Tele
Asiakastyytyväisyys keskiössä
ICT-alan toimijoille jokainen suomalainen on potentiaalinen asiakas. Se reitti, mitä kautta kuluttaja muuttuu asiakkaaksi, ei kuitenkaan ole yksinkertainen. Vaikutukset näkyvät myös markkinoinnissa – brändin rakentamisen monialaisuus kumpuaa toimialan monialaisuudesta.
Asiakkaan arvo määräytyy kuitenkin lopulta ristiinmyynnin ja asiakaspidon kautta, joka on hintatietoisella toimialalla todella tärkeää. Top- of-mindin ylläpidon ohella on yhä tärkeämpää ymmärtää kuluttajien tarpeita ja kiinnostuksen kohteita aiempaa tarkemmin, sillä toimialan palveluportfolio laajenee.
Sanoma tutki
Brändiin panostaminen kannattaa telealan kilpaillussa markkinassa
Puhelin- ja nettiliittymien harkintalistalla on ostovaiheessa vain yhdestä kahteen brändiä. Tutkimuksen mukaan palveluntarjoajien verkkosivut nousevat tiedonhakuvaiheessa isoon rooliin, joten brändin kannattaa olla ensimmäisenä kuluttajan mielessä.

Ratkaisuja toimialallesi
Asiakastarinoita teletoimialalta
Älyvapaapäivä oli yksi DNA:n vuoden onnistuneimpia kampanjoita myös kaupallisesti

Ohjelmayhteistyö on kasvattanut Vaihtokapulan tunnettuutta ja harkintaa

Pitkäjänteinen yhteistyö The Voice of Finlandin kanssa on tuonut Moi Mobiilille vaikuttavia tuloksia

Honorin visuaalisesti upea natiivikampanja nosti myynnin ennätystasolle

DNA vei nettihuijareilta hillot

Telia sai B2B-päättäjät haaviin natiiviartikkeleilla

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi yhdessä saavutettua.