Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Tietopankki
  3. Toimialatietoa

Tele

Asiakastyytyväisyys keskiössä

ICT-alan toimijoille jokainen suomalainen on potentiaalinen asiakas. Se reitti, mitä kautta kuluttaja muuttuu asiakkaaksi, ei kuitenkaan ole yksinkertainen. Vaikutukset näkyvät myös markkinoinnissa – brändin rakentamisen monialaisuus kumpuaa toimialan monialaisuudesta.

Asiakkaan arvo määräytyy kuitenkin lopulta ristiinmyynnin ja asiakaspidon kautta, joka on hintatietoisella toimialalla todella tärkeää. Top- of-mindin ylläpidon ohella on yhä tärkeämpää ymmärtää kuluttajien tarpeita ja kiinnostuksen kohteita aiempaa tarkemmin, sillä toimialan palveluportfolio laajenee.

Sanoma tutki

Brändiin panostaminen kannattaa telealan kilpaillussa markkinassa

Puhelin- ja nettiliittymien harkintalistalla on ostovaiheessa vain yhdestä kahteen brändiä. Tutkimuksen mukaan palveluntarjoajien verkkosivut nousevat tiedonhakuvaiheessa isoon rooliin, joten brändin kannattaa olla ensimmäisenä kuluttajan mielessä.

Lue lisää

Ostopolkututkimus tele artikkelikuva

Ratkaisuja toimialallesi

Lue lisää

Kohdenna mainontaasi datan avulla

Asiantuntijamme auttavat kysymään datasta ja sen käytöstä oikeita kysymyksiä, jotta voit tehdä markkinointia vaikuttavasti.

Lue lisää
Lue lisää

Ymmärrä kohderyhmiäsi paremmin

Laaja-alainen ymmärryksemme kuluttajista auttaa kohdentamaan palveluitasi oikeille kohderyhmille ja rakentamaan asiakassegmentoinnista markkinoinnin suunnitteluun sopivaa työkalua.

Lue lisää
Lue lisää

Tuotamme sisältöjä kaikkiin haluamiisi kanaviin

Sisältömuotoilumetodiemme avulla konseptoimme juuri sinun brändillesi sopivan vaikuttavan median – oli se sitten nettisivu, asiakaslehti, podcast-sarja, uutiskirje tai vaikka bookazine.

Lue lisää

Asiakastarinoita teletoimialalta

DNA:n erikoisartikkeli HS Visiossa keräsi yhdeksänkertaisen kävijämäärän tavoitelukuihin verrattuna

Julkaistu
15.3.2023

DNA julkaisi Teknologiatrendit-raporttinsa joulukuussa kuudennen kerran. Raportin ympärille tuotetaan vuosittain erilaisia aktivoivia sisältöjä, artikkeleita, videomateriaalia ja somemarkkinointia. Tänä vuonna kokeiltiin ensimmäistä kertaa erikoisartikkelia HS Visiossa.

Lue asiakastarina

Ruutu Live Treenikämpällä - Yhteistyö paransi DNAn brändimielikuvaa

Julkaistu
29.5.2020

Ruutu Live Treenikämpällä -ohjelman katsojien parissa tehty tutkimus osoitti, että yhteistyökumppanuudella oli positiivinen vaikutus DNA:n brändimielikuvaan. DNAn koettiin olevan ajan hermolla, nuorekas mahdollistaja ja hyväntekijä.

Lue asiakastarina
Case Treenikämpällä hero

Moi Mobiili - Myynnin ja tunnettuuden kasvattaminen

Julkaistu
3.10.2019

Hesarin etusivu auttoi Moi Mobiilia tekemään kaikkien aikojen parhaan myynnin.

Lue asiakastarina
Moi-mobiili-case-hero.jpg

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi yhdessä saavutettua.

 

Ota yhteyttä

Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
010 80 80 85 *

Arkisin klo 8-16

Uudet mainostajat
010 321 9400  **
Arkisin klo 9-15

* 0,0835 eur/puhelu + 0,1669 eur/min, sis. alv 24%
** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Evästekäytännöt
  • Responsible Disclosure Statement

©2023 Sanoma Media Finland