Ajankohtaista

Ajankohtaista

Tältä sivulta löydät ajankohtaiset sisältömme markkinoijalle.

Näytä aiheen mukaan
HS Metro ajankohtaista

Viimeinen HS Metro ilmestyy 17. huhtikuuta

HS Metron ilmestyminen päättyy pääsiäisen jälkeen. Vuoden 2019 alusta asti HS Metroa on julkaistu maanantaisin ja perjantaisin.
Uutismedia
Viimeinen HS Metro ilmestyy 17. huhtikuuta
Kirsi Laakso

Kysyvä ei post-koronatieltä eksy

Onneksi korona tuli kylään nyt eikä 20 vuotta sitten. Markkinoinnin, myynnin, asiakaspalvelun, IT:n ja tuotekehityksen kriisivalmius on nyt huomattavasti aiempaa parempi, Dagmarin Kirsi Laakso kirjoittaa.
Vieraskynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
Kysyvä ei post-koronatieltä eksy
Korona tiedonlähteen artikkelikuva

Televisio ja sanomalehdet tärkeimmät ja luotettavimmat tiedonlähteet koronauutisoinnissa

Suomalaiset kokevat saavansa televisiosta ja sanomalehdistä tärkeimmät ja luotettavimmat tiedot koronaviruksen vaikutuksista yhteiskuntaan ja omaan elämäänsä, selviää IROResearch Oy:n maalis-huhtikuun vaihteessa tekemästä tutkimuksesta. Tutkimuksen tilasi Sanomalehtien Liitto.
Uutismedia
TV & video
Tutkittua
Televisio ja sanomalehdet tärkeimmät ja luotettavimmat tiedonlähteet koronauutisoinnissa
K-Citymarket Pirkkala artikkelikuva

Natiivikampanja sai aikaan myyntipiikin

Artikkeli K-Citymarket Pirkkalan palkitusta juomaosastosta tavoitti tehokkaasti asiakkaat ja yhteistyökumppanit.
Uutismedia
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Case
Natiivikampanja sai aikaan myyntipiikin
Telia yhdessä artikkelikuva

Maaliskuun kuukauden kamppis on Telian #yhdessä

Kuukauden kamppis on Sanoman kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Maaliskuun valinta on pienyrittäjiä vaikeana aikana tukeva #yhdessä-kampanja.
Uutismedia
TV & video
Kuukauden kamppis
Maaliskuun kuukauden kamppis on Telian #yhdessä
LähiTapiola artikkelikuva

LähiTapiolan älyartikkeli tavoitti ennätysmäärän kävijöitä

LähiTapiolan artikkeli HS.fi:ssä ja IS.fi:ssä sai yleisön kiinnostumaan tärkeästä aiheesta, omasta terveydestä. Tavoitetun yleisön koko, sisällön parissa vietetty aika ja kampanjan vaikutus brändimittareihin ylittivät tavoitteet.
Uutismedia
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Case
LähiTapiolan älyartikkeli tavoitti ennätysmäärän kävijöitä
Tv ja perhe

Sanoma tutki: Näin koronaepidemia vaikuttaa suomalaisten kulutustottumuksiin

Poikkeustilanteen aikana suomalaiset ostavat verkosta eniten viihdepalveluita. Median seuraaminen on lisääntynyt merkittävästi, ja suosituin keino viettää vapaa-aikaa on TV:n katselu, kyselytutkimus kertoo. Toiset toimialat kärsivät poikkeustilanteesta, kun taas joillain aloilla tuotteiden ja palveluiden kulutus jopa kasvaa.
Uutismedia
TV & video
Tutkittua
Sanoma tutki: Näin koronaepidemia vaikuttaa suomalaisten kulutustottumuksiin
Niina Leino

Laita data kuumenemaan

Lämmin data kertoo tunteista tarpeiden taustalla ja näyttää, mikä on kohderyhmälle merkityksellistä, kirjoittaa konseptoinnista vastaava Niina Leino Sanoman sisältömarkkinoinnista.
Luovat ratkaisut
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Laita data kuumenemaan