Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Tietopankki

MARKKINOINNIN
TRENDIT 2026

WEBINAARI­SARJA

Näkemyksiä tuloksellisen markkinoinnin tekijöille

 

Sisältömarkkinoinnin trendit 2026

Lue lisää

Markkinoinnin trendit 2026

Lue lisää

Median trendit 2026

Lue lisää

WEBINAARI | 5.11. KLO 9–10

SISÄLTÖ-
MARKKINOINNIN
TRENDIT 2026

Mitkä kymmenen trendiä hallitsevat sisältömarkkinointia vuonna 2026? Tämä napakka webinaari esittelee tulossa olevat ilmiöt, sekä käynnissä olevat asennemuutokset sekä nousussa olevat formaatit ja kanavat. Webinaari antaa myös vinkkejä siihen, mistä ja miten brändien kannattaisi nyt puhua.
 

Jenni Lieto, sisältöjohtaja, Sanoma Content Studio

Jenni Lieto miettii työkseen sitä, mistä yritysten pitäisi puhua. Hänen tiimiensä rakentamansa sisältöstrategiat ja markkinointiohjelmat ovat tuoneet tuloksia sekä kotimaisille että kansainvälisille yrityksille niin muodin, terveydenhuollon kuin raskasteollisuuden aloilla. Päätoimittajana ja strategiajohtajana aiemmin toimineen Liedon löydät LinkedInistä, missä hän keskustelee useimmin vaikuttavuudesta ja ajatusjohtajuudesta.

Joni Mussalo, luova tuottaja, Sanoma Content Studio

Joni Mussalo on luova suunnittelija ja analyyttisen tarinankerronnan taitaja, jolta eivät ajatukset kuuntelemalla lopu. Hän on suunnitellut yli kymmenen vuoden ajan tuloksellisia videosisältöjä lähes kaikkiin kuviteltavissa oleviin kanaviin ja toimii nykyisin Sanoma Content Studiossa luovana tuottajana. Tällä hetkellä Joni on erityisen kiinnostunut väittelemään luomansa kriitikko-GPT:n kanssa sekä tutkimaan kielimallien potentiaalia ihmisajattelun kehittämisessä.

Tapio Haaja, johtaja, Sanoma Content Studio

Tapio Haajalla on yli 20 vuoden kokemus videosta, mediasta ja markkinoinnista. Hän viihtyy parhaiten luovuuden ja teknologian eturintamassa. Ennen Sanomalle siirtymistään Tapio työskenteli Videollen kehitysjohtajana. Tapio on toiminut myös MTV:llä Katsomon vetäjänä, videokehityspäällikkönä, perustanut MTV Videoverkoston sekä edistänyt suomalaista videomarkkinointia IAB:n videotyöryhmän puheenjohtajana.
 

Ilmoittaudu


 

WEBINAARI | 4.12. KLO 9–10

MARKKINOINNIN 
TRENDIT 2026

Onko strateginen markkinointi murroksessa? Mikä pysyy ja mitkä muutosvoimat ja trendit sitä muokkaavat, ja mitä niistä pitää tietää, jotta varmistat markkinoinnin tuloksellisuuden tulevana vuonna? Tässä webinaarissa kuulet näkemyksiä, jotka jokaisen markkinoinnin strategioita miettivän pitäisi tuntea.
 

Kenelle webinaari on tarkoitettu? 

Webinaari sopii kaikille markkinoinnin ja markkinointiviestinnän strategisessa suunnittelussa mukana oleville.
 

 

Ilmoittaudu


 

WEBINAARI | 28.1. KLO 9–10

MEDIAN
TRENDIT 2026

Miten median kuluttaminen muuttuu ja miten se vaikuttaa markkinointiviestintään? Tässä webinaarissa kuulet, miten suomalaiset kuluttavat medioita nyt ja tulevaisuudessa ja miten markkinoijat heidät tavoittavat.
 

Kenelle webinaari on tarkoitettu?

