Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Tilaisuudet ja webinaarit

Sanomista toimistoille

Sanoman webinaarit markkinointitoimistoille

Sanomista toimistoille

Miten tehostaa mainonnan suunnittelua, hyödyntää asiakasdataa entistä tehokkaammin tai tehdä vaikuttavampaa mainontaa liikkuvan kuvan avulla? Uusi webinaarisarjamme auttaa toimistoja tekemään yhä tuloksellisempaa mainontaa asiakkailleen.

Markkinointitoimistoille suunnatut maksuttomat webinaarit antavat lyhyessä ajassa inspiroivan tietoiskun valittuun aiheeseen eri rooleissa työskenteleville toimistojen ammattilaiselle. Tältä sivulta löydät tulevien webinaarien ajankohdat ja teemat, ja voit syventyä pidettyjen webinaarien tallenteisiin.

Edellinen webinaari

Kampanjoihin lisäbuustia Sanoman digillä

Katso tallenne 

Jaksot

Ilmoittaudu tuleviin tai katsele tallenteita menneistä webinaareista.

Kampanjoihin lisäbuustia Sanoman digillä

13.3.2025

Tervetuloa liikkuvan kuvan uuteen aikaan

3.12.2024

Vaikuttavaa markkinointia tähtien avulla - case Pirkka x Jukka Hildén

26.9.2024

Kolme tuoretta tutkimusfaktaa videomainonnasta

16.5.2024

20 tapaa käyttää asiakkaasi omaa dataa digimainonnan kohdentamiseen

14.3.2024

Tee itse tuloksellista digimainontaa asiakkaillesi

25.1.2024

Webinaari torstaina 13.3.2025

Kampanjoihin lisäbuustia Sanoman digillä

Somemainonta houkuttelee edullisiksi koetun hintansa ja helppoutensa takia. Kampanjat tuntuvat kuitenkin sakkaavan ja tulokset jäävät toivotuista. Sanoman digiverkostossa mainostaminen tuo somekampanjoille lisää peittoa ja saavutat haluamasi yleisöt tehokkaasti.

Markkinointitoimistoille suunnatussa webinaarissa Ad Manager -eksperttimme Aapi von Creutlein ja Heidi Rantala kertovat miten voit Ad Managerin avulla rakentaa itse tuloksellisia digikampanjoita Sanoman digiverkostoon. Saat esimerkkejä siitä, miten roolitat digitaalista uutismediaa somen rinnalle. Lisäksi saat käytännönläheisiä vinkkejä miten voit Ad Managerin avulla tehdä tehokkaampia digikampanjoita asiakkaittesi eri tavoitteisiin.

Webinaari on suunniteltu erityisesti digitaalisten mainoskampanjoiden suunnittelijoille ja ostajille. Hyödyt osallistumisesta, mikäli somemainonnan suunnittelu ja ostaminen on jo tuttua ja haluat saada lisää työkaluja keinovalikkoosi asiakkaasi tuloksien parantamiseksi.

Puhujat

Aapi von Creutlein
CX & Product Manager

Aapi on digitaalisen markkinoinnin asiantuntija, jolla on yli 10 vuoden kokemus alalta. Hän keskittyy tällä hetkellä Sanoma Ad Managerin tuotekehitykseen ja asiakaskokemuksen jatkuvaan parantamiseen. Aapin ydinosaamista ovat digitaalisen mainonnan ostaminen, mainosteknologiat ja datalähtöinen markkinointi. Hän arvostaa asiakkaiden palautetta ja pitää sitä tärkeänä osana palvelun kehittämistä – kaikki palaute on siis lämpimästi tervetullutta.

