Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Alueellinen mainonta

Aluemainonnan ratkaisut Satakunnassa

Kohdenna viestisi valtakunnan suosituimmissa medioissa alueellesi. Yhdessä saamme aikaan juuri sinun tavoitteidesi ja budjettisi mukaisen markkinointiratkaisun.

Ota yhteyttä

Sanoman ratkaisujen avulla tavoitat viikoittain lähes kaikki satakuntalaiset

Kohdentamalla mainontaa voidaan tavoittaa hyvinkin tarkasti myös pienempiä kohderyhmiä.

97 %

Sanoman medioiden tavoittavuus Satakunnassa

92 %

Sanoman digisisältöjen tavoittavuus alueella

39 000

kuulijaa alueen radiokanavilla

50 %

Nelosen tavoittavuus alueella

Lähteet: KMT 2025, Kantar Mind Kuluttaja 1-6/2025, Finnpanel Oy KRT 1-6 2025/Audio Planner, Sanoma Satakunta, KRT Satakunta
 

Sanoman mediat

Tutustu tarkemmin Satakunnassa ostettaviin medioihin.
 

  • Satakunnan Kansa Länsi-Suomi
  • Helsingin Sanomat
  • Nelonen
  • Raumalainen
  • Soppa 365
0/0

    Satakunnan Kansa 
    Länsi-Suomi

    Uusi koko Satakunnan ylivoimainen maakuntamedia tarjoaa lukijoille entistä enemmän paikallisia uutisia, ilmiöitä ja puheenaiheita sekä mahdollistaa mainostajille kattavan tavoittavuuden koko Satakunnassa. Satakunnan Kansa Länsi-Suomi tavoittaa 81 % alueen asukkaista.

    Lue lisää

    Paikallislehdet tavoittavat tehokkaasti

    Paikallislehdet elävät mukana alueensa ihmisten aamukahvipöydässä ja elämän suurissa hetkissä. Tuttu, paikallinen media on luotettava ja läheinen kumppani niin lukijalle kuin mainostajallekin.

    Satakunnassa ilmestyvät paikallislehdet Kankaanpään Seutu, Merikarvia-lehti ja Sydän-Satakunta ovat tilattuja ja haluttuja medioita. Rauman seudulla ilmestyvä ilmaisjakelulehti Raumalainen tavoittaa lähes kaikki alueen kotitaloudet.

    Suosittuja mediaratkaisuja alueellasi

    Räätälöimme aina tarpeisiisi ja tavoitteisiisi sopivan kampanjan. Tutustu esimerkkeihin.
     

    PrinttiPlus-kampanja

    Hyödynnä printin luotettavuus ja viesti tehokkaasti digissä.

    • Kesto: 2 vko

    • Mediat: printti- ja tulospohjainen digimainonta.

    • Sisältää: kaksi ilmoitusta (SKLS, to, la, tai su), klikkiarvio n. 1 000 kpl

    • Hinta: alkaen 1 270 €
       

    • Kesto: 4 vko

    • Mediat: printti- ja tulospohjainen digimainonta.

    • Sisältää: kolme ilmoitusta (SKLS, to, la, tai su), klikkiarvio n. 1 600 kpl

    • Hinta: alkaen 1 950 € 

    Haluan lisätietoa

    Klikkihinnoiteltu 
    digimainonta ja 
    retargeting

    Maksa vain tuloksista ja saat kiinni jo kertaalleen klikanneet.

    • Kesto: 12 viikkoa

    • Kohdennus: Satakunta

    • Hinta: noin 2 100 € 

    • Klikkiarvio: noin 3 600 kpl

    Haluan lisätietoa

    Total video 
    -kampanja

    Vaikuta videolla.

    • Kesto: 4 vko

    • Mediat: 2 vko TotalTV, alueellinen näkyvyys Nelosella ja Ruudussa
      ja 4 vko videokampanja Sanoman verkostossa

    • Kohdennus: Satakunta

    • Hinta: alkaen 3 490 €

    Haluan lisätietoa

    Millaisia kuluttajia satakuntalaiset ovat?

    Kolme ihmistyyppiä korostuu mediankäyttäjinä Satakunnassa.

    Olemme jakaneet satakuntalaiset kahdeksaan segmenttiin sen mukaan, millä tavalla he käyttävät mediaa. Löydät alta kolme alueella korostuvaa käyttäjäryhmää. Yhdessä nämä kolme ryhmää kattavat yli puolet alueiden asukkaista.

