Alueellinen mainonta

alueellinen mainonta paasivu parallax.jpg

Alueellinen mainonta

Sanoma tavoittaa suurimmat paikalliset yleisöt, vaikka pääkonttori onkin Hesassa

Haluamme auttaa paikallisia yrityksiä menestymään ja saamaan uusia asiakkaita. Markkinointia tarvitaan kysynnän luomiseen. Kukaan ei tule kylään, jos ei tiedetä, että ollaan olemassa ja mitä on tarjolla.

Kaikessa kaupanteossa keskiössä on luottamus. Kun te menestytte, mekin voimme menestyä, se on ns. win-win -tilanne. Ennen kampanjoita pyrkimyksemme onkin luoda hyvä suhde asiakkaisiimme. Ihan kuten paikallinen markkinoijakaan ei voi ilman suhdetta asiakkaisiinsa luoda kysyntää. Tässä työssä haluamme palvella ja sen työn me osaamme.   

  Voit olla meihin yhteydessä ja kysyä mielipidettä sekä tarjousta. Me lupaamme olla myös aktiivisia teihin päin. Ollaan yhteydessä, keskustelusta se alkaa.  

Ota yhteyttä

Tavoita kohderyhmäsi siellä missä haluat

Sanoma on toiminut paikallisesti vuosikymmeniä. Tavoitamme eniten ja useammin suomalaisia pitkin maata. Mediatarjoamamme on laajin, ja se kattaa lähes kaikki mediamuodot ja sisältölajit.

Paikallisena markkinoijana voit ostaa meiltä valtakunnallisia medioita paikallisesti, kuten vaikka radioasemiamme, televisiokanaviamme tai Ilta-Sanomien digiä. Eri alueilla on myös omia paikallisia tapahtumia ja medioita, kuten Janakkalan Sanomat ja Aamulehti.

Monimediaisen tarjoamamme ansiosta voimme räätälöidä juuri sinun tarpeisiisi ja budjettiisi sopivat ratkaisut.

Lataa monimediaopas

Katso kartasta, miten voimme palvella yritystäsi juuri sillä alueella kuin sinä haluat. 

mikael_pentikainen_500x500.png

Kun yrityksellä on vaikeaa, moni säästää, mistä voi – usein markkinoinnista. Se on ymmärrettävää mutta ei välttämättä viisasta. Kun on vaikea aika, pitäisi panostaa fiksulla tavalla markkinointiin, jos se suinkin on mahdollista.

Mikael Pentikäinen, toimitusjohtaja, Suomen Yrittäjät

Lue koko artikkeli

Lähes kaikki suomalaiset viettävät aikaa Sanoman medioiden parissa

Lähes kaikki suomalaiset viettävät aikaa Sanoman medioiden parissa

aluemainonta_logokimara.png
5 askelta onnistuneeseen markkinointiin webinaarisarja hero.jpg

Viisi askelta onnistuneempaan markkinointiin -webinaarisarja

Enemmän irti markkinoinnista ja panostuksista, jotka siihen teet.

Ilmoittaudu mukaan

Lue lisää alueellisesta mainonnasta

case_honkiniemi_some.jpg

Mainonta helposti jäisi, jos ei olisi ihmistä, joka huolehtii

Suunnitelmallisuus on tuonut rauhaa yksinyrittäjän markkinointitekemiseen. Kun kaiken saa samalta tutulta myyjältä ja luottamus on molemminpuolista, voi kalliin ajan käyttää siihen minkä parhaiten osaa.
Alueellinen mainonta
Case
Natiivimainonta
Mainonta helposti jäisi, jos ei olisi ihmistä, joka huolehtii
Kuukauden kamppis POK artikkelikuva

Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Maaliskuussa haluttiin nostaa valokeilaan alueellisuus. Pirkanmaan Osuuskaupan Ihmiset ensin -teeman natiiviartikkelissa keskiössä on ison mainospinnan ja visuaalisen nokkeluuden sijaan elämänmakuinen, vahva tarina kaupan kulissien takaa.
Alueellinen mainonta
Kuukauden kamppis
Natiivimainonta
Uutismedia
Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita