
Suomalainen yhteiskunta sykkii kaupankäynnin tahtiin, ja markkinoinnin ydintehtävä on pitää tätä sykettä yllä. Kunnianhimon tasoa ja tekemisen rimaa on nostettava kilpailukyvyn säilyttämiseksi ja kasvun aikaansaamiseksi jatkuvan muutoksen maailmassa.
Pandemian vauhdittama digiloikka muutti kuluttajien käyttäytymistä pysyvästi ostokanavista arvoihin. Kaupankäynnin ekosysteemi muuttuu vauhdilla ympäröivän maailman ollessa yhä datavetoisempaa, automatisoidumpaa ja teknologiapainotteisempaa. Onnistuminen uudessa ajassa on iso haaste myös markkinoinnin johtamiselle: miten löytää oikeat kumppanit tukemaan omaa kasvua? 14.10.2021 järjestetty Get Tomorrow -tilaisuus tarjosi markkinoinnin tekijöiden muutosmatkalle inspiraatiota, näkemyksiä ja menestystarinoita alan johtavilta asiantuntijoilta.
Kiitos kun järjestätte isolle yleisölle näitä - toivottavasti jatkuu!!”
Harvinaisen hyvää keskustelua paneelissa!”
Kiitos teille, erittäin inspiroiva tilaisuus!”
"Kiitos että jaksatte heiluttaa markkinoinnin tarpeellisuuden lippua korkealla vuodesta toiseen.”
Tilaisuus
Get Tomorrow’n suoran lähetyksen tunnelmia Sanomatalon Mediatorilla
Katso tapahtuman koko tallenne.
Yksittäiset sisältöosiot ja niihin liittyvät materiaalit löytyvät alempaa.
Teemat
Commerce Edition -teeman kolme näkökulmaa
1. THE NEW ECOSYSTEM OF COMMERCE
Markkinoinnin ydin on sama kuin ennenkin: edistää myyntiä brändin ytimestä kohti ostoa. Kaupankäynnin ekosysteemi kuitenkin elää kuluttajien muuttuvien odotusten mukaan.
KEYNOTE
Are you ready to play your end-to-end commerce puzzle?
Human experiences are shaping the future of commerce. How can companies respond to customer expectations by building organizational readiness? How to push the business to new heights in the new normal where the commerce ecosystem has changed for good.
Maria Mazzone, Managing Director Accenture Innovation Milan & Mattias Boman, Managing Director Accenture Interactive Nordics
KATSO KEYNOTEN TALLENNE:
LATAA ESITYKSEN MATERIAALI:
2. CUSTOMER FIRST!
Aidosti asiakaskeskeiset yritykset ymmärtävät kuluttajien muuttuvia tarpeita, odotuksia ja käyttäytymistä ja muuttavat tämän ymmärryksen kilpailueduksi generoimaan kasvua.
KEYNOTE
From customer experience to creative experience - A disruptive point of view on experience.
From a crisis of creativity in CX to disruption to the rescue. Stories and case studies.
Agathe Guerrier, Global Chief Strategy Officer TBWA\Worldwide

Tapahtuman osallistujat ja Sanoman yhteistyökumppanit ovat saaneet tallenteen linkin ja salasanan sähköpostitse 19.10.2021.
3. PARTNERSHIPS IN THE NEW WORLD OF COMMERCE
Oikeat kumppanit auttavat muutosmatkalla suunnitellen ja toteuttaen asiakkaan markkinointistrategiaa kohti yhteistä menestystä.
KEYNOTE
The value of partnerships and how to identify, build and manage them
- Do partnerships make the world turn – and are they a necessary part of your marketing strategy?
- What are the great examples of partnerships and when do partnerships go wrong?
- How to make partnerships work and what is the model for success?
- How do you know when you are both winning?
Julia Langkraehr, Business leader and Retail expert, Bold Clarity
KATSO KEYNOTEN TALLENNE:
LATAA THE VALUE OF PARTNERSHIP -WORKSHEET:

Kansainvälisten keynote-puheenvuorojen jälkeen suomalaiset liiketoiminnasta ja markkinoinnista vastaavat kertoivat näkemyksiään päivän eri näkökulmista. Katso kiinnostavat keskustelut:
Puhujat
Tutustu puhujiin

MARIA MAZZONE
Managing Director, Accenture Innovation
Maria leads the Accenture Innovation Center in Milan and holds several innovation roles at different clients.

MATTIAS BOMAN
Managing Director Accenture Interactive in the Nordics
Mattias has spent his 20+ years in Accenture working in the fields of customer experience, marketing and e-commmerce.

AGATHE GUERRIER
Global Chief Strategy Officer, TBWA\Worldwide
Agathe is leading strategy across the global collective at TBWA\Worldwide.

JULIA LANGKRAERH
Business leader and Retail expert, Bold Clarity
Julia Langkraehr is a successful international entrepreneur having built three £ multi-million retail businesses in the UK, Germany and Russia with business models which thrived on Partnerships.
Get Tomorrow 2021 -tilaisuuden suomalaiset keskustelijat:

MIA ROPPONEN
johtaja, markkinointi,
Kesko

KATI RAJALA
VP, Non-Dairy ja Dairy Business,
Fazer Lifestyle Foods

MARKUS LAURI
liiketoimintajohtaja,
henkilöasiakkaat,
Säästöpankkiryhmä

JUSSI LINDHOLM
CEO,
Vepsäläinen

KATI SULIN
toimitusjohtaja,
Ifolor Nordics

KATI RIIKONEN
johtaja, online, markkinointi & analytiikka
Telia Finland

EEVA IGNATIUS
kategoriamarkkinointijohtaja,
Hartwall

JOHANNA JÄKÄLÄ
kaupallinen johtaja,
VR

PASI LÄMPSÄ
toimitusjohtaja,
XXL Sports & Outdoor

Tilaisuuden moderoijina toimivat Sanoma Media Finlandin kaupallinen johtaja Tuomas Airisto sekä toimittaja ja Me Naiset Radion juontaja Ida-Liina Huurtela.
Get Tomorrow
Palkittu Get tomorrow (Evento Awards Grand Prix 2020 ja Spot Awards -finalisti 2020) on Sanoma Media Finlandin yhteistyökumppaneille tarkoitettu tilaisuus, joka tarjoaa suomalaisille liiketoiminta- ja markkinointipäättäjille näkemyksiä markkinoinnin tulevaisuudesta ja inspiraatiota tulevan vuoden suunnitteluun. Tilaisuus järjestetään virtuaalisena ja toivotamme sinne tervetulleiksi kaikki suomalaisen markkinoinnin tekijät. Tilaisuus on osallistujille maksuton.

Get the New Tomorrow 2020
Vuoden 2020 tilaisuuteen osallistui yli 4 000 markkinoinnin ammattilaista, ja se oli Suomen suurin osallistujille ilmainen markkinoinnin tapahtuma.

Get Tomorrow 2019
Vuoden 2019 Get Tomorrow voitti kovatasoisen Evento Awards 2019 -kilpailun oman kategoriansa sekä koko kilpailun pääpalkinnon Grand Prixin.
Kirjoituksia markkinoinnista
Kirjoituksia markkinoinnista

Radion tekijät: Jussi Ridanpää

Neljä hyvää syytä valita Sanoman uutismedia
