannattaisi sijoittaa.
Mediamix mainonnassa: kolme syytä monimedialliseen mainontaan
Mediamainonnan perussääntö on, että yksi mainonnan kanava ei ole oikotie onneen: mainostajan mediamix, eli kampanjassa käytettävät mainonnan kanavat, ovat olennainen osa kampanjan onnistumista.
Alueellinen radiomainonta – löytämätön helmi?
Paikallisradioilla on uskollinen kuulijakunta. Huomio on taattu kun napakka viesti ponnahtaa korviin oman suosikkiohjelman keskeltä.
Annatko yrityksesi äänen kuulua?
Ääni on ihmiselle luontaisin tapa viestiä. Ääneen sanottu rakkaudentunnustus voi muuttaa ihmisen elämää pysyvästi.
Äänibrändäyksen ABC
Sanoman Head of Audio Kasper Kahila ja äänibrändäykseen erikoistuneen Audiodraftin Teemu Yli-Hollo kertovat, mitä äänibrändäys on ja miten siinä pääsee alkuun.
Näin rakennat railakkaan radiospotin – mainonnan tuottajan kootut vinkit
Tässä artikkelissa kokenut mainostuottaja jakaa vinkkejään railakkaan ja toimivan radiospotin luontiin.
Miten markkinoida Z-sukupolvelle?
Z-sukupolven suhtautuminen arvoihin, vastuullisuuteen ja työelämään erottaa heidät aiemmista sukupolvista.
Miten markkinoida yli 60-vuotiaille?
Boomerit ovat ostovoimainen kohderyhmä, josta markkinoijien kannattaa kiinnostua.
Sanomista sinulle -uutiskirje
Tilaa uutiskirje, saat ideoita, vinkkejä ja työkaluja
tuloksellisen markkinoinnin tekemiseen.
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.