Ajankohtaista tuotetietoa
Katso ajankohtaiset tiedot ratkaisuistamme, kuten erikoisnumerot ja tuoteuudistukset.
Mitä on ohjelmallinen ostaminen kolmannen osapuolen evästeiden jälkeen? Näin kohdennat mainontaa tulevaisuudessa
Kohdentaminen onnistuu ilman kolmannen osapuolen evästeitäkin. Sanoman palveluista löydät sekä asiakkaasi että otollisimmat kontekstit mainonnalle.
Uutismedian kesäedut
Tavoita asiakkaasi kesälläkin.
Sanoman kesälehdissä tavoitat yhteensä yli miljoona kesää suunnittelevaa kuluttajaa
Kesälehdet ovat lukijoiden suosikkisisältöjä ja toimivat tärkeimpinä inspiraation ja tiedon lähteinä kesän suunnitelmiin. Mainokset kuuluvat oleellisena osana sisältöön ja tarjoavat vinkkejä loman suunnitteluun.
Monimediallinen kampanja pesee tehokkuudessa yksittäisen mainoksen – eikä lisäbudjettia tarvita
Monimedialliset kampanjat ovat tehokkaita ja ne ovat myös pienempien mainostajien ulottuvilla. Monimediallisuus ei vaadi enempää budjettia tai vaivaa kuin yksikanavaiset kampanjatkaan.
HS Lauantai Plus − 950 000 kontaktia, kahden päivän tavoittavuus
Lauantai Plus on monikanavainen Helsingin Sanomien ja HS Viikon pakettituotteistus, joka tarjoaa kahden päivän näkyvyyden perjantaista lauantaihin.
Vuoden 2024 HS Teemat syventyvät muun muassa Ukrainaan, Paavo Nurmeen, Lapin sotaan ja Yhdysvaltojen presidentteihin
HS Teema on kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä aikakauslehti tietoa ja sivistystä rakastaville. Teema syventyy yksi aihe kerrallaan yhteiskuntaan, kulttuuriin, tieteeseen ja historiaan.
Poikkeusaikataulut
Katso printin, TV:n, radion ja digin poikkeusaikataulut.