Alueellinen mainonta

Alueellinen mainonta
Vaikuttavaa markkinointia – myös alueellisesti
Sanoma tavoittaa suurimmat paikalliset yleisöt
Haluamme auttaa paikallisia yrityksiä menestymään ja saamaan uusia asiakkaita. Markkinointia tarvitaan kysynnän luomiseen. Kukaan ei tule kylään, jos ei tiedetä, että ollaan olemassa ja mitä on tarjolla.
Katso kartasta, miten voimme palvella yritystäsi juuri sillä alueella kuin sinä haluat
Sanoma on toiminut paikallisesti vuosikymmeniä. Tavoitamme eniten ja useammin suomalaisia pitkin maata. Mediatarjoamamme on laajin, ja se kattaa lähes kaikki mediamuodot ja sisältölajit.
Paikallisena markkinoijana voit ostaa meiltä valtakunnallisia medioita paikallisesti, kuten vaikka radioasemiamme, televisiokanaviamme tai Ilta-Sanomien digiä. Eri alueilla on myös omia paikallisia tapahtumia ja medioita, kuten Janakkalan Sanomat ja Aamulehti.
Markkinointi alkaa aina suunnittelusta, jonka pohjana toimivat liiketoiminnan tavoitteet. Huolella laadittu suunnitelma muodostaa kokonaiskuvan tavoitteista, toimenpiteistä, aikatauluista ja budjetoinnista.
Lataa markkinoinnin vuosikellopohja
Kaikessa kaupanteossa keskiössä on luottamus. Kun te menestytte, mekin voimme menestyä, se on ns. win-win-tilanne. Ennen kampanjoita pyrkimyksemme onkin luoda hyvä suhde asiakkaisiimme. Ihan kuten paikallinen markkinoijakaan ei voi ilman suhdetta asiakkaisiinsa luoda kysyntää. Tässä työssä haluamme palvella ja sen työn me osaamme.
Voit olla meihin yhteydessä ja kysyä mielipidettä sekä tarjousta. Lupaamme olla myös aktiivisia sinuun päin. Ollaan yhteydessä, keskustelusta se alkaa.
Ota yhteyttä
Lähes kaikki suomalaiset viettävät aikaa Sanoman medioiden parissa


Kun yrityksellä on vaikeaa, moni säästää, mistä voi – usein markkinoinnista. Se on ymmärrettävää mutta ei välttämättä viisasta. Kun on vaikea aika, pitäisi panostaa fiksulla tavalla markkinointiin, jos se suinkin on mahdollista.
– Mikael Pentikäinen, toimitusjohtaja, Suomen Yrittäjät
Lue koko artikkeli

Markkinoinnin vuosisuunnittelu luo pohjan tulokselliselle markkinoinnille.
Lataa suunnittelupohja ja vuosikalenteri avuksesi.
Lataa vuosikellopohja
Lue lisää alueellisesta mainonnasta

Jaa vinkkisi vapaa-ajan viettoon Aamulehden Harrasta & luo -teemassa 16.8.2022

Uutis- ja aikakausmedian kesäedut

Me autamme sinua kasvamaan uutismedian avulla

Sanoman uutismedian kesäteemat inspiroivat suunnittelemaan kesää

Hei Satakunta – oletteko kuulolla?
