Rekrytointimarkkinointi ja työnantajakuva
Monikanavaisia ratkaisuja rekrymainonnasta työnantajakuvan rakentamiseen
Yksittäinen rekryilmoitus, uratarinat natiiviartikkeleina tai monikanavainen työnantajamielikuvakampanja – meiltä saat kaiken suunnittelusta toteutukseen!
Rekrymainonta ja hakijamarkkinointi
Varmista, että rekrytointikampanjasi tavoittaa oikeat osaajat. Mainostamalla Sanoman medioissa näyt siellä, missä potentiaaliset hakijat ja uranvaihtoa harkitsevat liikkuvat. Esimerkiksi mainonta laajassa digiverkostossamme on kohdennettavissa hyvinkin tarkasti oikeanlaisille hakijoille.
Rekrymarkkinoinnin tavoitteena on houkutella tehtävään parhaiten sopivat hakijat, jolloin kampanjointi on taktisempaa. Tutustu valmiisiin paketteihin tai määrittele itse sopivat raamit ilmoituksellesi.
Alueellinen rekryilmoitus
alk. 800 €
- Kohdennus: alue, esim. Uusimaa
- Mainosmuoto: Somenosto
Tarvitset kuvan tai videon, tekstin ja verkkosivuosoitteen. - Kampanja-aika: 2 viikkoa
Valtakunnallinen rekryilmoitus
alk. 2 000 €
- Kohdennus: ei kohdennusta (koko Suomi)
- Mainosmuoto: Somenosto
Tarvitset kuvan tai videon, tekstin ja verkkosivuosoitteen. - Kampanja-aika: 2 viikkoa
Osta rekryilmoitus kätevästi Sanoma Ad Managerista
Luo rekryilmoitus helposti ja nopeasti itseostoalustamme Sanoma Ad Managerin avulla ja näy Suomen suosituimmissa digimedioissa!
Toimi näin:
Rekisteröidy tai kirjaudu sisään Sanoma Ad Manageriin.
Valitse mainosmuodoksi Somenosto.
Kohdenna alueellisesti tai valtakunnallisesti. Voit myös hyödyntää valmiita kontekstikohderyhmiä, kuten ura, koulutus ja toimiala.
Määritä budjetti, esim. 1 500 €.
Luo mainos helpolla mainoseditorilla työpaikkailmoituksesi elementeistä.

Sisältömarkkinointi ja työnantajakuva
Vahva työnantajamielikuva syntyy aidosta ja erottuvasta viestinnästä.
Sinulla on näkemys yrityksestäsi työnantajana – me tiedämme, miten ja missä kertoa se. Ammattilaistemme avulla viestisi välittyy oikealla tavalla.
Tarjoamme työnantajamielikuvan kehittämiseen sisältöjen ja mainosaineistojen suunnittelun, toteutuksen ja tuotannon kaikkiin kanaviin, oli kyse sitten natiiviartikkeleista, printti-, radio- tai digimainoksista tai vaikkapa videoista.

Mainonta ja viestintä työnantajakuvan rakentamisessa
Työnantajamielikuvan rakentaminen on investointi yrityksen tulevaisuuteen.
Työnantajamielikuvan kehittäminen houkuttelee parhaat hakijat ja sitouttaa nykyiset työntekijät. Sen rakentaminen on paljon enemmän kuin rekrymainontaa – mielikuva työnantajasta syntyy yrityksen brändistä, kulttuurista, arvoista ja visiosta.
Koostimme tähän artikkeliin ajatuksia siitä, miten työnantajakuvaa kehitetään pitkäjänteisesti ja tuloksellisesti.

Ajatusjohtajat vievät parhaat työntekijät
Vetovoimaiset työnantajat pärjäävät työnhakijan puntarissa ja vievät parhaat osaajat. Ne osaavat hyödyntää ajatusjohtajuutta myös työnantajakuvan kehittämisessä.
P O D C A S T
"Sosiaalisesta vastuusta voi rakentaa kilpailutekijän"
Sus+Com Agencyn perustaja Mari Haavisto nostaa esiin kolme sosiaaliseen vastuuseen liittyvää teemaa, joilla on merkitystä yrityksen liiketoimintaan ja euroihin.
Asiakastarinoita työnantajakuva- ja hakijamarkkinoinnista
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi yhdessä saavutettua.