Asiakastarinat
Tutustu asiakastarinoihin, joista tuli sanomista

Tehtävämme on luoda suomalaisia menestystarinoita kanssasi. Tutustu asiakkaidemme onnistumisiin ja inspiroidu!
Elämäsi diilit ‒ Remax ottaa Diili-kumppanuudestaan kaiken irti
Yrittäjähenkinen tekemisen meininki sopii hyvin Remaxille, joka on keskittänyt alkuvuoden markkinointitoimenpiteensä Diilin ympärille.

Markkinointitoimisto Parceron ja Sanoman välinen yhteistyö luo lisäarvoa asiakastyöhön
Mainos- ja markkinointitoimistojen sekä Sanoman välinen yhteistyö pitää sisällään paljon muutakin kuin mediaostoja. Parceron kanssa se on ollut muun muassa yhdessä kehittymistä ja luovaa sparrausta. Lue lisää siitä, mitä lisäarvoa yhteistyömme on tuonut Parceron asiakastyöhön.

Radion ohjelmayhteistyö ja digikampanja toivat Epassille hurjan määrän liikennettä ja liidejä
”Kun katsoo näitä lukuja, on vaikea olla hymyilemättä”, sanoo Epassi Groupin markkinointijohtaja Aleksi Miikkulainen.

Vain elämää -yhteistyö on kasvattanut lahjoitusten määrää vuosi vuodelta
Oma erikoisjakso on Pelastakaa Lapsille oiva tapa kertoa järjestön tekemästä työstä ja sen merkityksestä apua tarvitsevien lasten elämään.

PostNordin Lähiboksi sai hyvää näkyvyyttä Susijengin pelissä
Sponsorointiyhteistyö sujahti luontevaksi osaksi studiolähetystä.

Radiota, digiä ja liikkuvaa kuvaa yhdistänyt Finnkinon joulukampanja onnistui yli odotusten
Monikanavainen kampanja vahvisti positiivista mielikuvaa ja kasvatti käyntiaikomuksia Finnkinolla.

Kainuun pelastuslaitos erottui videon keinoin
Rekrytointivideo tavoitti Ruudun kautta alueellisesti juuri oikean kohderyhmän.

BookBeat kasvatti tunnettuuttaan äänikirjamarkkinoilla monikanavaisella mainonnalla
BookBeat panosti monikanavaiseen mainontaan ja brändin tunnettuuden kasvattamiseen uusilla markkinoilla yhteistyössä Sanoman kanssa.

Julkee x Lempee – erottuvaa ja vaikuttavaa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla
Täyden palvelun markkinointitoimisto Julkee x Lempee haluaa tehdä asiakkailleen markkinointia, joka erottuu ja puhuttelee. Sanoma Ad Managerin avulla yritys on tehnyt kaikenkokoisille asiakkailleen mainontaa erinomaisin tuloksin.

DNA:n erikoisartikkeli HS Visiossa keräsi yhdeksänkertaisen kävijämäärän tavoitelukuihin verrattuna
DNA julkaisi Teknologiatrendit-raporttinsa joulukuussa kuudennen kerran. Raportin ympärille tuotetaan vuosittain erilaisia aktivoivia sisältöjä, artikkeleita, videomateriaalia ja somemarkkinointia. Tänä vuonna kokeiltiin ensimmäistä kertaa erikoisartikkelia HS Visiossa.

Aluekohdennettu display-mainonta tuplasi kävijämäärän Kymppikylppäreiden verkkosivuilla
"Iso oppi itselleni on ollut, että markkinointiin kannattaa satsata jo yrityksen ensitaipaleella", kertoo Kymppikylppäreiden Jussi Siikakoski.

Sponsorointiyhteistyö ylitti kaikki Taksi Helsingin ja Urheilun ja liikunnan kulttuurikeskus Tahdon tavoitteet
Natiiviartikkelit ohjasivat urheilijatarinoiden pariin ja toivat Taksi Helsingin ja Tahdon brändiviestit selkeinä esiin.

