Aluemainonnan ratkaisut Lapissa
Kohdenna viestisi valtakunnan suosituimmissa medioissa alueellesi. Yhdessä saamme aikaan juuri sinun tavoitteidesi ja budjettisi mukaisen markkinointiratkaisun.

Sanoman ratkaisujen kautta tavoitat viikoittain valtaosan lappilaisista
Kohdentamalla mainontaa voidaan tavoittaa hyvinkin tarkasti myös pienempiä kohderyhmiä.
99 %
Medioidemme tavoittavuus Lapissa
89 %
Digisisältöjemme tavoittavuus Lapissa
18 000
kuulijaa radiokanavillamme Lapissa
61 %
Nelosen tavoittavuus Lapissa
Lähteet: Kantar Mind Kuluttaja 1-12/2023, Finnpanel Oy KRT 7-12/2023 Sanoma Lappi Audio Planner
Sanoman mediat
Tutustu alta tarkemmin Lapissa ostettaviin medioihin.
Suosittuja mediaratkaisuja alueellasi
Räätälöimme aina tarpeisiisi ja tavoitteisiisi sopivan kampanjan. Tutustu esimerkkeihin.
Klikkihinnoiteltu
digimainonta
Maksat vain tuloksista.
Kohdennus: Lapin talousalue
Kesto: 1 kk
Hinta: noin 8 00 €
Klikkiarvio: noin 1 600 kpl
Kohdennus: Rovaniemen talousalue
Kesto: 1 kk
Hinta: noin 500 €
Klikkiarvio: noin 1 000 kpl
RadioPlus-
kampanja
Tavoita kustannustehokkaasti.
Kesto: minimi 2 kk
Mediat: radio- ja digimainonta.
Kuuluvuus: Lappi
Hinta: alkaen 1 400 € / kk
Monimediallinen
TV-kampanja
Maksimoi mainontasi vaikuttavuus.
Kesto: 1 kk
Mediat: TV- ja digimainonta
Näkyvyys: Lappi
Hinta: alkaen 3 425€
Millaisia kuluttajia lappilaiset ovat?
Kolme ihmistyyppiä korostuvat mediankäyttäjinä Lapissa.
Olemme jakaneet lappilaiset kahdeksaan segmenttiin sen mukaan, millä tavalla he käyttävät mediaa. Löydät alta kolme alueella korostuvaa käyttäjäryhmää. Yhdessä nämä kolme ryhmää kattavat yli puolet alueiden asukkaista.
Kiireinen tasapainon etsijä
21 %
Hän on sosiaalinen ja empaattinen ihminen, jolle perhe ja läheiset ovat erittäin tärkeitä.
Leimallista on myös kunnianhimo ja ulkonäkökeskeisyys.
Arkeensa hän kaipaa helpotusta, ja nauttii shoppailusta ja hyvien löytöjen tekemisestä.

Haaveileva mukanakulkija
13 %
Toteuttaa itseään hillitysti ja harkitusti – Seuraa edelläkävijöitä ja kuuntelee muiden mielipiteitä.
Treenaaminen, ulkonäkö ja trendien seuraaminen ovat tärkeitä.
Saattaa vielä etsiä itseään – kuitenkin halu kehittyä, ja sitä kautta saavuttaa menestystä, on kova.

Laatutietoinen tiedonhakija
13 %
Hän haluaa kehittää itseään, oppia jatkuvasti uutta ja on avoin uusille ideoille ja ihmisille.
Hän haluaa olla aktiivinen jäsen yhteiskunnassa ja antaa oman panoksensa yhteisen hyvän eteen esim. vapaaehtoistyöllä.
Kuluttamisessa hän painottaa laatua, vastuullisuutta ja kotimaisuutta.

Mutkattomasti kaikki palveluna
Olipa tarpeesi kertaluontoinen kampanja tai vaikka markkinoinnin vuosisuunnitelma, asiantuntijamme ovat apunasi henkilökohtaisesti. Halutessasi voit ostaa mainontaa myös itse. Tutustu alta tarkemmin kattavaan tarjontaamme.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.
Olemme läsnä alueellasi. Ota yhteyttä, tiimi kokeneita ammattilaisia ovat apunasi.

Janne Puolakka,
aluemyyntijohtaja
janne.puolakka@sanoma.com
+358 40 772 0961
Pohjois-Pohjanmaan, Kainuun ja Lapin toimipiste
Kirkkokatu 13 A, 3. kerros
90100 Oulu
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.