    Kiireinen tasapainon etsijä

    19 %

    Hän on sosiaalinen ja empaattinen ihminen, jolle perhe ja läheiset ovat erittäin tärkeitä.

    Leimallista on myös kunnianhimo ja ulkonäkö­keskeisyys. 

    Arkeensa hän kaipaa helpotusta, ja nauttii shoppailusta ja hyvien löytöjen tekemisestä.

    Vakiintunut arjesta nauttija

    16 %

    Hän arvostaa omaa rauhallisiin uomiin asettunutta ja turvallista elämäänsä, eikä kaipaa suuria muutoksia tai uusia virikkeitä. 

    Tavallinen arki on hänen mielestään parasta. Tekevänä ihmisenä hän puuhastelee jotain alinomaa.

    Kuluttamisessa hän arvostaa kotimaisuutta ja luottaa tuttuihin brändeihin ja pyrkii toimimaan kuormittamatta luontoa.

    Laatutietoinen tiedonhakija

    14 %

    Hän haluaa kehittää itseään, oppia jatkuvasti uutta ja on avoin uusille ideoille ja ihmisille.

    Hän haluaa olla aktiivinen jäsen yhteiskunnassa ja antaa oman panoksensa yhteisen hyvän eteen esim. vapaaehtoistyöllä.

    Kuluttamisessa hän painottaa laatua, vastuullisuutta ja kotimaisuutta.

    Mutkattomasti kaikki palveluna

    Olipa tarpeesi kertaluontoinen kampanja tai vaikka markkinoinnin vuosisuunnitelma, asiantuntijamme ovat apunasi henkilökohtaisesti.  Halutessasi voit ostaa mainontaa myös itse. Tutustu alta tarkemmin kattavaan tarjontaamme.

    • Mediat ja kanavat

    • Erikoisratkaisut

    Mainonnan ratkaisut

    Lue lisää
    • Asiakas- ja kohderyhmäymmärrys 

    • Sisällöntuotanto ja mainosaineistot

    Markkinoinnin palvelut

    Lue lisää
    • Tutkimus- ja toimialatietoa

    • Oppaat ja työkalut

    Tietopankki

    Lue lisää

    Paikallisia menestystarinoita

    • Abiristeilyt on SAMKille hieno mahdollisuus tavata kasvotusten yhtä tärkeimmistä kohderyhmistään

      Julkaistu
      20.5.2025
      ”Sanoman vahvuutena on, että ison talon palvelut yhdistyvät henkilökohtaiseen asiakaspalveluun”, kertoo SAMkin viestintä- ja markkinointisuunnittelija Anssi Aarni.
      Lue asiakastarina
    • Kierrättäminen tajuntaan ja teoiksi tarinoilla

      Julkaistu
      18.12.2024
      Kierrätyksen uudistuksista piti kertoa kiinnostavasti kymmenille tuhansille. Keräämö luotti natiivimainonnan artikkelisarjaan.
      Lue asiakastarina
    • Natiiviartikkeli täytti Nuohous Viinamäen työkalenterin

      Julkaistu
      2.10.2024
      Satakunnankansa.fi:ssä julkaistu artikkeli kymmenkertaisti nuohousyrittäjän kotisivujen käynnit.
      Lue asiakastarina
    • Natiivimainonta toi LE-Worksille suoraa kauppaa ja kasvatti kiinnostusta

      Julkaistu
      14.3.2024
      Saneerausfirma LE-Worksin natiiviartikkelit ylsivät ennätyslukemiin Satakunnan Kansa Länsi-Suomessa.
      Lue asiakastarina
    • Hesarin etusivu räjäytti potin – ”Markkinointi on elinehto kunnille”

      Julkaistu
      31.8.2023
      Siikaisten kunnan ilmoitus sai ennennäkemätöntä julkisuutta medioissa ympäri maan.
      Lue asiakastarina
    • Mainos Porilaisessa sai Pyöräpajan puhelimet soimaan

      Julkaistu
      7.3.2023
      Pormestarinluodon asukasyhdistyksen Pyöräpaja sai vauhtia toimintaansa lehtimainoksilla Porilaisessa. Mainoksiin käytetty investointi kuittautui nopeasti takaisin ja pajalle tärkeitä pyörälahjoituksia tehtiin ennätysmääriä.
      Lue asiakastarina
      pormestarinluodon_artikkelikuva.jpg
    • Svenska Kulturfonden i Björneborg – Myyttien murtaminen tarinoilla herätti kiinnostuksen yli odotusten

