Ajankohtaista
Tuoreimmat tarinat, uusimmat artikkelit ja tapahtumat – Sanomista sinulle juuri nyt
![](/sites/default/files/styles/style_1_1_640/public/2023-04/Ajankohtaista%20hero_0.jpg.webp?itok=RclzizDq)
Tapahtumat ja webinaarit
Tutustu ajankohtaisiin markkinointiaiheisiin tilaisuuksiimme tai katso webinaarit tallenteelta.
![](/sites/default/files/styles/style_1_1_1280/public/2023-08/Tapahtumat%20ja%20webinaarit%20nelio.jpg.webp?itok=n1Dd4TUj)
![](/sites/default/files/styles/style_1_1_1280/public/2023-08/Tapahtumat%20ja%20webinaarit%20nelio.jpg.webp?itok=n1Dd4TUj)
Sanomista vastuullisuudesta -podcast
Podcastista saat vinkkejä, apua ja vertaistukea vastuullisuuden viidakossa.
![](/sites/default/files/styles/style_1_1_1280/public/2023-09/Sanomista%20vastuullisuudesta%20nelio.png.webp?itok=T82pVu8i)
![](/sites/default/files/styles/style_1_1_1280/public/2023-09/Sanomista%20vastuullisuudesta%20nelio.png.webp?itok=T82pVu8i)
Näkemyksiä markkinoinnista
Aamulehden Sanna Keskinen: Paikallisuus ei ole Tampereen Keskustorille tuijottamista
Toimintaympäristössä on paljon tekijöitä, jotka ovat omiaan rapauttamaan luottamusta mediaa kohtaan. Keskisen mukaan toimitusten eettisten ohjeiden avaaminen lukijoille on alan yhteinen tehtävä.
![](/sites/default/files/styles/style_16_9_1280/public/2024-06/Sanna%20Keskinen_artikkelikuva.jpg.webp?itok=G79zckBG)
![](/sites/default/files/styles/style_16_9_1280/public/2024-06/Sanna%20Keskinen_artikkelikuva.jpg.webp?itok=G79zckBG)
Miten seurata markkinoinnin tuloksia ja vaikutuksia liiketoimintaan?
Markkinointi on aina investointi, joten sen tuottoa ja vaikutuksia liiketoimintaan tulee seurata. Lataa simppeli taulukko, jonka avulla koostat ja seuraat markkinoinnin tärkeimpiä tunnuslukuja ja KPI-mittareita.
![](/sites/default/files/styles/style_16_9_1280/public/2023-12/Markkinoinnin%20tilinpaatos_0.jpg.webp?itok=r2C5Or5U)
![](/sites/default/files/styles/style_16_9_1280/public/2023-12/Markkinoinnin%20tilinpaatos_0.jpg.webp?itok=r2C5Or5U)
Markkinointibudjetti ja markkinointibudjetin laatiminen: näin onnistut
Markkinointibudjetti määrittelee markkinoinnin tulevat investoinnit. Lue, miten markkinointibudjetti laaditaan ja miten mainonta kannattaa budjetoida.
![](/sites/default/files/styles/style_16_9_1280/public/2023-05/budjettiartikkelit_pilarisivu.jpg.webp?itok=97rpa5gv)
![](/sites/default/files/styles/style_16_9_1280/public/2023-05/budjettiartikkelit_pilarisivu.jpg.webp?itok=97rpa5gv)
Sanomista juuri nyt
Natiiviartikkelit tavoittavat kohderyhmänsä nyt myös audiona
Sanoman uutismedioiden kaikkia verkkoartikkeleja voi nyt kuunnella.
![](/sites/default/files/styles/style_16_9_1280/public/2024-06/Audio%20artikkelikuva_0.jpg.webp?itok=XlqPsqMj)
![](/sites/default/files/styles/style_16_9_1280/public/2024-06/Audio%20artikkelikuva_0.jpg.webp?itok=XlqPsqMj)
Suomalaisten luottamus ja kiinnostus uutisiin maailman kärkeä
Suomalaisten luottamus uutisiin on yhä vakaata ja maailman kärkeä. Itse seuraamiinsa uutisiin luottaa Suomessa 75 prosenttia aikuisväestöstä, ja useimpiin uutisiin luottavien määrä pysyi 69 prosentissa jo kolmatta vuotta peräkkäin, selviää Oxfordin yliopiston Reuters-instituutin Digital News Report 2024 -kyselytutkimuksesta.
![](/sites/default/files/styles/style_16_9_1280/public/2024-06/Uutismedia%20artikkelikuva.jpg.webp?itok=Vx-DprnL)
![](/sites/default/files/styles/style_16_9_1280/public/2024-06/Uutismedia%20artikkelikuva.jpg.webp?itok=Vx-DprnL)
Sanomalle kaksi voittoa Native Advertising Awards -kilpailusta
Kansainvälisessä natiivimainonnan kilpailussa saivat kultaa Aku Ankan liite Lohjalle lompsis sekä S-marketin Elämä on ruokaa -video- ja artikkelisarja. Voittajat julkistettiin 12.6. Kööpenhaminassa Native Advertising Days -tapahtumassa.
![](/sites/default/files/styles/style_16_9_1280/public/2024-06/Native-Advertising-Awards-artikkelikuva.jpg.webp?itok=zDFfKmRT)
![](/sites/default/files/styles/style_16_9_1280/public/2024-06/Native-Advertising-Awards-artikkelikuva.jpg.webp?itok=zDFfKmRT)
Sanomista sinulle -uutiskirje
Tilaa uutiskirje, saat ideoita, vinkkejä ja työkaluja tuloksellisen markkinoinnin tekemiseen.
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.