Asiakastarinat
Tutustu markkinointiin, josta tuli sanomista
Tehtävämme on luoda kanssasi suomalaisia menestystarinoita mainonnan ja markkinoinnin keinoin.
Tutustu esimerkkeihin asiakkaidemme onnistumisista ja inspiroidu tuloksellisista mainoskampanjoista ja markkinointikokonaisuuksista!
Vepsäläisen oivaltava ja visuaalisesti hieno kampanja kertoo, mikä on suomalaisten suosituin lomakohde
Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka herättää huomiota, erottuu muusta mainonnasta, jättää muistijäljen ja joka on saanut aikaan sanomista. Huhtikuun valinta on Vepsäläisen kesäkalusteiden kampanja.
Epassin digikampanjoille huomattavaa lisäpeittoa Ad Managerin avulla
Sanoman digiverkosto on nostanut Epassin sesonkikampanjoiden tavoittavuuden uudelle tasolle.
Come on Sotkamoon! Sotkamon retrohenkinen kampanja palkittiin Sanoman kauden parhaana alueellisena kampanjana
Humoristinen toteutus erottui edukseen muusta mainonnasta.
Helsingin Sanomien monikanavainen etusivu toi paljon liikennettä ja hyvää näkyvyyttä Auto Bassadonelle
”HS:n monikanavainen etusivu sopi hyvin tarpeisiimme.”
Ikean pyörykkäkampanja toi ruuhkaa myymälöiden ravintoloihin
Kampanjan huomioarvo ylitti reilusti toimialan keskiarvon Helsingin Sanomien digissä ja printissä.
If sai arvokasta tietoa yritysten vakuutushankintoja tekevien B2B-päättäjien ostopolusta
”Yhteistyö oli tiivistä, ja punaisena lankana oli koko ajan sen varmistaminen, että saamme tutkimuksesta mahdollisimman paljon hyötyä.”
Diili-ohjelmayhteistyö paisutti Putaan Pullan valtakunnallista tunnettuutta
Yhteydenottoja tulvi kaikista kanavista, ja Kantti-rieskojen myynti sai uutta piristystä.
Jäteyhtiö Lakeuden Etappi tavoittaa viestinnällään kuntien asukkaat
Lakeuden Etappi on kuntien omistama jäteyhtiö, joka pyrkii tavoittamaan asukkaat kierrätykseen ja ympäristöön liittyvällä viestinnällään. Sanoman kanssa yhteistyötä on tehty niin somemarkkinoinnin kuin radionkin puolella. “Yhteistyö Sanoman kanssa on ollut toimivaa ja tuloksellista”, kertoo viestintäpäällikkö Hannele Lyytikäinen-Käppi.
Ranuan Tarvikekeskus sai natiivikampanjalla ostoaikeen ja tunnettuuden huikeaan kasvuun
Natiiviartikkeleja ja videoita yhdistänyt kokonaisuus tavoitti tehokkaasti kohdeyleisön.
Vakuutusyhtiö Turva piti otteessaan haastavan kohderyhmän
Turvallaan-podcastin parissa vietettiin aikaa yli 1700 tuntia.
Natiivimainonta toi LE-Worksille suoraa kauppaa ja kasvatti kiinnostusta
Saneerausfirma LE-Worksin natiiviartikkelit ylsivät ennätyslukemiin Satakunnan Kansa Länsi-Suomessa.
Alueellinen tv-mainoskampanja vahvisti kumppanuutta ja tavoitti alueella laajasti
Kempeleläinen Ojan Rauta kokeili alueellista tv-mainontaa Oulun ja Kainuun alueella. Vaikka kohderyhmänä olivat rakentajat ja yritykset, hyvää imagollista näkyvyyttä tuli kaikissa kohderyhmissä.