Tilaisuudet ja webinaarit
Tältä sivulta löydät markkinointiin liittyvät tapahtumamme ja webinaarimme. Lähes jokaisesta tapahtumasta löydät tallenteen kunkin tapahtuman sivulta. Tutustu ja inspiroidu!
Tulevat tapahtumat
Markkinoinnin trendit 2026 -webinaarisarja
Kolmiosainen Markkinoinnin trendit 2026 -webinaarisarjamme pitää sisällään:
Effie Awards Finland
Kisa Suomen parhaasta markkinoinnista on alkanut!
Effie on maailman laajin ja arvostetuin markkinointiviestinnän tehokkuutta mittaava kilpailu. Kilpailuun voi ilmoittaa kaikki markkinointiviestintäkampanjat.
Menneet tapahtumat
Katso tallenteita.
Tehokas markkinoinnin vuosisuunnitelma
Sanoman ja Suomen Yrittäjien kanssa yhteistyössä järjestämässä webinaarissa sukellamme markkinoinnin suunnitteluun vuosikellotyökalun avulla. Lataa Vuosikellotyökalu ja katso tallenne. Hyödynnä myös maksuton sparrivartti!
Vauhtia bisnekseen Sanoman digimainospaikoilla -webinaaritallenne
Kaipaako bisneksesi vauhtia?
Tule webinaariin kuulemaan ja oppimaan Sanoma Ad Managerista, jonka avulla voit itse rakentaa mainoksia näkymään esimerkiksi Ilta-Sanomien, Helsingin Sanomien ja monen muun Sanoman omistaman verkkomedian mainospaikoilla!
Näin teet tylsästä aiheesta kiinnostavaa sisältöä ja luot samalla ajatusjohtajuutta
Luulitko että brändisi tai toimialasi on tylsä? Tämä tunnin webinaari kertoo kymmenen keinoa, joilla herätät kohderyhmäsi kiinnostuksen, sitoutat heidät brändiisi ja teet tuloksia – toimialasta ja aiheesta riippumatta.
Liikkuvan kuvan trendit 2025 ‑webinaari
Napakassa webinaarissa Sanoma Content Studion johtaja Tapio Haaja sekä käsikirjoittaja-ohjaaja Henna Seppälä esittelevät kymmenen trendiä, jotka hallitsevat liikkuvan kuvan markkinointia vuonna 2025.
Trendit 2025: Muuttuva kuluttaja, media ja markkinointi
Asiantuntijamme tarjoavat tuoreita näkemyksiään ja inspiraatiota markkinoijan arjen haasteisiin ja tuloksellisen markkinoinnin tekemiseen.
Sanomista toimistoille -webinaarit
Markkinointitoimistoille suunnatut maksuttomat webinaarit antavat lyhyessä ajassa inspiroivan ja informatiivisen tietoiskun valittuun aiheeseen eri rooleissa työskenteleville toimistojen ammattilaiselle.
Sisältömarkkinoinnin trendit 2025 ‑webinaari
Napakassa webinaarissa Sanoma Content Studion sisältöjohtaja Jenni Lieto ja kehitysjohtaja Tapio Haaja esittelevät kymmenen trendiä, jotka hallitsevat sisältömarkkinointia vuonna 2025.
Videomarkkinointi 2025
Suomen suurimmassa videomarkkinoinnin virtuaalitapahtumassa ääneen pääsivät 16 alan näkijää ja tekijää, tätä et halua missata.
Trendit 2024: Suomalainen kuluttaja
Olemme koonneet talon parhaat osaajat yhteen kertomaan kiinnostavimmat näkemyksensä suomalaisista vuonna 2024 markkinoinnin ammattilaisten käyttöön.
Ajatusjohtajat vievät parhaat työntekijät
Webinaarissa annamme vinkkejä siihen, miten hyödynnät sisältömarkkinointia työnantajamielikuvan kehittämisessä, kerromme, miten puhuttelet työnhakijoita vaikuttavasti sekä julkistamme löydöksiä tuoreesta työnantajamielikuvatutkimuksesta.
Tunne kohderyhmäsi ja kohdenna oikein
Tilaisuudessa annamme vinkkejä parempaan kohderyhmätuntemukseen Pohjois-Suomen ja Pohjanmaan alueella ja avaamme mainonnan kohdentamisen mahdollisuuksia konkreettisin esimerkein.
Sitä saat, mitä mittaat
Webinaarissa kerroimme, miten teet tuloksellista mainontaa kuluttajaymmärrystä sekä mittaamista hyödyntämällä. Paneudumme brändin ja luovuuden merkitykseen sekä kerromme, miten erilaiset mediaratkaisut tukevat luovuutta ja tuloksellisuutta.
5 askelta ajatusjohtajuuteen
Tiedätkö, mistä yrityksenne pitäisi puhua ollakseen alansa ajatusjohtaja? Osaatko puhutella kohderyhmiänne vakuuttavalla tavalla?
Get Tomorrow
Evento Awards -palkittu Get Tomorrow tarjoaa suomalaisille liiketoiminta- ja markkinointipäättäjille näkemyksiä markkinoinnin tulevaisuudesta ja inspiraatiota markinoinnin suunnitteluun.
Sinua voisi kiinnostaa myös
Ei mulle kannata mainostaa, eihän?
Yhdessä kohti vaikuttavampaa markkinointia – Sanoma Agency Partner tiivistää Sanoman ja markkinointitoimistojen yhteistyötä
Sanoman kesälehdissä tavoitat yhteensä lähes miljoona kesää suunnittelevaa kuluttajaa
Asiakaskokemus muodostuu pienistä asioista
Sisältömarkkinoinnin trendit 2026: viihteellinen sisältöstrategia ja AI-lieju mainittu!
Viaplay TV -kanavan mainosmyynti Sanoman kautta – mainostajille pääsy osaksi huippuluokan urheilusisältöjä