      Julkaistu
      26.1.2023
      Yli satavuotias säätiö käänsi sitkeät ennakkoluulot kasvun suuntaan natiivimainonnalla.
      Lue asiakastarina
    • Yrittäjän kasvot puolen sivun mainoksessa saa Kodin Laatusaneeraus Oy:n puhelimen soimaan

      Julkaistu
      2.8.2022
      Puolen sivun printtimainos toimii kuin taika. Kodin Laatusaneerauksessa tiedetään, että printti elää, koolla on väliä – ja yrityksellä on hyvä olla kasvot.
      Lue asiakastarina
      Kodin_laatusaneeraus_artikkelikuva.jpg
    • Lehti-ilmoittelulla aloittanut Visit Satakunta on päätynyt monikanavaiseen mainontaan

      Julkaistu
      9.9.2021
      Kampanjointi useissa kanavissa tuo tehokkaasti tuloksia. Tavoitteet, suunnittelu ja tulosten analysointi luotsaavat markkinoinnin toimenpiteitä jatkumona.
      Lue asiakastarina
      Visit Satakunta kansikuva
    • OP Länsi-Suomen lakipalvelut tulivat lähelle ihmistä

      Julkaistu
      2.9.2021
      OP Länsi-Suomi ja Sanoma tavoittelevat yhdessä arkea, jossa satakuntalaiset tuntevat paikallisen pankkinsa. Siksi pankki palvelee ihmisen äänellä. Vaikuttavuuteen tähdätään tosissaan ja ilolla tarinankerronnan voimalla.
      Lue asiakastarina
      Case OP Länsi Suomi hero
    • Koulutus kiinnostaa, kun siitä kertoo opiskelija itse – Sataedu muutti mielikuvia tarinoiden sarjalla Satakunnan Kansassa

      Julkaistu
      9.8.2021
      Sataedu vaikutti brändinsä mielikuvaan säännöllisellä tarinankerronnalla maakunnan päämediassa. Näkyvyys lisääntyi ja koulutusten hakuihin ohjattiin suoraan tarinasta. Aidot tarinat keräsivät kymmeniä tuhansia silmäpareja.
      Lue asiakastarina
      Case Sataedu artikkelikuva
    • Satakunnan Syöpäyhdistyksen uudistettu elämä-asiakaslehti sai lämpimän vastaanoton

      Julkaistu
      25.6.2020
      Elämä-lehti tehtiin yhteistyössä Satakunnan Kansan kanssa monipuoliseen viestintätarpeeseen. Se sai positiivista palautetta niin yhdistyksen jäseniltä kuin lahjoittajiltakin.
      Lue asiakastarina
      SAtakunnan syöpäyhdistys kansikuva

      Vinkkejä alueelliseen markkinointiin

      • Alueellinen radiomainonta – löytämätön helmi?

        Alueellisilla radioilla on uskollinen kuulijakunta. Huomio on taattu kun napakka viesti ponnahtaa korviin oman suosikkiohjelman keskeltä.

        Tagit

        Alueellinen mainonta Audio & radio
        Julkaistu
        2.4.2025
        Lue lisää
      • Löydy, säväytä ja muistuta – tuo yrityksesi asiakkaiden luo tehokkaan digimainonnan avulla!

        Asiakkaan pienikin hetki verkossa tarjoaa yritykselle näytön paikan. Digimainontaa hyödyntävät toimijat ovat aina monta askelta kilpailijoitaan edellä, kirjoittaa Satakunnan aluemyynnin myyntipäällikkö Hanna Koljonen.

        Tagit

        Digiratkaisut Google Ads Näkemyksiä
        Julkaistu
        22.1.2025
        Lue lisää
      • Mainoskampanjan budjetti: kaksi esimerkkiä alueellisen mainonnan budjetointiin

        Markkinointibudjetti on usein konstikas kokonaisuus. Vaikka kattotason markkinointibudjetin laatiminen onnistuisikin suhteuttamalla tavoitteita liikevaihtoon, voi sormi mennä suuhun viimeistään eri medioiden kampanjakohtaista hintaa ja roolitusta pohtiessa.