Heidi Rantala
Customer Success Specialist

Heidi työskentelee muiden Ad Manager Customer Success- tiimiläisten kanssa päivittäisen asiakastuen sekä -tapaamisten lisäksi myös tiiviisti Ad Managerin kehityksessä. Heidin sydän sykkii vahvasti asiakkaidemme auttamiseen kampanjoiden suunnittelussa ja esimerkiksi tulosten analysoinnissa. "Haluamme tarjota kaiken mahdollisen avun ja eväät onnistuneeseen digimainontaan riippumatta siitä onko kyseessä aloitteleva mainostaja vai jo kokeneempi ostaja,"

 

Webinaari tiistaina 3.12.2024

Tervetuloa liikkuvan kuvan uuteen aikaan

Suomalaiset kuluttajat viettävät yhä enemmän aikaa liikkuvan kuvan parissa. Nykyään televisiot toimivat multimediakeskuksina, joissa katsojat navigoivat eri palveluiden välillä etsiessään suosikkisisältöjään. Samanaikaisesti verkkoalustat uutissivustoista sosiaaliseen mediaan täyttyvät videoista.

Miten liikkuvan kuvan uusi aikakausi näkyy Sanoman vuoden 2025 sisällöissä ja mikä rooli niillä on eri jakelukanavissa? Kuinka liikkuvan kuvan mitattavuus paranee yhteismitallisuuden myötä? Mitä uusia mahdollisuuksia tuoreet teknologiat tarjoavat markkinoijille liikkuvan kuvan alalla?

Liikkuvan kuvan uusi aika on täällä, ja Sanoma tarjoaa Suomen parhaat mahdollisuudet hyödyntää sitä. Osallistu webinaariin saadaksesi etumatkaa ajankohtaisimman Total TV -tiedon hyödyntämiseen.

Puhujat

Tuomo Sinkkonen
Video Commercial Manager

Tuomo vastaa Sanoma B2B:ssä videotuotteiden kehittämisestä, jotta ne palvelisivat entistäkin paremmin asiakkaiden liiketoiminnan tarpeita. Tuomolla on yli 10 vuoden kokemus liikkuvan kuvan suunnittelusta sekä mediatoimistoissa että tuotantoyhtiöissä.

Sini Hallila
Commercial Product Manager, TV/video

Sinillä on monipuolinen tausta markkinoinnin ja median saralla; mm. 14 vuoden kokemus mediatoimistossa työskentelystä. Viime vuosina Sini on keskittynyt Sanoman liikkuvan kuvan kehittämiseen, erityisesti Total TV -kokonaisuuden parissa.

 

Webinaari torstaina 26.9.2024

Vaikuttavaa markkinointia tähtien avulla - case Pirkka x Jukka Hildén

Kumppanuus tähtivaikuttajan kanssa luo tunteisiin vetoavan muistijäljen. Sanoman tähtikaartiin kuuluu valovoimaisia artisteja sekä radio- ja tv-juontajia.

Tähden ja brändin kumppanuuden tulee yhteisen arvopohjan lisäksi pohjautua dataan ja tietoon siitä ketä halutaan puhutella, missä kanavissa ja millä tavoin. Tavoitteisiin sopivan tähden valinta perustuu aina Sanoman datapohjaiseen kohderyhmä­tuntemukseen. Tähtikumppanuus voi olla esimerkiksi sisällöntuotantoa tähden omissa kanavissa tai brändin kanavissa, tuotetestausta, tuotekehitystä, tilaisuuksien juontamista, podcast-yhteistyötä, musiikin tuottamista tai tuotelanseerauksia. Vahvuutemme on monimediallisuus ja kokoamme mielellään asiakkaan tarpeita vastaavan tiimin rakentamaan parasta mahdollista monimediallista tähtikokonaisuutta.

Webinaarissa Sanoman Head of Talents Simge Arikan ja Sanoma Tähti/duudsoni/yrittäjä Jukka Hildén kertovat Pirkka-kumppanuuden esimerkin avulla monipuolisista mahdollisuuksista hyödyntää tunnettua persoonaa mainonnassa. Hildén avaa omia kokemuksiaan sisällöntuotannosta ja kuulet parhaat vinkit, miten yhteistyö toimii parhaiten, kun kumppanuudessa on mukana tähti, toimisto ja mainostaja.

