Tele

Asiakastyytyväisyys keskiössä
ICT-alan toimijoille jokainen suomalainen on potentiaalinen asiakas. Se reitti, mitä kautta kuluttaja muuttuu asiakkaaksi, ei kuitenkaan ole yksinkertainen. Vaikutukset näkyvät myös markkinoinnissa – brändin rakentamisen monialaisuus kumpuaa toimialan monialaisuudesta.
Asiakkaan arvo määräytyy kuitenkin lopulta ristiinmyynnin ja asiakaspidon kautta, joka on hintatietoisella toimialalla todella tärkeää. Top- of-mindin ylläpidon ohella on yhä tärkeämpää ymmärtää kuluttajien tarpeita ja kiinnostuksen kohteita aiempaa tarkemmin, sillä toimialan palveluportfolio laajenee.
Sanoma tutki
Brändiin panostaminen kannattaa telealan kilpaillussa markkinassa
Puhelin- ja nettiliittymien harkintalistalla on ostovaiheessa vain yhdestä kahteen brändiä. Tutkimuksen mukaan palveluntarjoajien verkkosivut nousevat tiedonhakuvaiheessa isoon rooliin, joten brändin kannattaa olla ensimmäisenä kuluttajan mielessä.

Ratkaisuja toimialallesi
Asiakastarinoita teletoimialalta
DNA:n erikoisartikkeli HS Visiossa keräsi yhdeksänkertaisen kävijämäärän tavoitelukuihin verrattuna
DNA julkaisi Teknologiatrendit-raporttinsa joulukuussa kuudennen kerran. Raportin ympärille tuotetaan vuosittain erilaisia aktivoivia sisältöjä, artikkeleita, videomateriaalia ja somemarkkinointia. Tänä vuonna kokeiltiin ensimmäistä kertaa erikoisartikkelia HS Visiossa.

Ruutu Live Treenikämpällä - Yhteistyö paransi DNAn brändimielikuvaa
Ruutu Live Treenikämpällä -ohjelman katsojien parissa tehty tutkimus osoitti, että yhteistyökumppanuudella oli positiivinen vaikutus DNA:n brändimielikuvaan. DNAn koettiin olevan ajan hermolla, nuorekas mahdollistaja ja hyväntekijä.

Moi Mobiili - Myynnin ja tunnettuuden kasvattaminen
Hesarin etusivu auttoi Moi Mobiilia tekemään kaikkien aikojen parhaan myynnin.

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi yhdessä saavutettua.