        Tagit

        Markkinoinnin suunnittelu
        Julkaistu
        18.4.2024
        Lue lisää
      • Alueellinen tv-mainonta on kustannustehokasta ja ketterää toteuttaa

        Suuret joukot tavoittava televisio lisää tunnettuutta tehokkaasti. Jos yritys toimii tietyllä maantieteellisellä alueella ja sen asiakkaat tulevat samalta alueelta, kannattaa tv-mainonta kohdentaa sille alueelle. Siinä säästää selvää rahaa.

        Tagit

        Alueellinen mainonta TV & video
        Julkaistu
        17.4.2024
        Lue lisää
      • Voit ostaa mainontaa Sanomalta itse tai pyytää henkilökohtaista palvelua, asiantuntijamme ovat läsnä ympäri Suomen

        Mainonnan ostaminen suoraan verkkoalustoiltamme on helppoa, jos tietää mitä haluaa. Meiltä saat apua myös silloin, kun et vielä tiedä, miten markkinointieurot kannattaisi sijoittaa.

        Tagit

        Ad Manager Aikakausmedia Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut Google Ads Mainostuotanto ja luovat ratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Printtiratkaisut Somemainonta TV & video Uutismedia
        Julkaistu
        16.4.2024
        Lue lisää
        Sanoman medioiden logoja puhelimen näytöllä.
      • Datan hyödyntäminen onnistuu myös alueellisesti

        Data tarjoaa tuhat ja yksi mahdollisuutta myös pienten ja keskisuurten yrityksien markkinointiin. Laadukkaan datan avulla voidaan saada aikaan onnistuneempia mainoskampanjoita, parempaa päätöksentekokykyä, vaivattomampaa tulosseurantaa ja rohkeutta lähteä mukaan uusiin kokeiluihin, kirjoittaa myyntiryhmän päällikkö Ville Sjögren.

        Tagit

        Näkemyksiä
        Julkaistu
        27.9.2023
        Lue lisää
      • Yllätä, hämmästytä ja puhututa – Tuo paikallinen yrityksesi Neloselle

        Tuo yrityksesi osaksi Suomen tunnetuimpien TV-ohjelmien tarjoamaa elämystä. Alueellisen TV-mainonnan avulla pääset takuuvarmasti yllättämään niin ystäväsi kuin luottoasiakkaasikin, samanaikaisesti iskien kiinni juuri havittelemaasi asiakaskuntaan.

        Tagit

        Näkemyksiä
        Julkaistu
        19.9.2023
        Lue lisää
        TV-katselu
      • Paikallislehdet tarjoavat ainutlaatuisen mainospaikan yrityksille

        Koska paikallislehdillä on paikka ihmisten sydämissä, ne antavat myös yrittäjille ainutlaatuisia mahdollisuuksia kertoa itsestään, tuotteistaan ja tarjouksistaan alueen lukijakunnalle. Paikallinen mainonta todistetusti täydentää laadukasta paikallisjournalismia ja samalla ylläpitää paikkakuntien omien lehtien elinvoimaisuutta, kirjoittaa mediamyyjä Pasi Vesalainen.

        Tagit

        Näkemyksiä
        Julkaistu
        15.9.2023
        Lue lisää
      • Toimivaa markkinointia rakennetaan yhteistyöllä, suunnitelmallisuudella ja asiantuntijatiedolla

        Mainoskampanjoilla on paljon parempi todennäköisyys menestyä, kun ne suunnitellaan laadulla. Meiltä löytyy kaikki tarvittava siihen, että sinunkin yrityksesi mainonta voi osua ja upota, kirjoittaa myyntikoordinaattori Jutta Kangas.

        Tagit

        Näkemyksiä
        Julkaistu
        1.9.2023
        Lue lisää
      • Älä rämmi markkinointiviidakossa yksin – suunnista eteenpäin kanssamme!

        Markkinoinnin maailmassa tee se itse -mentaliteetti voi viedä ojasta allikkoon nopeammin kuin arvaakaan, kirjoittaa mediamyyjä Tiina Lind.

        Tagit

        Näkemyksiä
        Julkaistu
        18.8.2023
        Lue lisää
      • Työnantajamielikuvan vaikutus rekrymarkkinoilla on nyt suurempi kuin koskaan

        Työnhakijat tunnistavat arvonsa ja työpaikoilta vaaditaan paljon. Tämän päivän hakijakeskeisissä rekrytoinneissa menestyminen vaatii yrityksiltä paukkuja olla esillä, toimia arvojensa mukaan ja kertoa siitä kiinnostavasti, kirjoittaa aluemyyntijohtaja Marjaana Vilponen.

