Elintarvikkeet ja juomat

Elintarvikeala hakee kasvua uutuuksista
Uutuusvetoisella ruokatoimialalla tuotekehityksessä ja lanseerauksissa onnistuminen on kriittistä. Tämän pohjalla on vahva ymmärrys kuluttajasta. Kun tiedät, mitä kuluttajat arvostavat ja mitä he haluavat, pystyt tekemään tuotteistasi ja brändistäsi heille entistä merkityksellisemmän ja vahvistamaan sen menestystä.
Mikä ruokamaailmassa puhuttaa?
Miten vastuullisuus näyttäytyy ruuan ostopäätöksissä?
Ketkä kuuluvat vastuullisuuden supersegmenttiin? Mitä vastuullinen ruoka tarkoittaa suomalaisille? Lataa maistiaiset ruokaan keskittyvästä vastuullisuuskartasta.
Mitä ovat ruokatrendit juuri nyt?
Glorian ruoka & viinin päätoimittaja ja HS ruokatoimituksen vetäjä Sanna Maskulin kertoo, mitkä ruokatrendit toimituksessa juuri nyt puhuttavat.
72 % suomalaisista kokee vastuullisuuden tärkeänä kriteerinä elintarvikkeiden ostopäätöksissä
Vastuullisuus vaikuttaa päätöksentekoon elintarvikkeiden valinnassa enemmän kuin muissa kategorioissa.
Ratkaisuja toimialallesi
Tuotamme sisältöjä kaikkiin haluamiisi kanaviin
Sinä tunnet tuotteidesi pelikentän, mutta kuluttajaymmärryksestä saattaa puuttua markkinointiviestinnän näkökulma. Autamme sinua etsimään tärkeimmille kohderyhmillesi parhaat viestikärjet ja kanavat, jotta tuotteesi tavoittaa oikeat ihmiset.
Lue lisää
Sinä tunnet asiakkaasi – mekin tunnemme heidät
Haetpa laajaa kohderyhmää tai profiloituvampaa yleisöä, ratkaisumme perustuvat aina tutkittuun dataan ja tavoittavat haluamasi yleisön. Digitaaliset ratkaisumme toimivat myös brändin rakentamiseen – asiantuntijamme auttavat löytämään keinovalikostamme juuri sinun tavoitteisiin sopivimmat ratkaisut.
Lue lisää
Asiakastarinoita toimialaltasi
Kiinnostava tarina, teemaan sopivat tähdet ja aitous – eli brändiviihdettä parhaimmillaan
Mutin Henri & Sirly Italiassa -brändiviihdeohjelma nousi marraskuun toiseksi katsotuimmaksi ruokaohjelmaksi Ruudussa. Erottuvat videoratkaisut ja vahva ohjaus sisällön pariin saivat katsojatavoitteet ylittymään reippaasti.

Ennätysmyynti ja näkyvyyttä tuloksellisella kampanjalla
Etusivut toivat huomioarvoa ja dynaaminen digikokosivu syvyyttä Järvikylän kampanjalle.

Pielispakarista kuukauden radiomainostaja – mistä on kyse?
Pielispakarin tarina alkoi kahden hengen kotileipomosta Nurmeksessa, Pielisen rannalla. Tänä päivänä se työllistää lähes 100 henkilöä ja on vuosien saatossa kasvanut valtakunnalliseksi toimijaksi. Keväällä 2022 Pielispakari juhli jo 30-vuotispäiväänsä!

K-ryhmän teko suomalaisen ruokakulttuurin puolesta erottui edukseen
Tähtikokkien Bocuse d’Or -ohjelma ja liittyvät sisällöt saivat erinomaisen huomioarvon ruokasisällöistä kiinnostuneiden pääkohderyhmässä.

Tuoksuista, muistoista, unelmista ja onnistuneista digimainoksista – niistä on Mokkamaan menestystarina tehty
Tämä on onnistumistarina siitä, kuinka Mokkamaa aloitti digimainonnan toukokuussa 2019 pienellä budjetilla Sanoman kanavissa, tuplasi panoksen saman vuoden joulukuussa ja triplasi sen seuraavan vuoden aikana.

Kuusamon Juusto otti äänibrändäyksen avuksi tunnistettavan äänimaailman luomiseen
Äänen avulla voidaan jättää muistijälki, johon ei muilla keinoin pystytä.

NÄKÖALAPAIKALLA-WEBINAARI
Katso webinaaritallenne
Aito ja relevantti vastuullisuus erottaa brändin muista, lisää kuluttajien kiinnostusta ja lojaliteettia ja luo pitkällä aikavälillä kestävää kasvua. Myös elintarvikebrändien on vastattava kuluttajien huutoon, nostettava vastuullisuus strategiaan ja tehtävä toimensa näkyviksi kuluttajille.
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi yhdessä saavutettua.