Puhujat

Simge Arikan
Head of Talents

Simge vastaa Sanomalla kaupallisesta Talent-liiketoiminnasta. Hänellä on vahva kokemus kokonaisvaltaisesta brändinrakennuksesta (mm. Nike Europe ja Red Bull). Sanomalla hän on työskennellyt monipuolisesti erikokoisten ja monialaisten yritysten ja brändien kanssa tähti­kumppanuuksiin liittyen.

Jukka Hildén
Duudsoni, seikkailullinen isä ja yrittäjä

Jukka Hildén on kokenut esiintyjä ja tuttu monista tv-sarjoista ja elokuvista. Hänen televisiouransa alkoi Duudsonit-ryhmässä vuonna 2001, ja hän on myös ryhmän tuotantoyhtiö Rabbit Filmsin osakas.
 

Webinaari torstaina 16.5.2024

Kolme tuoretta tutkimus­faktaa video­mainonnasta

Videomainonta on yksi tehokkaimmista keinoista vaikuttaa. Nykyajan hälyisessä mainosympäristössä on kuitenkin vaikea tietää, kuinka moni videomainos tulee oikeasti nähdyksi. Tuore tutkimus esittelee eri mediakanavien vahvuudet ja kertoo, miten hyvin videomainonta huomataan.

Dentsun, Viomban ja Sanoman yhteistyössä tekemässä silmänliiketutkimuksessa selvitettiin tämän vuoden alussa, miten hyvin videomainonta huomataan. Tutkimus laittaa samalle viivalle TV:n, Ruudun ja Youtuben sekä Ilta-Sanomien verkkosivut ja sosiaalisen median. Mikä mainoskanava tuottaa eniten huomioarvoa ja missä mainontaa katsotaan pisimpään? Entä millaista mainossisältöä Sanoman eri kanaviin kannattaa oikeasti laittaa, jotta saavutetaan parhaita tuloksia?  

Webinaarissa esittelemme tutkimukseen pohjautuvia havaintoja eri mediakanavien vahvuuksista sekä annamme käytännön vinkkejä siihen, millaisia luovia kannattaa hyödyntää eri mainospaikoilla. Kerromme myös, miten laadukkaat mainosvideot, luotettava mediaympäristö ja Suomen tunnetuimmat mediat parantavat mainonnan vaikuttavuutta kaikissa ostopolun vaiheissa.

Webinaarin jälkeen markkinointitoimistossa työskentelevä tietää, miten hyödyntää Sanoman liikkuvan kuvan ja videoverkoston tarjoamia mahdollisuuksia asiakkailleen. Olemme varanneet webinaarin lopuksi aikaa keskustelulle asiantuntijamme kanssa, mikäli haluat kysyä tai sparrailla liikkuvan kuvan mahdollisuuksista. Webinaari on maksuton ja saat tallenteen webinaarin jälkeen.

Puhuja

Tuomo Sinkkonen
Video Commercial Manager

Tuomo vastaa Sanoma B2B:ssä videotuotteiden kehittämisestä, jotta ne palvelisivat entistäkin paremmin asiakkaiden liiketoiminnan tarpeita. Tuomolla on yli 10 vuoden kokemus liikkuvan kuvan suunnittelusta sekä mediatoimistoissa että tuotantoyhtiöissä.
 

Webinaari torstaina 14.3.2024

20 tapaa käyttää asiakkaasi omaa dataa digimainonnan kohdentamiseen

Osuvampaa markkinointiviestintää ja parempaa kohderyhmäymmärrystä? Mukautetut yleisöt -palvelua hyödyntämällä laitat asiakkaasi mainoseurot entistä tehokkaampaan käyttöön.

Mukautetut yleisöt -palvelu mahdollistaa mainonnan tehokkaamman kohdentamisen Sanoman digimedioissa. Palvelun avulla hyödynnät asiakkaidesi asiakasrekisterissä olevaa dataa ja tavoitat juuri ne asiakkaat, jotka ovat kiinnostuneet tuotteesta, aktivoit passivoituneita asiakkaita ja laajennat asiakaskuntaa kokonaan uusiin kohderyhmiin omaan dataan perustuvien look-alike-yleisöjen avulla.