Webinaari sopii kaikille markkinoinnin ja markkinointiviestinnän ammattilaisille jotka haluavat lisätä ymmärrystään median muutosvoimista ja niiden vaikutuksesta markkinointiviestinnän tuloksellisuuteen.

Ilmoittaudu


 

TUTUSTU 2025 TRENDISISÄLTÖIHIN

  • Sisältömarkkinoinnin trendit 2025: Tiedä, älä oleta

    Nämä kolme tärppiä paljastavat, miten markkinoinnin suunnittelua kannattaa vuonna 2025 johtaa, kirjoittaa Jenni Lieto.

    Tagit

    Omakynä Sisältömarkkinointi Trendit 2025
    Julkaistu
    23.1.2025
    Lue lisää
  • Nämä ovat markkinoinnin trendit vuonna 2025

    Joukko markkinoinnin ammattilaisia suuntaa katseensa vuoteen 2025. Näkemyksissä nousevat esiin tekoälyn kehitys, asiakasymmärrys, brändin rakentaminen ja kulutuskäyttäytymisen muutos.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä Trendit 2025 Vieraskynä
    Julkaistu
    22.1.2025
    Lue lisää
  • Ruuan trendit 2025: Mukavuudenhalua ja leikkisyyttä

    Glorian ruoka & viinin päätoimittaja ja HS ruokatoimituksen vetäjä Sanna Maskulin kertoo, mitkä trendit korostuvat ruokailussa.

    Tagit

    Aikakausmedia Näkemyksiä Omakynä Trendit 2025
    Julkaistu
    20.1.2025
    Lue lisää
  • Hyvinvoinnin trendit 2025: Mittaamista ja elinvoimaa

    Hyvän terveyden päätoimittaja Päivi Virkkunen kertoo, mitkä trendit korostuvat hyvinvoinnissa.

    Tagit

    Aikakausmedia Näkemyksiä Omakynä Trendit 2025
    Julkaistu
    20.1.2025
    Lue lisää
  • Verkkokaupan trendit 2025: Elämyksellisyys, asiakasymmärrys, tekoäly, kumppanuudet ja vastuullisuus

    Verkkokaupan asiantuntijat kertovat, mitkä ovat verkkokaupan trendit ja menestyksen avaimet vuonna 2025.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä Trendit 2025 Vieraskynä
    Julkaistu
    15.1.2025
    Lue lisää
  • Kauneuden trendit 2025: Luonnollisuutta ja tehokeinoja

    Glorian päätoimittaja Kristiina Raitala ja Me Naisten päätoimittaja Katja Sipilä kertovat, mitkä trendit korostuvat kauneudessa.

    Tagit

    Aikakausmedia Näkemyksiä Omakynä Trendit 2025
    Julkaistu
    7.1.2025
    Lue lisää
  • Matkailun trendit 2025: Hyvinvointia ja vastuullisempia vaihtoehtoja

    Matka-lehden päätoimittaja Venla Kujakallio listaa kiinnostavimmat matkailun trendit.

    Tagit

    Aikakausmedia Näkemyksiä Omakynä Trendit 2025
    Julkaistu
    7.1.2025
    Lue lisää
  • Sisustuksen trendit 2025: Vastakohtia ja yllättävää maksimalismia

    Glorian Kodin päätoimittaja Venla Kujakallio kertoo, mitkä trendit sisustuksessa ovat nousussa.

    Tagit

    Aikakausmedia Näkemyksiä Omakynä Trendit 2025
    Julkaistu
    7.1.2025
    Lue lisää
  • Muodin trendit 2025: Yksinkertaisuudesta ylenpalttisuuteen

    Glorian päätoimittaja Kristiina Raitala ja Me Naisten päätoimittaja Katja Sipilä avaavat muodissa korostuvia trendejä.

    Tagit

    Aikakausmedia Näkemyksiä Omakynä Trendit 2025
    Julkaistu
    7.1.2025
    Lue lisää

    KATSO WEBINAARITALLENNE


     

    Tilaa uutiskirje

    Pysy jatkossakin pinnalla markkinoinnin 
    ajankohtaisista asioista.

    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland