Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Tietopankki
  3. Toimialatietoa

Finanssi

Finanssilan palveluissa kuluttajien harkintalista on lyhyt

Finanssialan palvelut eivät ole lähtökohtaisesti ihmisten mielessä arjen keskellä, vaan tarve palveluille herää usein vähän yllättäen ja sesongista riippumatta, esimerkiksi elämänvaiheen muuttuessa tai kodinkoneen rikkoutuessa. Alalle onkin elintärkeää olla aktiivisen markkinan mielessä jatkuvasti ja kohderyhmälle relevantilla viestillä.

Tutkittua finanssialalta

Pankkia vaihdetaan vain painavista syistä

Kuluttajien harkintalista on erittäin lyhyt, eikä kilpailuvaiheeseen pääse kovin moni pankki, Sanoman tekemästä finanssialan toimialatutkimuksesta selviää. Mikä vaikuttaa eniten pankin valintaan? Millaista mainontaa ja asiakasviestintää pankeilta toivotaan?  

 

Lue lisää

Ratkaisuja toimialallesi

Lue lisää

Paranna viestisi tehoa datayhteistyöllä

Tutkimme aktiivisesti finanssialaa ja erityisesti pankkien pääasiallisia asiakkaita säännöllisesti. Meiltä saat esimerkiksi mallinnetut kohderyhmät pankkien nykyasiakkaista.

Lue lisää
Lue lisää

Kohdenna mainontaasi paremmin

Autamme potentiaalisten kohderyhmien tunnistamisessa esimerkiksi elämänvaiheisiin liittyvän tiedon avulla. Sinulla saattaa olla käytössäsi oma segmentointi, joka voidaan mallintaa tutkimuspaneelimme kautta ostettaviksi ja rikastettaviksi kohderyhmiksi.

Lue lisää
Lue lisää

Natiivimainontaa kaikissa Sanoman kanavissa

Natiivimainonnassa yhdistyy luotettava mediaympäristö, laadukas sisältö ja tehokas ohjaus. Nämä yhdessä varmistavat, että viestisi menee varmasti perille. Samalla natiivimainonta antaa mahdollisuuden tulla lähelle kuluttajia ja koskettaa, naurattaa, itkettää, aktivoida tai osallistaa yleisöäsi.

Tutustu
Näköalapaikalla-webinaari | Katso tallenne!

Finanssialan markkinointi – kasvua aktiivimarkkinan avulla

Miten finanssialan markkinoija pystyy tunnistamaan aktiivisen markkinan kohderyhmät ja valintahetket ajoissa ja hyödyntämään niitä markkinaosuuden kasvattamisessa? Entä miten tukea näihin hetkiin liittyvää markkinointia brändimarkkinoinnilla?

Asiakastarinoita finanssitoimialalta

Danske Bank otti kaiken irti talk show’staan – sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti kohderyhmän ja herätti keskustelua

Julkaistu
25.1.2023

Keskusteluohjelma ja sen ympärille rakennettu sisältömarkkinointikokonaisuus rakensi Danske Bankista mielikuvaa taloudellisen mielenrauhan kumppanina.

Lue asiakastarina

OP Länsi-Suomen lakipalvelut tulivat lähelle ihmistä

Julkaistu
2.9.2021

OP Länsi-Suomi ja Sanoma tavoittelevat yhdessä arkea, jossa satakuntalaiset tuntevat paikallisen pankkinsa. Siksi pankki palvelee ihmisen äänellä. Vaikuttavuuteen tähdätään tosissaan ja ilolla tarinankerronnan voimalla.

Lue asiakastarina
Case OP Länsi Suomi hero

Ohjelmayhteistyö Diilin kanssa välitti tehokkaasti Fennian viestiä yrittäjyyden puolestapuhujana

Julkaistu
7.6.2021

Ohjelmayhteistyö kasvatti kiinnostusta ja paransi Fennian brändimielikuvaa.

Lue asiakastarina
Fennia-hero.jpg

Sortterille liikennettä ja myyntiä Tuotenostolla

Julkaistu
10.12.2020

Tuotenosto toi lainojen vertailupalvelu Sortterille erinomaisia tuloksia. Sivustolle tullut liikenne näkyi myös myynnissä.

Lue asiakastarina
Case Sortter hero

LähiTapiolan terveyteen keskittynyt älyartikkeli tavoitti ennätysmäärän kävijöitä

Julkaistu
20.3.2020

Räätälöitävän sisällön avulla onnistuttiin puhuttelemaan lukijoita henkilökohtaisesti ja kasvattamaan tehokkaasti harkintaa.

Lue asiakastarina
Lähitapiola case hero

If Keltanokka-kampanjalla laajaa huomiota lasten liikenneturvallisuudelle

Julkaistu
3.3.2020

Ifin Keltanokka-kampanja huomattiin, se oli erittäin selkeä ja pidetty ja onnistui hyvin myös aktivoinnissa. Kampanja vaikutti erityisesti preferenssiin, mikä viestii siitä, että kampanja kosketti tunnetasolla.

Lue asiakastarina
If_keltanokat_hero.jpg

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi yhdessä saavutettua.

Ota yhteyttä

Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
010 80 80 85 *

Arkisin klo 8-16

Uudet mainostajat
010 321 9400  **
Arkisin klo 9-15

* 0,0835 eur/puhelu + 0,1669 eur/min, sis. alv 24%
** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Evästekäytännöt
  • Responsible Disclosure Statement

©2023 Sanoma Media Finland