Aluemainonnan ratkaisut Lapissa
Kohdenna viestisi valtakunnan suosituimmissa medioissa alueellesi. Yhdessä saamme aikaan juuri sinun tavoitteidesi ja budjettisi mukaisen markkinointiratkaisun.
Sanoman ratkaisujen kautta tavoitat viikoittain valtaosan lappilaisista
Kohdentamalla mainontaa voidaan tavoittaa hyvinkin tarkasti myös pienempiä kohderyhmiä.
97 %
Medioidemme tavoittavuus Lapissa
86 %
Digisisältöjemme tavoittavuus Lapissa
24 000
kuulijaa radiokanavillamme Lapissa
56 %
Nelosen tavoittavuus Lapissa
Lähteet: Kantar Mind Kuluttaja 1-6/2025, Finnpanel Oy KRT 1-6 2025/Audio Planner, Aito Iskelmä, Classic Hits, Easy Hits ja HitMix, KRT Lappi ja Meri-Lappi
Sanoman mediat
Tutustu alta tarkemmin Lapissa ostettaviin medioihin.
Suosittuja mediaratkaisuja alueellasi
Räätälöimme aina tarpeisiisi ja tavoitteisiisi sopivan kampanjan. Tutustu esimerkkeihin.
Klikkihinnoiteltu
digimainonta
Maksat vain tuloksista.
Kohdennus: Lapin talousalue
Kesto: 1 kk
Hinta: noin 8 00 €
Klikkiarvio: noin 1 600 kpl
Kohdennus: Rovaniemen talousalue
Kesto: 1 kk
Hinta: noin 500 €
Klikkiarvio: noin 1 000 kpl
RadioPlus-
kampanja
Tavoita kustannustehokkaasti.
Kesto: minimi 2 kk
Mediat: radio- ja digimainonta.
Kuuluvuus: Lappi
Hinta: alkaen 1 400 € / kk
Monimediallinen
TV-kampanja
Maksimoi mainontasi vaikuttavuus.
Kesto: 1 kk
Mediat: TV- ja digimainonta
Näkyvyys: Lappi
Hinta: alkaen 3 425€
Millaisia kuluttajia lappilaiset ovat?
Kolme ihmistyyppiä korostuu mediankäyttäjinä Lapissa.
Olemme jakaneet lappilaiset kahdeksaan segmenttiin sen mukaan, millä tavalla he käyttävät mediaa. Löydät alta kolme alueella korostuvaa käyttäjäryhmää. Yhdessä nämä kolme ryhmää kattavat yli puolet alueiden asukkaista.
Kiireinen tasapainon etsijä
23 %
Hän on sosiaalinen ja empaattinen ihminen, jolle perhe ja läheiset ovat erittäin tärkeitä.
Leimallista on myös kunnianhimo ja ulkonäkökeskeisyys.
Arkeensa hän kaipaa helpotusta, ja nauttii shoppailusta ja hyvien löytöjen tekemisestä.
Vakiintunut arjesta nauttija
16 %
Hän arvostaa omaa rauhallisiin uomiin asettunutta ja turvallista elämäänsä, eikä kaipaa suuria muutoksia tai uusia virikkeitä.
Tavallinen arki on hänen mielestään parasta. Tekevänä ihmisenä hän puuhastelee jotain alinomaa.
Kuluttamisessa hän arvostaa kotimaisuutta ja luottaa tuttuihin brändeihin ja pyrkii toimimaan kuormittamatta luontoa.
Laatutietoinen tiedonhakija
14 %
Hän haluaa kehittää itseään, oppia jatkuvasti uutta ja on avoin uusille ideoille ja ihmisille.
Hän haluaa olla aktiivinen jäsen yhteiskunnassa ja antaa oman panoksensa yhteisen hyvän eteen esim. vapaaehtoistyöllä.
Kuluttamisessa hän painottaa laatua, vastuullisuutta ja kotimaisuutta.
Mutkattomasti kaikki palveluna
Olipa tarpeesi kertaluontoinen kampanja tai vaikka markkinoinnin vuosisuunnitelma, asiantuntijamme ovat apunasi henkilökohtaisesti. Halutessasi voit ostaa mainontaa myös itse. Tutustu alta tarkemmin kattavaan tarjontaamme.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.
Olemme läsnä alueellasi. Ota yhteyttä, tiimi kokeneita ammattilaisia ovat apunasi.
Janne Puolakka,
aluemyyntijohtaja
janne.puolakka@sanoma.com
+358 40 772 0961
Pohjois-Pohjanmaan, Kainuun ja Lapin toimipiste
Kirkkokatu 13 A, 3. kerros
90100 Oulu
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.








