Jonna Musa, Head of Marketing, Lidl Suomi
Jonna Musalla on yli 10 vuoden kokemus päivittäistavarakaupan alalta. Hän on työskennellyt kansainvälisellä kentällä vuosia ja johtanut markkinointia niin Suomessa kuin Tanskassakin. Ennen tehtäviään markkinoinnissa Jonna on työskennellyt valikoimapäällikkönä Suomessa sekä Saksassa. Hän on tottunut monikanavaisen mainonnan johtamiseen, strategian suunnitteluun sekä toteutukseen. Alati muuttuva mainonnan kenttä kiireisellä päivittäistavarakaupan alalla on hänelle arkipäivää ja hän nauttiikin alaan kuuluvasta vilinästä ja markkinan toimintaan reagoinnista. Jonnalla keskiössä ovat aina ihmiset ja hän uskookin luottamuksella ja vastuunantamisen kautta johtamiseen.
Katri Laitinen, COO, IPG Mediabrands Finland / Initiative
Katri on kokenut media-alan ammattilainen, jolla on 25 vuoden kokemus mediatoimistoista ja muista media-alan yrityksistä. Hän yhdistää liiketoiminnallisen ajattelun, luovuuden ja mediaymmärryksen, ja auttaa asiakkaita löytämään tehokkaita, oivaltavia ratkaisuja heidän markkinoinnin ja kasvun haasteisiin. Katri saa energiaa keskusteluista, joissa pohditaan tapoja vaikuttaa kohderyhmiin ja ymmärtää kuluttajien käyttäytymistä.
Markus Nieminen, Head of Group Marketing, OP Pohjola
Markus Nieminen on markkinoinnin strategi ja johtaja, joka uskoo, että ymmärtääkseen huomista on tunnettava eilinen. Mainostoimistojen, kansainvälisten brändien ja laajojen organisaatiomuutosten parissa työskennellyt Markus rakentaa malleja, jotka kestävät aikaa ja ovat vaikuttavia. Hän viihtyy keskusteluissa, joissa yhdistyvät markkinoinnin historia, nykyhetki ja tulevaisuus.
Tiina Kosonen, markkinointistrategi, Sanoma Media B2B
Tiina Kosonen on tavoitekeskusteluissa ja datassa marinoitu markkinointistrategi. Hänen utelias luonteensa vaatii syitä ja perusteluja kuulemalleen, jotta hän pystyy rakentamaan oman näkemyksensä. Kososella on vuosien tausta asiakasymmärryksen ja palvelukehityksen parissa, viimeiset puolitoista vuotta hän on keskittynyt rakentamaan markkinoijien kanssa pitkäjänteistä kasvua ja hakemaan markkinoinnin oppeja maailmalta.
Mia Lähdesalmi, markkinointistrategi, Sanoma Media B2B
Mia Lähdesalmi on verkkokaupan asiantuntija, jolla on usean vuoden kokemus kansainvälisten yritysten verkkokauppamarkkinoinnista ja liiketoiminnan kehityksestä. Sanomalla hän toimii verkkokauppatiimin markkinointistrategina auttaen kumppaneiltamme digitaalisen kaupankäynnin kasvussa ja pitäen huolta heidän markkinointistrategiansa tuloksellisuudesta. Lisäksi hän pyörittää sivutoimisesti omaa hyvinvointiin keskittyvää start-upiaan.