Aluemainonnan ratkaisut Keski-Suomessa
Kohdenna viestisi valtakunnan suosituimmissa medioissa alueellesi. Yhdessä saamme aikaan juuri sinun tavoitteidesi ja budjettisi mukaisen markkinointiratkaisun.
Sanoman ratkaisujen avulla tavoitat viikoittain lähes kaikki keskisuomalaiset
Kohdentamalla mainontaa voidaan tavoittaa hyvinkin tarkasti myös pienempiä kohderyhmiä.
94 %
Sanoman medioiden tavoittavuus alueella
88 %
Sanoman digisisältöjen tavoittavuus alueella
37 000
kuulijaa alueen radiokanavilla
50 %
Nelosen tavoittavuus alueella
Lähteet: KMT 2025, Kantar Mind Kuluttaja 1-6/2025, Finnpanel Oy KRT 1-6 2025/Audio Planner, Aito Iskelmä, Classic Hits, Easy Hits, Groove FM ja HitMix, KRT Keski-Suomi
Sanoman mediat
Tutustu alla tarkemmin Keski-Suomessa ostettaviin medioihin.
Suosittuja mediaratkaisuja alueellasi
Räätälöimme aina tarpeisiisi ja tavoitteisiisi sopivan kampanjan. Tutustu esimerkkeihin.
Klikkihinnoiteltu
digimainonta
Maksa vain tuloksista.
Kohdennus: Jyväskylän talousalue
Kesto: 4 viikkoa
Hinta: noin 1 000 €
Klikkiarvio: noin 2 000 kpl
Kohdennus: Keski-Suomen talousalue
Kesto: 4 viikkoa
Hinta: noin 1 500 €
Klikkiarvio: noin 3 000 kpl
Monimediallinen
TV-kampanja
Maksimoi mainontasi vaikuttavuus.
Kesto: 1 kk
Mediat: TV- ja digimainonta
Näkyvyys: Keski-Suomi
Hinta: alkaen 4 075 €
Millaisia kuluttajia keskisuomalaiset ovat?
Kolme ihmistyyppiä korostuu mediankäyttäjinä Keski-Suomessa.
Olemme jakaneet suomalaiset kahdeksaan segmenttiin sen mukaan, millä tavalla he käyttävät mediaa. Löydät alta kolme Keski-Suomessa korostuvaa käyttäjäryhmää. Yhdessä nämä kolme ryhmää kattavat yli puolet alueiden asukkaista.
Kiireinen tasapainon etsijä
22 %
Hän on sosiaalinen ja empaattinen ihminen, jolle perhe ja läheiset ovat erittäin tärkeitä.
Leimallista on myös kunnianhimo ja ulkonäkökeskeisyys.
Arkeensa hän kaipaa helpotusta, ja nauttii shoppailusta ja hyvien löytöjen tekemisestä.
Vakiintunut arjesta nauttija
16 %
Hän arvostaa omaa rauhallisiin uomiin asettunutta ja turvallista elämäänsä, eikä kaipaa suuria muutoksia tai uusia virikkeitä.
Tavallinen arki on hänen mielestään parasta. Tekevänä ihmisenä hän puuhastelee jotain alinomaa.
Kuluttamisessa hän arvostaa kotimaisuutta ja luottaa tuttuihin brändeihin ja pyrkii toimimaan kuormittamatta luontoa.
Utelias suunnannäyttäjä
11 %
Edelläkävijä, joka janoaa uusia elämyksiä ja menestystä – ulkonäkö ja trendit ovat erityisen tärkeitä.
Hän on sosiaalinen, energinen ja elämäniloinen hedonisti.
Vilkkaat sosiaaliset verkostot ovat tärkeitä – Jakaminen ja osallistuminen eri yhteisöihin kiinnostaa.
Mutkattomasti kaikki palveluna
Olipa tarpeesi kertaluontoinen kampanja tai vaikka markkinoinnin vuosisuunnitelma, asiantuntijamme ovat apunasi henkilökohtaisesti. Halutessasi voit ostaa mainontaa myös itse. Tutustu alta tarkemmin kattavaan tarjontaamme.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.
Olemme läsnä alueellasi. Ota yhteyttä, tiimi kokeneita ammattilaisia ovat apunasi.
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.