        Tagit

        Työnantajamielikuva Näkemyksiä Omakynä
        Julkaistu
        16.8.2023
        Lue lisää
      • Hei yrittäjä! Meiltä saat apua myös Google- ja somemainontaasi

        Tuttujen monimediallisten tuotteiden lisäksi tarjoamme palveluita myös yrityksesi verkossa näkymiseen. Meiltä saat Google- ja somemainonnan sekä laadukkaat kotisivuratkaisut kaikki osaavien ammattilaisten tekemänä, läpinäkyvästi sekä erittäin selkeästi, kirjoittaa Myyntipäällikkö Janne Arola.

        Tagit

        Näkemyksiä
        Julkaistu
        7.7.2023
        Lue lisää
      • Palvelemme monimediallisesti – olemme yrityksellesi yhden luukun palvelu

        Me Sanomalla kykenemme tarjoamaan paikalliselle yrityksellesi paljon enemmän tuotteita kuin ainoastaan Satakunnan Kansan tai Aamulehden printin, kirjoittaa myyntipäällikkö Minna Sookari-Nummi.

        Tagit

        Näkemyksiä
        Julkaistu
        22.6.2023
        Lue lisää
      • Myös erikoisosaamisen ala hyötyy markkinoinnista – ajattelua on haastettava

        Markkinointia on edelleen vaikea nähdä osana vanhakantaisen ja prosessiorientoituneen työn arkea. Todellisuudessa markkinoinnista hyötyvät myös yritykset, jotka jo entuudestaan tuntevat omat asiakkaansa ja saavat tarjouspyyntöjä riittävästi.

        Tagit

        Näkemyksiä
        Julkaistu
        21.6.2023
        Lue lisää
        Näköalapaikalla vähittäiskaupan markkinointi
      • Mitä tapahtui printin ilmoitusliitteelle? Se solahti kameleonttimaisesti myös digiin

        Ilmoitusliite printissä ja digissä tavoittaa laajasti. Se huomataan, sillä luetaan sekä sillä saadaan aikaan toimintaa, kirjoittaa myyntipäällikkö Marja-Riitta Grönblom ja listaa 5 loistavaa syytä toimivaan liiteratkaisuun.

        Tagit

        Näkemyksiä
        Julkaistu
        15.6.2023
        Lue lisää
      • Digimainonta on täynnä mahdollisuuksia

        Mainonta on kokeilua ja vaatii jatkuvaa hiomista. Digimainonta tekee testailusta ketterää ja opettavaista, kirjoittaa myyntipäällikkö Teemu Janhunen.

        Tagit

        Näkemyksiä
        Julkaistu
        1.6.2023
        Lue lisää
      • 3 vinkkiä kumppanuuksien rakentamiseen

        Parhaimmillaan kumppanuus saa aikaan oivalluksen siitä, että toinen tarvitsee toistaan, kirjoittaa mediamyyjä Jesse Jyrkkiö.

        Tagit

        Näkemyksiä
        Julkaistu
        29.5.2023
        Lue lisää
      • Putkikatseella jäädään aina potentiaalista

        Mainonnan liiallinen kohdentaminen kuljettaa kauas kasvusta. Ne yritykset, jotka onnistuvat jatkuvassa uusasiakashankinnassa, pärjäävät, kirjoittaa myyntipäällikkö Jari Halme.

        Tagit

        Näkemyksiä
        Julkaistu
        17.5.2023
        Lue lisää

        Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

        Olemme läsnä alueellasi. Ota yhteyttä, tiimi kokeneita ammattilaisia ovat apunasi.

        Marjaana Vilponen,
        aluemyyntijohtaja

        marjaana.vilponen@sanoma.com 
        +358 50 413 3914

        Löydä asiantuntija nimellä


         



        Satakunnan toimipiste

        Pohjoisranta 11 E
        28100 Pori 

        Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.

        Sanoma

        Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

        Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

        Closure

        • Etusivu
        • Ajankohtaista
        • Alueellinen mainonta
        • Asiakastarinat
        • Mediat ja palvelut
        • Tietopankki
        • Suunnittelijan työkalut
        • Osta mainontaa
        • Yhteystiedot
        • Ota yhteyttä

        Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
        Arkisin klo 8-16

        yrityspalvelu@sanoma.fi

        010 80 80 85

        Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

        • Facebook
        • Linkedin

        Footer menu

        • Tietosuoja
        • Responsible Disclosure Statement

        ©2025 Sanoma Media Finland