Aluemainonnan ratkaisut Etelä- ja Keski-Pohjanmaalla ja Pohjanmaalla
Kohdenna viestisi valtakunnan suosituimmissa medioissa alueellesi.
Sanoman ratkaisujen kautta tavoitat viikottain merkittävän osan Etelä- ja Keski-Pohjanmaan sekä Pohjanmaan väestöstä
Kohdentamalla mainontaa voidaan tavoittaa hyvinkin tarkasti pienempiä kohderyhmiä.
91* %
Medioidemme tavoittavuus alueen väestöstä, joka viikko
84 %
Digisisältöjemme tavoittavuus alueella
91 000
kuulijaa alueen radiokanavilla
43 %
Nelosen tavoittavuus alueella
Lähteet: Kantar Mind Kuluttaja 1-6/2025, Finnpanel Oy KRT 1-6 2025/Audio Planner, Sanoma Pohjanmaa, KRT Keski- ja Etelä-Pohjanmaa (*Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaa).
Sanoman mediat
Tutustu alla tarkemmin Etelä-Pohjanmaalla, Keski-Pohjanmaalla ja Pohjanmaalla ostettaviin medioihin.
Suosittuja mediaratkaisuja alueellasi
Räätälöimme aina tarpeisiisi ja tavoitteisiisi sopivan kampanjan. Tutustu esimerkkeihin.
RadioPlus-
kampanja
Tavoita kustannustehokkaasti.
Kesto: minimi 2 kk
Mediat: radio- ja digimainonta.
Kuuluvuus: Pohjanmaa, Etelä-, Keski- ja Pohjois-Pohjanmaa
Hinta: alkaen 1 400 € / kk
Klikkihinnoiteltu
digimainonta
Maksa vain tuloksista.
Kohdennus: Vaasan, Seinäjoen tai Kokkolan talousalue
Kesto: 4 viikkoa
Hinta: noin 1 000 €
Klikkiarvio: noin 2 000 kpl
Monimediallinen
TV-kampanja
Maksimoi mainontasi vaikuttavuus.
Kesto: 1 kk
Mediat: TV- ja digimainonta
Näkyvyys: Pohjanmaa
Hinta: alkaen 4 225 €
Millaisia kuluttajia etelä- ja keskipohjalaiset sekä pohjalaiset mediankäyttäjinä ovat?
Kolme ihmistyyppiä korostuu mediankäyttäjinä
Olemme jakaneet suomalaiset kahdeksaan segmenttiin sen mukaan, millä tavalla he käyttävät mediaa. Löydät alta kolme alueellasi korostuvaa käyttäjäryhmää. Yhdessä nämä kolme ryhmää kattavat yli puolet alueiden asukkaista.
Kiireinen tasapainon etsijä
29 %
sosiaalinen ja empaattinen ihminen, jolle perhe ja läheiset ovat erittäin tärkeitä
leimallista on myös kunnianhimo ja ulkonäkökeskeisyys
kaipaa arkeensa helpotusta, ja nauttii shoppailusta ja hyvien löytöjen tekemisestä
Vakiintunut arjesta nauttija
13%
arvostaa omaa rauhallisiin uomiin asettunutta ja turvallista elämäänsä, eikä kaipaa suuria muutoksia tai uusia virikkeitä
tavallinen arki on parasta, ja tekevänä ihmisenä puuhastelee jotain alinomaa
kuluttamisessa arvostaa kotimaisuutta ja luottaa tuttuihin brändeihin, pyrkii toimimaan kuormittamatta luontoa
Haaveileva mukanakulkija
11 %
toteuttaa itseään hillitysti ja harkitusti – seuraa edelläkävijöitä ja kuuntelee muiden mielipiteitä
treenaaminen, ulkonäkö ja trendien seuraaminen ovat tärkeitä
saattaa vielä etsiä itseään – kuitenkin halu kehittyä, ja sitä kautta saavuttaa menestystä, on kova
Mutkattomasti kaikki palveluna
Olipa tarpeesi kertaluontoinen kampanja tai vaikka markkinoinnin vuosisuunnitelma, asiantuntijamme ovat apunasi henkilökohtaisesti. Halutessasi voit ostaa mainontaa myös itse. Tutustu alta tarkemmin kattavaan tarjontaamme.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.
Olemme läsnä alueellasi. Ota yhteyttä, tiimi kokeneita ammattilaisia ovat apunasi.
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.








