Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu

Asiakastarinat

Tutustu asiakastarinoihin, joista tuli sanomista

Tehtävämme on luoda suomalaisia menestystarinoita kanssasi. Tutustu asiakkaidemme onnistumisiin ja inspiroidu!

Suodata aiheen mukaan

Elämäsi diilit ‒ Remax ottaa Diili-kumppanuudestaan kaiken irti

Julkaistu
29.5.2023

Yrittäjähenkinen tekemisen meininki sopii hyvin Remaxille, joka on keskittänyt alkuvuoden markkinointitoimenpiteensä Diilin ympärille.

Lue asiakastarina

Markkinointitoimisto Parceron ja Sanoman välinen yhteistyö luo lisäarvoa asiakastyöhön

Julkaistu
17.5.2023

Mainos- ja markkinointitoimistojen sekä Sanoman välinen yhteistyö pitää sisällään paljon muutakin kuin mediaostoja. Parceron kanssa se on ollut muun muassa yhdessä kehittymistä ja luovaa sparrausta. Lue lisää siitä, mitä lisäarvoa yhteistyömme on tuonut Parceron asiakastyöhön.

Lue asiakastarina

Radion ohjelmayhteistyö ja digikampanja toivat Epassille hurjan määrän liikennettä ja liidejä

Julkaistu
9.5.2023

”Kun katsoo näitä lukuja, on vaikea olla hymyilemättä”, sanoo Epassi Groupin markkinointijohtaja Aleksi Miikkulainen.

Lue asiakastarina

Vain elämää -yhteistyö on kasvattanut lahjoitusten määrää vuosi vuodelta

Julkaistu
8.5.2023

Oma erikoisjakso on Pelastakaa Lapsille oiva tapa kertoa järjestön tekemästä työstä ja sen merkityksestä apua tarvitsevien lasten elämään.

Lue asiakastarina

PostNordin Lähiboksi sai hyvää näkyvyyttä Susijengin pelissä

Julkaistu
5.5.2023

Sponsorointiyhteistyö sujahti luontevaksi osaksi studiolähetystä.

Lue asiakastarina

Radiota, digiä ja liikkuvaa kuvaa yhdistänyt Finnkinon joulukampanja onnistui yli odotusten

Julkaistu
21.4.2023

Monikanavainen kampanja vahvisti positiivista mielikuvaa ja kasvatti käyntiaikomuksia Finnkinolla.

Lue asiakastarina

Kainuun pelastuslaitos erottui videon keinoin

Julkaistu
30.3.2023

Rekrytointivideo tavoitti Ruudun kautta alueellisesti juuri oikean kohderyhmän.

Lue asiakastarina

BookBeat kasvatti tunnettuuttaan äänikirjamarkkinoilla monikanavaisella mainonnalla

Julkaistu
20.3.2023

BookBeat panosti monikanavaiseen mainontaan ja brändin tunnettuuden kasvattamiseen uusilla markkinoilla yhteistyössä Sanoman kanssa.

Lue asiakastarina

Julkee x Lempee – erottuvaa ja vaikuttavaa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla

Julkaistu
17.3.2023

Täyden palvelun markkinointitoimisto Julkee x Lempee haluaa tehdä asiakkailleen markkinointia, joka erottuu ja puhuttelee. Sanoma Ad Managerin avulla yritys on tehnyt kaikenkokoisille asiakkailleen mainontaa erinomaisin tuloksin.

Lue asiakastarina

DNA:n erikoisartikkeli HS Visiossa keräsi yhdeksänkertaisen kävijämäärän tavoitelukuihin verrattuna

Julkaistu
15.3.2023

DNA julkaisi Teknologiatrendit-raporttinsa joulukuussa kuudennen kerran. Raportin ympärille tuotetaan vuosittain erilaisia aktivoivia sisältöjä, artikkeleita, videomateriaalia ja somemarkkinointia. Tänä vuonna kokeiltiin ensimmäistä kertaa erikoisartikkelia HS Visiossa.

Lue asiakastarina

Aluekohdennettu display-mainonta tuplasi kävijämäärän Kymppikylppäreiden verkkosivuilla

Julkaistu
8.3.2023

"Iso oppi itselleni on ollut, että markkinointiin kannattaa satsata jo yrityksen ensitaipaleella", kertoo Kymppikylppäreiden Jussi Siikakoski.

Lue asiakastarina

Sponsorointiyhteistyö ylitti kaikki Taksi Helsingin ja Urheilun ja liikunnan kulttuurikeskus Tahdon tavoitteet

Julkaistu
7.3.2023

Natiiviartikkelit ohjasivat urheilijatarinoiden pariin ja toivat Taksi Helsingin ja Tahdon brändiviestit selkeinä esiin.

