OP Länsi-Suomen lakipalvelut tulivat lähelle ihmistä

Kampanjan tavoite ja toteutus
Artikkelin tavoitteena oli opastaa lukijaa avaamalla tavallisimpia lakipalveluiden toimeksiantoja ajatuksella “näitä lakipalveluita sinäkin todennäköisesti elämäsi aikana tarvitset.” Lukija haluttiin ohjata OP Länsi-Suomen lakiasiantuntijoiden puoleen helposti lähestyttävällä ja hoksauttavalla sisällöllä. Kuka perii mitä -visalla lukija sai testata perintöoikeustietonsa.
Mittareina olivat yhteydenotot henkilöihin jutun jälkeen, sivuliikenteen kasvu ja keskustelun lisääntyminen verkossa liittyen lakipalveluihin.
Artikkelit julkaistiin Satakunnan Kansan ja Kankaanpään Seudun uutisvirrassa ja printtilehdissä – Satakunnan Kansassa sivun ja Kankaanpään Seudussa aukeaman kokoisena.
Tutustu OP Länsi-Suomen lakipalveluiden natiivimainontaan
Artikkeli:
Visa:
Tulokset

Kampanja lukuina
- Digiartikkelilla vajaa neljätuhatta sivunäyttöä
- Noin tuhat ihmistä teki testin
- Artikkelin parissa vietettiin keskimäärin aikaa liki kolme minuuttia
Lakiasiantuntijat saivat kymmenittäin yhteydenottoja ja asiakkaat varasivat henkilökohtaisia tapaamisaikoja. Haastateltava sai positiivista palautetta silmiä avaavasta visasta.
Artikkeli on poikinut meillä aika huisisti – olemme saaneet kiitosviestiä muun muassa Digi- ja väestötietovirastosta edunvalvontavaltakirjan esiintuomisesta ja sen laatimisesta asiantuntijalla. Aikoja on varattu lakiasiantuntijoillemme. Voidaan aidosti todeta, että kampanja on valtavan onnistunut.”
Satu Salminen, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, OP Länsi-Suomi
Katso myös:
Artikkeli tavallisimmista lakipalveluista sai ihmiset liikkeelle