Alueellinen mainonta

alueellinen mainonta paasivu parallax.jpg

Alueellinen mainonta

Vaikuttavaa markkinointia – myös alueellisesti

Sanoma tavoittaa suurimmat paikalliset yleisöt

Haluamme auttaa paikallisia yrityksiä menestymään ja saamaan uusia asiakkaita. Markkinointia tarvitaan kysynnän luomiseen. Kukaan ei tule kylään, jos ei tiedetä, että ollaan olemassa ja mitä on tarjolla.

 

Katso kartasta, miten voimme palvella yritystäsi juuri sillä alueella kuin sinä haluat

Sanoma on toiminut paikallisesti vuosikymmeniä. Tavoitamme eniten ja useammin suomalaisia pitkin maata. Mediatarjoamamme on laajin, ja se kattaa lähes kaikki mediamuodot ja sisältölajit.

Paikallisena markkinoijana voit ostaa meiltä valtakunnallisia medioita paikallisesti, kuten vaikka radioasemiamme, televisiokanaviamme tai Ilta-Sanomien digiä. Eri alueilla on myös omia paikallisia tapahtumia ja medioita, kuten Janakkalan Sanomat ja Aamulehti.

Markkinointi alkaa aina suunnittelusta, jonka pohjana toimivat liiketoiminnan tavoitteet. Huolella laadittu suunnitelma muodostaa kokonaiskuvan tavoitteista, toimenpiteistä, aikatauluista ja budjetoinnista.

Lataa markkinoinnin vuosikellopohja

Kaikessa kaupanteossa keskiössä on luottamus. Kun te menestytte, mekin voimme menestyä, se on ns. win-win-tilanne. Ennen kampanjoita pyrkimyksemme onkin luoda hyvä suhde asiakkaisiimme. Ihan kuten paikallinen markkinoijakaan ei voi ilman suhdetta asiakkaisiinsa luoda kysyntää. Tässä työssä haluamme palvella ja sen työn me osaamme.   

  Voit olla meihin yhteydessä ja kysyä mielipidettä sekä tarjousta. Lupaamme olla myös aktiivisia sinuun päin. Ollaan yhteydessä, keskustelusta se alkaa.  

Ota yhteyttä

Lähes kaikki suomalaiset viettävät aikaa Sanoman medioiden parissa

aluemainonta_logokimara.png
mikael_pentikainen_500x500.png

Kun yrityksellä on vaikeaa, moni säästää, mistä voi – usein markkinoinnista. Se on ymmärrettävää mutta ei välttämättä viisasta. Kun on vaikea aika, pitäisi panostaa fiksulla tavalla markkinointiin, jos se suinkin on mahdollista.

– Mikael Pentikäinen, toimitusjohtaja, Suomen Yrittäjät

Lue koko artikkeli
alueellinen_mainonta_markkinoinnin_vuosikello.jpg

Markkinoinnin vuosisuunnittelu luo pohjan tulokselliselle markkinoinnille.

Lataa suunnittelupohja ja vuosikalenteri avuksesi.

Lataa vuosikellopohja

Lue lisää alueellisesta mainonnasta

Aamulehti Saarioinen artikkelikuva

Aamulehden ja Saarioisten yhteistyö on tuloksellista kaikilla mittareilla

Aamulehti ja Saarioinen ovat oman alansa klassikoita, joilla on pitkät perinteet ja juuret vahvasti kiinni Pirkanmaalla. Molemmat ovat ajankohtaisia omalla toimialallaan ja läsnä suomalaisten arjessa joka päivä.
Alueellinen mainonta
Case
Uutismedia
Aamulehden ja Saarioisten yhteistyö on tuloksellista kaikilla mittareilla
aamulehti_harrasta_ja_luo_some.jpg

Jaa vinkkisi vapaa-ajan viettoon Aamulehden Harrasta & luo -teemassa 4.1.2022

Aamulehden Harrasta & luo -teemakokonaisuus on odotettu kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä harrastustarjonnan lukupaketti, joka välittää lukijoille iloa ja inspiraatiota tulevaan syyskauteen. Teeman monipuolinen sisältö tarjoaa erinomaisen ympäristön mainostajan viesteille, jotka ovat lukijoille oleellinen osa teeman tarjoamaa inspiraatiota.
Alueellinen mainonta
Tuotetietoa
Uutismedia
Jaa vinkkisi vapaa-ajan viettoon Aamulehden Harrasta & luo -teemassa 4.1.2022
Kantriradio artikkelikuva

Uusi Kantriradio aloittaa Pirkanmaalla ja Suplassa

Kanava aloittaa lähetykset keskiviikkona 1. joulukuuta. Kantriradion kuuluvuusalueen kunnissa asuu yhteensä yli 400 000 ihmistä. Kanava kuuluu Tampereen lisäksi Valkeakoskella, Ylöjärvellä, Pirkkalassa, Nokialla, Lempäälässä ja Kangasalla.
Alueellinen mainonta
Audio & radio
Uusi Kantriradio aloittaa Pirkanmaalla ja Suplassa
OP Länsi Suomi artikkelikuva

Artikkeli tavallisimmista lakipalveluista sai ihmiset liikkeelle

OP Länsi-Suomi ja Sanoma tavoittelevat yhdessä arkea, jossa satakuntalaiset tuntevat paikallisen pankkinsa. Siksi pankki palvelee ihmisen äänellä. Vaikuttavuuteen tähdätään tosissaan ja ilolla tarinankerronnan voimalla.
Alueellinen mainonta
Case
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Uutismedia
Artikkeli tavallisimmista lakipalveluista sai ihmiset liikkeelle