Sanomista toimistoille
Sanoman webinaarit markkinointitoimistoille
Miten tehostaa mainonnan suunnittelua, hyödyntää asiakasdataa entistä tehokkaammin tai tehdä vaikuttavampaa mainontaa liikkuvan kuvan avulla? Uusi webinaarisarjamme auttaa toimistoja tekemään yhä tuloksellisempaa mainontaa asiakkailleen.
Markkinointitoimistoille suunnatut maksuttomat webinaarit antavat lyhyessä ajassa inspiroivan tietoiskun valittuun aiheeseen eri rooleissa työskenteleville toimistojen ammattilaiselle. Tältä sivulta löydät tulevien webinaarien ajankohdat ja teemat, ja voit syventyä pidettyjen webinaarien tallenteisiin.
Jaksot
Ilmoittaudu tuleviin tai katsele tallenteita menneistä webinaareista.
Kampanjoihin lisäbuustia Sanoman digillä
13.3.2025
Tervetuloa liikkuvan kuvan uuteen aikaan
3.12.2024
Kampanjoihin lisäbuustia Sanoman digillä
Somemainonta houkuttelee edullisiksi koetun hintansa ja helppoutensa takia. Kampanjat tuntuvat kuitenkin sakkaavan ja tulokset jäävät toivotuista. Sanoman digiverkostossa mainostaminen tuo somekampanjoille lisää peittoa ja saavutat haluamasi yleisöt tehokkaasti.
Tervetuloa liikkuvan kuvan uuteen aikaan
Suomalaiset kuluttajat viettävät yhä enemmän aikaa liikkuvan kuvan parissa. Nykyään televisiot toimivat multimediakeskuksina, joissa katsojat navigoivat eri palveluiden välillä etsiessään suosikkisisältöjään. Samanaikaisesti verkkoalustat uutissivustoista sosiaaliseen mediaan täyttyvät videoista.
Vaikuttavaa markkinointia tähtien avulla - case Pirkka x Jukka Hildén
Kumppanuus tähtivaikuttajan kanssa luo tunteisiin vetoavan muistijäljen. Sanoman tähtikaartiin kuuluu valovoimaisia artisteja sekä radio- ja tv-juontajia.
Kolme tuoretta tutkimusfaktaa videomainonnasta
Videomainonta on yksi tehokkaimmista keinoista vaikuttaa. Nykyajan hälyisessä mainosympäristössä on kuitenkin vaikea tietää, kuinka moni videomainos tulee oikeasti nähdyksi. Tuore tutkimus esittelee eri mediakanavien vahvuudet ja kertoo, miten hyvin videomainonta huomataan.
20 tapaa käyttää asiakkaasi omaa dataa digimainonnan kohdentamiseen
Osuvampaa markkinointiviestintää ja parempaa kohderyhmäymmärrystä? Mukautetut yleisöt -palvelua hyödyntämällä laitat asiakkaasi mainoseurot entistä tehokkaampaan käyttöön.
Tee itse tuloksellista digimainontaa asiakkaillesi
Tunnettuus, harkinta, osto ja uudelleen osto - Tuloksellinen digimainonta vaatii riittävää peittoa, monipuolisia kohdennusmahdollisuuksia ja eri kanavien roolitusta ostopolun eri vaiheisiin. Tällöin viesti huomataan ja se saa asiakkaat toimimaan.