Webinaarissa Veli-Matti Nurmela esittelee 20 erilaista tapaa, joilla voit asiakkaiden omaa dataa hyödyntämällä lisätä tehoa asiakkaidesi jatkuviin markkinointikampanjoihin tai kampanjaluonteisiin lähtöihin. Saat konkreettisia esimerkkejä siitä, miten ennakoit asiakkaiden tulevia tarpeita aiempaan ostohistoriaan peilaten, buustaat sähköposti- ja uutiskirjemarkkinointia, tehostat uusasiakashankintaa, sekä saat lisää peittoa nykyisille kampanjoillesi. Yleisöreportterin avulla saat keinoja ymmärtää ja analysoida yhä tarkemmin kohderyhmien kuluttajakäyttäytymistä ja hyödyntää tätä tietoa markkinointiviestinnän suunnittelussa.

Webinaarin lopuksi olemme varanneet aikaa keskustelulle asiantuntijamme kanssa, mikäli haluat kysyä tai sparrailla mainontaan ja sen kohdentamiseen liittyvissä teemoissa.

Puhuja

Veli-Matti "Vellu" Nurmela
Business Manager, Data

Datagurullamme Vellulla on monipuolinen kokemus dataohjautuvasta markkinoinnista ja myynnistä: Miten asiakkaamme voivat tehdä yhä vaikuttavampaa markkinointia ja tavoittaa yleisöt entistä tehokkaammin datan avulla?
 

Webinaari torstaina 25.1.2024

Tee itse tuloksellista digimainontaa asiakkaillesi

Tunnettuus, harkinta, osto ja uudelleen osto - Tuloksellinen digimainonta vaatii riittävää peittoa, monipuolisia kohdennusmahdollisuuksia ja eri kanavien roolitusta ostopolun eri vaiheisiin. Tällöin viesti huomataan ja se saa asiakkaat toimimaan.

Webinaarisarjan aloittaa infopaketti digimainonnan ostamisesta itseostoalustan avulla. Miten voit helpottaa omaa työtäsi ja tehdä tuloksellista mainontaa asiakkaillesi?

Sanoma Ad Managerilla suunnittelet ja ostat mainontaa asiakkaillesi Sanoman verkostoon ilman välikäsiä ja voit tarkistaa ajantasaisen inventaarin. Sanoman verkostossa mainostaminen tuo lisää peittoa ja uusia kohdennusmahdollisuuksia muiden kanavien rinnalle.

Webinaarissa saat käytännönläheisiä vinkkejä, miten suunnittelet ja toteutat mainontaa Ad Managerilla päivittäisessä työssäsi. Kerromme myös, miten voit tienata kumppanuusohjelman avulla. Webinaarin lopuksi olemme varanneet asiantuntijamme linjoille, mikäli haluat kysyä tai sparrailla digimainontaan tai Ad Manageriin liittyvissä teemoissa.

Webinaari on maksuton ja saat tallenteen webinaarin jälkeen. Tehdään yhdessä tuloksellista mainontaa, josta tulee sanomista!

Puhujat

Lotta Montén
Liiketoimintapäällikkö

Lotalla on pitkä kokemus digitaalisen markkinoinnin ja myynnin kehittämisestä Sanoman kuluttajaliiketoiminnoissa. Nykyään Lotta vastaa Sanoma B2B:ssä Sanoma Ad Managerin kaupallistamisesta, jotta mainonnan itseostoalusta kehittyy koko ajan palvelemaan yhä paremmin eri asiakasryhmien tarpeita.

Amanda Vähätalo
Customer Success Manager

Amanda vastaa Sanoma B2B:ssä Ad Managerin asiakastyöstä ja sen kehittämisestä. Amanda auttaa asiakkaita hyödyntämään Ad Manageria monipuolisesti mainonnan suunnittelussa ja toteutuksessa mainonnan tavoitteiden saavuttamiseksi.
 

Jaa:FacebookXLinkedin
Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Yhteystiedot
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
Arkisin klo 8-16

yrityspalvelu@sanoma.fi

010 80 80 85

Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Responsible Disclosure Statement

©2025 Sanoma Media Finland