Aluemainonnan ratkaisut Varsinais-Suomessa
Kohdenna viestisi valtakunnan suosituimmissa medioissa alueellesi. Suunnitellaan yhdessä tavoitteidesi ja budjettisi mukainen markkinointiratkaisu.
Alueen toimipisteemme sijaitsee Turussa.
Sanoman ratkaisujen avulla tavoitat viikoittain merkittävän osan varsinaissuomalaisista
Kohdentamalla mainontaa voidaan tavoittaa hyvinkin tarkasti pienempiä kohderyhmiä.
96 %
Medioidemme tavoittavuus alueen väestöstä
89 %
Digisisältöjemme tavoittavuus alueen asukkaista
47 000
Radiokanaviemme tavoittavuus alueella
51 %
Nelosen tavoittavuus alueella
Lähteet: KMT 2025, Kantar Mind Kuluttaja 1-6/2025, Finnpanel Oy KRT 1-6 2025/Audio Planner, Sanoma Varsinais-Suomi, KRT Varsinais-Suomi
Sanoman mediat
Tutustu alla tarkemmin Varsinais-Suomessa ostettaviin medioihin.
HS Turku
Kohdenna viestisi Turun omaan uutisosioon.
HS Turku -toimitus tekee paikallisia, taustoittavia ja syventäviä uutisia pääosin verkkoon. Kuusihenkinen toimitus tekee juttuja paikallisista ilmiöistä, tapahtumista ja ihmisistä.
Rannikkoseutu
Varsinais-Suomessa ilmestyvä paikallislehti Rannikkoseutu on tilattu ja haluttu media.
Rannikkoseutu elää alueensa ihmisten aamukahvipöydässä ja elämän suurissa hetkissä. Tuttu, paikallinen media on luotettava ja läheinen kumppani niin lukijalle kuin mainostajallekin.
Klikkihinnoiteltu
digimainonta
Maksa vain tuloksista.
Kohdennus: Turun talousalue
Kesto: 1–4 viikkoa
Hinta: noin 1 000 €
Klikkiarvio: noin 1500–2500 kpl
RadioPlus-
kampanja
Tavoita kustannustehokkaasti.
Kesto: minimi 3 kk
Mediat: radio- ja digimainonta
Kuuluvuus: Varsinais-Suomi
Hinta: alkaen 1 400 € / kk
Monimediallinen
TV-kampanja
Maksimoi mainontasi vaikuttavuus.
Kesto: 1 kk
Mediat: TV- ja digimainonta
Näkyvyys: Varsinais-Suomi
Hinta: alkaen 4 900 €
Millaisia kuluttajia varsinaissuomalaiset ovat?
Kolme ihmistyyppiä korostuu mediankäyttäjinä Varsinais-Suomessa.
Olemme jakaneet varsinaissuomalaiset kahdeksaan segmenttiin sen mukaan, millä tavalla he käyttävät mediaa. Löydät alta kolme alueella korostuvaa käyttäjäryhmää. Yhdessä nämä kolme ryhmää kattavat yli puolet alueiden asukkaista.
Kiireinen tasapainon etsijä
17 %
Hän on sosiaalinen ja empaattinen ihminen, jolle perhe ja läheiset ovat erittäin tärkeitä.
Leimallista on myös kunnianhimo ja ulkonäkökeskeisyys.
Arkeensa hän kaipaa helpotusta, ja nauttii shoppailusta ja hyvien löytöjen tekemisestä.
Ennakkoluuloton verkostoituja
14 %
etsii aktiivisesti uutta ja haluaa rakentaa omannäköistä, merkityksellistä elämää
haluaa lisätä ymmärrystä ja osaamista, erityisesti teknologia on tärkeää
yksilönä yhteisössä – omien mielipiteiden luominen ja niiden jakaminen samanmielisille on tärkeää
Utelias suunnannäyttäjä
14 %
edelläkävijä, joka janoaa uusia elämyksiä ja menestystä – ulkonäkö ja trendit ovat erityisen tärkeitä
sosiaalinen, energinen ja elämäniloinen hedonisti
vilkkaat sosiaaliset verkostot ovat tärkeitä – jakaminen ja osallistuminen eri yhteisöihin kiinnostaa
Mutkattomasti kaikki palveluna
Olipa tarpeesi kertaluontoinen kampanja tai vaikka markkinoinnin vuosisuunnitelma, asiantuntijamme ovat apunasi henkilökohtaisesti. Halutessasi voit ostaa mainontaa myös itse. Tutustu alta tarkemmin kattavaan tarjontaamme.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.
Sami Elmeranta,
aluemyyntijohtaja
sami.elmeranta@sanoma.com
+ 358 50 3460444
Varsinais-Suomen toimipiste
Lemminkäisenkatu 14-18 C 6 krs,
20420 Turku
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.










