Alueellinen mainonta

alueellinen mainonta paasivu parallax.jpg

Alueellinen mainonta

Sanoma tavoittaa suurimmat paikalliset yleisöt

Haluamme auttaa paikallisia yrityksiä menestymään ja saamaan uusia asiakkaita. Markkinointia tarvitaan kysynnän luomiseen. Kukaan ei tule kylään, jos ei tiedetä, että ollaan olemassa ja mitä on tarjolla.

Katso kartasta, miten voimme palvella yritystäsi juuri sillä alueella kuin sinä haluat.

Sanoma on toiminut paikallisesti vuosikymmeniä. Tavoitamme eniten ja useammin suomalaisia pitkin maata. Mediatarjoamamme on laajin, ja se kattaa lähes kaikki mediamuodot ja sisältölajit.

Paikallisena markkinoijana voit ostaa meiltä valtakunnallisia medioita paikallisesti, kuten vaikka radioasemiamme, televisiokanaviamme tai Ilta-Sanomien digiä. Eri alueilla on myös omia paikallisia tapahtumia ja medioita, kuten Janakkalan Sanomat ja Aamulehti.

Markkinointi alkaa aina suunnittelusta, jonka pohjana toimivat liiketoiminnan tavoitteet. Huolella laadittu suunnitelma muodostaa kokonaiskuvan tavoitteista, toimenpiteistä, aikatauluista ja budjetoinnista.

Lataa markkinoinnin vuosikellopohja

Kaikessa kaupanteossa keskiössä on luottamus. Kun te menestytte, mekin voimme menestyä, se on ns. win-win -tilanne. Ennen kampanjoita pyrkimyksemme onkin luoda hyvä suhde asiakkaisiimme. Ihan kuten paikallinen markkinoijakaan ei voi ilman suhdetta asiakkaisiinsa luoda kysyntää. Tässä työssä haluamme palvella ja sen työn me osaamme.   

  Voit olla meihin yhteydessä ja kysyä mielipidettä sekä tarjousta. Lupaamme olla myös aktiivisia sinuun päin. Ollaan yhteydessä, keskustelusta se alkaa.  

Ota yhteyttä

mikael_pentikainen_500x500.png

Kun yrityksellä on vaikeaa, moni säästää, mistä voi – usein markkinoinnista. Se on ymmärrettävää mutta ei välttämättä viisasta. Kun on vaikea aika, pitäisi panostaa fiksulla tavalla markkinointiin, jos se suinkin on mahdollista.

Mikael Pentikäinen, toimitusjohtaja, Suomen Yrittäjät

Lue koko artikkeli

Lähes kaikki suomalaiset viettävät aikaa Sanoman medioiden parissa

Lähes kaikki suomalaiset viettävät aikaa Sanoman medioiden parissa

aluemainonta_logokimara.png
alueellinen_mainonta_markkinoinnin_vuosikello.jpg

Markkinoinnin vuosisuunnittelu luo pohjan tulokselliselle markkinoinnille.

Lataa suunnittelupohja ja vuosikalenteri avuksesi

Lataa vuosikellopohja

Lue lisää alueellisesta mainonnasta

kimmo lehto some.jpg

Yltiöporilainen kaupunkilehti tarjoaa sisältöä, jota ei saa muualta

Ihmisten ajasta kilpailee tolkuton määrä erilaisia sisältöjä, mutta paikallisuus on harvinaisen hyvä keino erottua informaatiotulvasta. Varsinkin kun siihen liitetään laadukas ja vastuullinen journalismi, joka takaa sisältöjen luotettavuuden, Kimmo Lehto kirjoittaa.
Alueellinen mainonta
Omakynä
Uutismedia
Yltiöporilainen kaupunkilehti tarjoaa sisältöä, jota ei saa muualta
aamulehti_harrasta_ja_luo_some.jpg

Jaa vinkkisi syksyn vapaa-ajan viettoon Aamulehden Harrasta & luo -teemassa 17.8.2021

Aamulehden Harrasta & luo -teemakokonaisuus on odotettu kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä harrastustarjonnan lukupaketti, joka välittää lukijoille iloa ja inspiraatiota tulevaan syyskauteen. Teeman monipuolinen sisältö tarjoaa erinomaisen ympäristön mainostajan viesteille, jotka ovat lukijoille oleellinen osa teeman tarjoamaa inspiraatiota.
Alueellinen mainonta
Uutismedia
Jaa vinkkisi syksyn vapaa-ajan viettoon Aamulehden Harrasta & luo -teemassa 17.8.2021
case_honkiniemi_some.jpg

Mainonta helposti jäisi, jos ei olisi ihmistä, joka huolehtii

Suunnitelmallisuus on tuonut rauhaa yksinyrittäjän markkinointitekemiseen. Kun kaiken saa samalta tutulta myyjältä ja luottamus on molemminpuolista, voi kalliin ajan käyttää siihen minkä parhaiten osaa.
Alueellinen mainonta
Case
Natiivimainonta
Mainonta helposti jäisi, jos ei olisi ihmistä, joka huolehtii