Ajankohtaista

Ajankohtaista

Sanomalla tapahtuu paljon ja koko ajan. Tältä sivulta löydät ajankohtaiset kuulumisemme.

Näytä aiheen mukaan
Tarja Virmala

Markkinointi synnyttää työpaikkoja

Hasan Groupin toimitusjohtaja Eka Ruola sanoi Effien palkintojenjaossa, että markkinointi voi pelastaa Suomen. Oikein kuulin korvissani kyynikoiden ajattelevan: ”Mainospelle puhuu paskaa lenkkarit jalassa.” Tsot tsot tsoo! Ei puhunut, Tarja Virmala kirjoittaa.
Vieraskynä
Effie
Markkinointi synnyttää työpaikkoja
Anu Ubaud

HS.fi/perhe tarjoaa luotettavaa tietoa elämän tärkeään vaiheeseen

Vauvan, Meidän Perheen ja Helsingin Sanomien perhettä ja vanhemmuutta koskevat sisällöt löytyvät jatkossa osoitteesta HS.fi/perhe. Tarjoamme näkökulmia ja vahvaa asiantuntijasisältöä perheiden tueksi, Helsingin Sanomien päätoimittaja Anu Ubaud kertoo.
Uutismedia
Digiratkaisut
Aikakausmedia
HS.fi/perhe tarjoaa luotettavaa tietoa elämän tärkeään vaiheeseen
Pauli Aalto-Setälä

Robotille pataan vastuullisuudella ja luottamuksella

Kuluttajat haluavat yritysten ja yhteiskunnan palvelevan heitä digitaalisesti ja eettisesti. Brändeistä halutaan yhteiskunnan muutosagentteja, Pauli Aalto-Setälä kirjoittaa.
Vieraskynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Robotille pataan vastuullisuudella ja luottamuksella
Effie-vuodenharmainpaiva.jpg

Effie-voittaja toi Suomeen uuden juhlapäivän

Vuoteen mahtuu monta harmaata päivää, mutta vain yksi voi olla #vuodenharmainpäivä. Hartwall lanseerasi voitokkaassa kampanjassaan uuden juhlapäivän, joka antaa suomalaisille syyn iloita ja olla ylpeitä harmaasta kansallissäästä – ja harmaasta kansallisjuomasta.
Effie
Effie-voittaja toi Suomeen uuden juhlapäivän
Effie yleiskuva

Vuoden harmain päivä vei Effien kirkkaimman palkinnon

Vuoden harmain päivä piti kisan kärkipaikkaa alusta loppuun. Tuomaristo arvosti erityisesti uuden sesongin luomista terassikauden ohelle, yksinkertaista vahvaa ideaa sekä johdonmukaista toteutusta – ja luonnollisesti erittäin vahvaa kaupallista lopputulosta. "Kunnianhimoinen markkinointi on
Effie
Vuoden harmain päivä vei Effien kirkkaimman palkinnon
Dansukker joulu artikkelikuva

Dansukkerin joulukampanja tavoitti hyvin jauhopeukalot

Dansukkerin joulukampanja koostui kahdesta erilaisesta natiiviartikkelista, joissa inspiroitiin kuluttajia jouluisilla leivonta- ja makeisresepteillä käyttämään Dansukkerin tummaa siirappia jouluvalmisteluissa. Artikkelit tavoittivat laajasti ja niiden parissa vietettiin runsaasti aikaa.
Digiratkaisut
Aikakausmedia
Luovat ratkaisut
Case
Dansukkerin joulukampanja tavoitti hyvin jauhopeukalot
Kesko-kk-kamppis-artikkeli.jpg

Kuukauden kamppiksen Kiroileva Hiili haastaa seuraamaan ostosten hiilijalanjälkeä

Kuukauden kamppis on Sanoman kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Tammikuun valinta on K-ryhmän Kiroileva Hiili.
Uutismedia
TV & video
Digiratkaisut
Audio & radio
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Kuukauden kamppis
Kuukauden kamppiksen Kiroileva Hiili haastaa seuraamaan ostosten hiilijalanjälkeä
Jukka Holmberg

Median arvostus on huipussaan

Suomalaiset arvostavat luotettavan ja laadukkaan kotimaisen mediatarjonnan korkealle. Median arvostus on lähes yhtä vahvaa kaikissa ikäluokissa, kirjoittaa Medialiiton toimitusjohtaja Jukka Holmberg.
Vieraskynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Median arvostus on huipussaan