Lue asiakastarina

Mainos Porilaisessa sai Pyöräpajan puhelimet soimaan

Julkaistu
7.3.2023

Pormestarinluodon asukasyhdistyksen Pyöräpaja sai vauhtia toimintaansa lehtimainoksilla Porilaisessa. Mainoksiin käytetty investointi kuittautui nopeasti takaisin ja pajalle tärkeitä pyörälahjoituksia tehtiin ennätysmääriä.

Lue asiakastarina
pormestarinluodon_artikkelikuva.jpg

Kiinnostava tarina, teemaan sopivat tähdet ja aitous – eli brändiviihdettä parhaimmillaan

Julkaistu
20.2.2023

Mutin Henri & Sirly Italiassa -brändiviihdeohjelma nousi marraskuun toiseksi katsotuimmaksi ruokaohjelmaksi Ruudussa. Erottuvat videoratkaisut ja vahva ohjaus sisällön pariin saivat katsojatavoitteet ylittymään reippaasti.

Lue asiakastarina

Xploran natiivikampanja tavoitti kohderyhmän tehokkaasti

Julkaistu
13.2.2023

Näyttävä erikoisartikkeli lasten kellopuhelimista tavoitti monikymmenkertaisesti lukijoita keskimääräisiin lukuihin verrattuna.

Lue asiakastarina

Hesarin monikanavaisen etusivun avulla huimiin tuloksiin – Lumoral 14-kertaisti myyntinsä

Julkaistu
7.2.2023

Etusivun natiivimainoksella saatiin herätettyä juuri oikeanlaista kiinnostusta oikeassa kohderyhmässä. 

Lue asiakastarina

Svenska Kulturfonden i Björneborg – Myyttien murtaminen tarinoilla herätti kiinnostuksen yli odotusten

Julkaistu
26.1.2023

Yli satavuotias säätiö käänsi sitkeät ennakkoluulot kasvun suuntaan tarinankerronnalla.

Lue asiakastarina

Danske Bank otti kaiken irti talk show’staan – sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti kohderyhmän ja herätti keskustelua

Julkaistu
25.1.2023

Keskusteluohjelma ja sen ympärille rakennettu sisältömarkkinointikokonaisuus rakensi Danske Bankista mielikuvaa taloudellisen mielenrauhan kumppanina.

Lue asiakastarina

Natiivikampanjalla vaikuttavuutta Biolanin vastuullisuusviestintään

Julkaistu
23.1.2023

Biolanin natiiviartikkelit HS.fi:ssä ja IS.fi:ssä tarjosivat kiinnostavaa sisältöä mullan ekologisuudesta. HS.fi:n artikkelia luettiin kaksinkertaisesti sivuston vertailulukuihin nähden.

Lue asiakastarina

Sanoman ja Ifolorin yhteistyönä syntyy inspiroivia sisältöjä liikkuvan kuvan ja natiiviartikkelien keinoin

Julkaistu
20.1.2023

Sanoman ja Ifolorin sisältömarkkinointiyhteistyö tarjoaa ideoita Ifolorin kuvatuotteiden monipuoliseen hyödyntämiseen ja varmistaa kävijävirran verkkokauppaan.

Lue asiakastarina

Ennätysmyynti ja näkyvyyttä tuloksellisella kampanjalla

Julkaistu
9.1.2023

Etusivut toivat huomioarvoa ja dynaaminen digikokosivu syvyyttä Järvikylän kampanjalle.

Lue asiakastarina
Case Järvikylä artikkelisivut

Silmäaseman natiiviartikkeli saavutti lukijatavoitteet moninkertaisesti

Julkaistu
9.12.2022

Kiinnostava aihe, lasten likinäköisyys, tavoitti tehokkaasti lapsiperheet HS.fi:n ja IS.fi:n kautta.

Lue asiakastarina
Case Silmäasema hero

Pielispakarista kuukauden radiomainostaja – mistä on kyse?

Julkaistu
15.11.2022

Pielispakarin tarina alkoi kahden hengen kotileipomosta Nurmeksessa, Pielisen rannalla. Tänä päivänä se työllistää lähes 100 henkilöä ja on vuosien saatossa kasvanut valtakunnalliseksi toimijaksi. Keväällä 2022 Pielispakari juhli jo 30-vuotispäiväänsä!

Lue asiakastarina
pielispakari_artikkelikuva.jpg

K-Citymarketin pystyvideolla tehoa viestin läpimenoon

Julkaistu
9.11.2022

K-Citymarketin videota katsottiin IS:fi:ssä enemmän loppuun saakka, mikä toi tehoa mainontaan ja kasvatti kokonaispeittoa.

Lue asiakastarina
Case K-Citymarket pystyvideo hero
  • Näytä lisää
Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
010 80 80 85 *

Arkisin klo 8-16

Uudet mainostajat
010 321 9400  **
Arkisin klo 9-15

* 0,0835 eur/puhelu + 0,1669 eur/min, sis. alv 24%
** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Evästekäytännöt
  • Responsible Disclosure Statement

©2023 Sanoma Media Finland