Ajankohtaista
Tuoreimmat tarinat, uusimmat artikkelit ja tapahtumat – Sanomista juuri nyt
Näkemyksiä markkinoinnista
Vuoden 2026 kalenterin tärkeät päivämäärät markkinoijalle
Markkinoinnin suunnittelussa kannattaa huomioida vuoden sesongit ja toiminnallesi merkitykselliset päivämäärät. Ota talteen tärkeät päivät ja valmistaudu kampanjoihin ajoissa.
Sanoma tutki: Kuluttajat suhtautuvat taloutensa tulevaisuuteen pääosin luottavaisesti
Sanoman Kulutuspulssi-tutkimuksen mukaan harkinta, varovaisuus ja kulutuspäätösten tarkempi pohdinta hallitsee yhä kuluttajien ostopäätöksiä, mutta suurin osa kuluttajista ostaa tuttuja tuotteita ja palveluita kuten ennenkin.
Sanoma Media Finlandille ja Lataamo Creativelle kultaa kansainvälisessä Best Event Awards -kilpailussa
Sanoma Media Finland ja Lataamo Creative ovat voittaneet kultaa BEA World -festivaaleilla käydyssä Best Event Awards -kilpailussa. Ykkössija saavutettiin arvostetussa Use of AI -kategoriassa. Palkinto myönnettiin Sanoman Get Tomorrow Executive Forum -tapahtumalle ja sen innovatiiviselle Loop of Insight -konseptille.
Sanomista juuri nyt
Pystyvideo VCPM – somesta tuttu formaatti kotimaisessa, luotettavassa mediaympäristössä
Ota tila haltuun Pystyvideolla, huomioarvoltaan korkealla mainosmuodolla.
Kevään 2026 tv-ohjelmisto tarjoaa monipuolisen kattauksen kiinnostavia uutuuksia ja tuttuja suosikkeja
Koukuttava tv-kevät on täynnä viihdettä, musiikkia, huippurealitya ja lifestylea Sanoman kanavilla. Tutustu upeaan ohjelmistokattaukseen, joka tarjoaa mainostajalle monia mahdollisuuksia.
Sanoman kesälehdissä tavoitat yhteensä lähes miljoona kesää suunnittelevaa kuluttajaa
Kesälehdet ovat lukijoiden suosikkisisältöjä ja toimivat tärkeimpinä inspiraation ja tiedon lähteinä kesän suunnitelmiin. Mainokset kuuluvat oleellisena osana sisältöön ja tarjoavat vinkkejä loman suunnitteluun.
Tilaisuudet ja webinaarit
Tutustu ajankohtaisiin markkinointiaiheisiin tilaisuuksiimme tai katso webinaarit tallenteelta.
Sanomista sinulle -uutiskirje
Tilaa uutiskirje, saat ideoita, vinkkejä ja työkaluja tuloksellisen markkinoinnin tekemiseen.