Toimialatietoa
Markkinoija, ymmärrä toimialasi muutoksia
Luodaan suomalaisia menestystarinoita yhdessä
Tutkimme säännöllisesti suomalaisten kuluttajien käyttäytymistä. Syvällisellä toimialaymmärryksellä pystymme tarjoamaan sinulle tehokkaampia ratkaisuja, jotka vastaavat markkinoinnin tavoitteisiisi.
Haluamme ymmärtää haasteesi, mahdollisuutesi ja tavoitteesi. Inspiroidu asiakastarinoista ja hyödynnä toimialallesi sopivat monipuoliset markkinointiratkaisut.
Tiedätkö, mikä saa asiakkaasi ostotarpeen aktivoitumaan? Millaista tietoa hän kaipaa ja mistä sitä hakee?
Asiakkaiden ja kuluttajien käyttäytyminen muuttuu vauhdilla, ja se heijastuu myös ostamisen tapoihin. Muutos vaikuttaa eri toimialoihin eri tavoin.
Tutkimme jatkuvasti kuluttajien ostopolkua eri toimialoilla ja hyödynnämme tätä ymmärrystä myös mediaratkaisuissa. Ydinosaamistamme on kääntää toimiala- ja asiakasymmärrys markkinointiviestinnän suunnittelun avuksi. Valikoimaamme kuuluvat myös ostoprosessitutkimukset, jotka pureutuvat ostofunnelin eri vaiheisiin, sekä toimiala-trackingit, jotka mittaavat valikoitujen toimialojen brändiattribuutteja puolivuosittain.
Toimialaymmärryksen avulla
- Päivität ymmärrystäsi kuluttajista ketterästi
- Suunnittelet tehokkaampaa markkinointiviestintää
- Luot vaikuttavampaa markkinointia
Toimialatietoa markkinoijan tueksi
Asiakastarinoita, joista tuli sanomista
Ranuan Tarvikekeskus sai natiivikampanjalla ostoaikeen ja tunnettuuden huikeaan kasvuun
Natiiviartikkeleja ja videoita yhdistänyt kokonaisuus tavoitti tehokkaasti kohdeyleisön.
Vakuutusyhtiö Turva piti otteessaan haastavan kohderyhmän
Turvallaan-podcastin parissa vietettiin aikaa yli 1700 tuntia.
Natiivimainonta toi LE-Worksille suoraa kauppaa ja kasvatti kiinnostusta
Saneerausfirma LE-Worksin natiiviartikkelit ylsivät ennätyslukemiin Satakunnan Kansa Länsi-Suomessa.