Aikakausmedia
Laatuaikaa myös mainonnalle

Hektisen arjen ja infotulvan keskellä kaipaamme inspiroivia ja viihdyttäviä hengähdystaukoja
Aikakauslehdet tarjoavat lukijoilleen kiinnostavaa sisältöä ja tunteita herättäviä tarinoita – niin painettuna kuin digitaalisenakin. Aikakausmedioilla tavoitat tehokkaasti kohderyhmäsi heille merkityksellisten aihepiirien parista. Lehden ja lukijan välinen tiivis suhde edesauttaa sitä, että mainontasi huomataan. Aikakauslehtimainonta innostaa ja inspiroi ja saa myös ostamaan.

Sanoman tunnetut, arvostetut ja rakastetut aikakausmediat tavoittavat viikoittain 2,3 miljoonaa suomalaista. Vaikuttava mediaympäristö ja vahva lukijasuhde yhdistettynä ylivertaiseen tavoittavuuteen takaavat mainonnan toimivuuden.
Sanoman aikakausmediat
Jokaisella aikakauslehdellämme on oma ainutlaatuinen ja vahva suhde suomalaisiin lukijoihinsa.
Aikakausmedian ratkaisut
Aikakausmedian monikanavaiset ratkaisut
Monikanavaisilla ratkaisuilla tavoitat sekä painetun aikakauslehden lukijat että niiden verkkosivustoilla vierailijat.
Ilmoitusliitteet ja kansiratkaisut
Ilmoitusliitteet, tuotenäytteet ja kansien erikoisratkaisut ovat korkean huomioarvon ratkaisuja, jotka nostavat mainoksesi näyttävästi esiin mediaympäristöstä.
Lifestyle-kontekstit
Valitse mainoksellesi sopiva konteksti: Lifestyle-sisältöjemme ydinteemoja ovat ruoka, terveys ja hyvinvointi, muoti ja kauneus sekä koti ja sisustaminen.
Asiakastarinat, joista tuli sanomista
BookBeat kasvatti tunnettuuttaan äänikirjamarkkinoilla monikanavaisella mainonnalla
BookBeat panosti monikanavaiseen mainontaan ja brändin tunnettuuden kasvattamiseen uusilla markkinoilla yhteistyössä Sanoman kanssa.

Ennätysmyynti ja näkyvyyttä tuloksellisella kampanjalla
Etusivut toivat huomioarvoa ja dynaaminen digikokosivu syvyyttä Järvikylän kampanjalle.

Natiiviartikkelit kasvattivat kiinnostusta Kärcherin tuotevalikoimaa kohtaan
Printillä on paikkansa sekä kuluttajien ja markkinoijien valintana. Natiiviartikkelit Kuukausiliitteessä, Me Naisissa ja Kodin Kuvalehdessä auttoivat kasvattamaan Kärcherin tunnettuutta ja parantamaan tuotteisiin liitettyjä mielikuvia.

Natiiviartikkeli kasvatti myyntiä ja liikennettä verkkosivuille
Kiinnostava artikkeli vaihdevuosioireista toi selkeän kasvun Menoforce Strong -tuotteen myyntiin.

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi yhdessä saavutettua.