Mainos Porilaisessa sai Pyöräpajan puhelimet soimaan
Pormestarinluodon asukasyhdistyksen Pyöräpaja sai vauhtia toimintaansa lehtimainoksilla Porilaisessa. Mainoksiin käytetty investointi kuittautui nopeasti takaisin ja pajalle tärkeitä pyörälahjoituksia tehtiin ennätysmääriä.

Kiinnostava tarina, teemaan sopivat tähdet ja aitous – eli brändiviihdettä parhaimmillaan
Mutin Henri & Sirly Italiassa -brändiviihdeohjelma nousi marraskuun toiseksi katsotuimmaksi ruokaohjelmaksi Ruudussa. Erottuvat videoratkaisut ja vahva ohjaus sisällön pariin saivat katsojatavoitteet ylittymään reippaasti.

Xploran natiivikampanja tavoitti kohderyhmän tehokkaasti
Näyttävä erikoisartikkeli lasten kellopuhelimista tavoitti monikymmenkertaisesti lukijoita keskimääräisiin lukuihin verrattuna.

Hesarin monikanavaisen etusivun avulla huimiin tuloksiin – Lumoral 14-kertaisti myyntinsä
Etusivun natiivimainoksella saatiin herätettyä juuri oikeanlaista kiinnostusta oikeassa kohderyhmässä.

Svenska Kulturfonden i Björneborg – Myyttien murtaminen tarinoilla herätti kiinnostuksen yli odotusten
Yli satavuotias säätiö käänsi sitkeät ennakkoluulot kasvun suuntaan tarinankerronnalla.

Danske Bank otti kaiken irti talk show’staan – sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti kohderyhmän ja herätti keskustelua
Keskusteluohjelma ja sen ympärille rakennettu sisältömarkkinointikokonaisuus rakensi Danske Bankista mielikuvaa taloudellisen mielenrauhan kumppanina.

Natiivikampanjalla vaikuttavuutta Biolanin vastuullisuusviestintään
Biolanin natiiviartikkelit HS.fi:ssä ja IS.fi:ssä tarjosivat kiinnostavaa sisältöä mullan ekologisuudesta. HS.fi:n artikkelia luettiin kaksinkertaisesti sivuston vertailulukuihin nähden.

Sanoman ja Ifolorin yhteistyönä syntyy inspiroivia sisältöjä liikkuvan kuvan ja natiiviartikkelien keinoin
Sanoman ja Ifolorin sisältömarkkinointiyhteistyö tarjoaa ideoita Ifolorin kuvatuotteiden monipuoliseen hyödyntämiseen ja varmistaa kävijävirran verkkokauppaan.

Ennätysmyynti ja näkyvyyttä tuloksellisella kampanjalla
Etusivut toivat huomioarvoa ja dynaaminen digikokosivu syvyyttä Järvikylän kampanjalle.

Silmäaseman natiiviartikkeli saavutti lukijatavoitteet moninkertaisesti
Kiinnostava aihe, lasten likinäköisyys, tavoitti tehokkaasti lapsiperheet HS.fi:n ja IS.fi:n kautta.

Pielispakarista kuukauden radiomainostaja – mistä on kyse?
Pielispakarin tarina alkoi kahden hengen kotileipomosta Nurmeksessa, Pielisen rannalla. Tänä päivänä se työllistää lähes 100 henkilöä ja on vuosien saatossa kasvanut valtakunnalliseksi toimijaksi. Keväällä 2022 Pielispakari juhli jo 30-vuotispäiväänsä!

K-Citymarketin pystyvideolla tehoa viestin läpimenoon
K-Citymarketin videota katsottiin IS:fi:ssä enemmän loppuun saakka, mikä toi tehoa mainontaan ja kasvatti kokonaispeittoa.
