Näkemyksiä markkinoinnista
Puhutuimmat aiheet ja herättävimmät näkökulmat

Tästä osiosta löydät vastauksia markkinoijia askarruttaviin kysymyksiin ja ilmiöihin.
Saat ajankohtaista tietoa markkinoinnin trendeistä, alan asiantuntijoiden ja ammattilaisten näkemyksiä mainonnasta ja mediasta. Inspiraatiota, vinkkejä ja hyödyllistä luettavaa, joiden avulla teet markkinoinnin suunnittelusta hitusen helpompaa.
Fundun HS etusivu toi huikean piikin Google-hakuihin ja sivustoliikenteeseen
Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Elokuun valinta on Fundun visuaalisesti pelkistetty HS etusivu.

Vahvista kuntasi työnantajamielikuvaa markkinointiviestinnän keinoin
Kunnat tarjoavat monipuolisia tehtäviä ja mielenkiintoisia haasteita monien eri alojen ammattilaisille. Joskus oikeiden osaajien saatavuus ja tavoittaminen voi kuitenkin aiheuttaa haasteita, kirjoittaa Nina Bemeleit.

Sinun kampanjastasi seuraava kasvutarina?
Haastavassa taloustilanteessa markkinointi on tärkeämpää kuin koskaan, toteaa Sanoman Varsinais-Suomen aluemyynnin johtaja Sami Elmeranta.

Markkinoinnista vipua myynnin kasvuun
Tunnetko asiakkaasi ja tiedätkö, miten saat heidät ostamaan tuotteitasi ja palveluitasi? Sanoman Pohjanmaan aluemyynnin johtaja Sammo Hyttilä vinkkaa keinoja, joilla sinut muistetaan, kun kuluttajat miettivät ostopäätöksiään.

Black Friday ja joulu - loppuvuosi on parasta myyntiaikaa: erottaudu ja onnistu sesonkimainonnassa
Muistatko vielä ajan, jolloin uuden vuoden jälkeiset tammialet olivat tarjoushaukan vuosittainen kultakausi? Ne ajat ovat takanapäin, sillä loppuvuodesta on tullut kuin varkain vuoden tärkein ostosralli – ja markkinoijan näkökulmasta tietysti myyntisesonki.

"Nykyaikaa vaivaa hätäisyys ja pikavoittojen hakeminen"
Näkemyksiä mediasta -sarjassa pääsemme tutustumaan mediatoimistojen ammattilaisten näkemyksiin. ToinenPHD:n markkinointiarkkitehti Karla Frisk-Hietalahti uskoo vahvan brändin voimaan ja muistettavuuteen.

Kesän 2024 tapahtumien kumppanuudet myydään nyt
Tapahtumakumppanuus on vaikuttavimmillaan monimediallisena elämyksenä, kertoo tapahtumien kaupallisista kumppanuuksista vastaava Annika Green.

Työnantajamielikuvan vaikutus rekrymarkkinoilla on nyt suurempi kuin koskaan
Työnhakijat tunnistavat arvonsa ja työpaikoilta vaaditaan paljon. Tämän päivän hakijakeskeisissä rekrytoinneissa menestyminen vaatii yrityksiltä paukkuja olla esillä, toimia arvojensa mukaan ja kertoa siitä kiinnostavasti, kirjoittaa aluemyyntijohtaja Marjaana Vilponen.

Kuka teillä vie parempaa asiakaskokemusta käytäntöön?
Dagmarin Business Director Emma Lehtovaara kertoo, miten asiakaskokemuksen parantaminen viedään sanoista tekoihin.

Ostoprosessi alkaa muistista, ei hakukoneesta
Tie kuluttajan sydämeen kulkee muistin kautta, joten panostus muistiin kannattaa aloittaa heti, muistuttavat Paula Hernetkoski ja Leena Koskinen.

Markkinointi on investointi paitsi yritysten, myös koko kansantalouden tulevaisuuden puolesta
Markkinointi on investointi, joka tuo siihen sijoitetut varat moninkertaisena takaisin. Ei ehkä vielä huomenna eikä välttämättä edes joka kerta, mutta systemaattisesti toteutettuna ja pidemmällä aikavälillä silti varmasti, kirjoittaa Foppan Antti Kaihlanen.

Mitkä ovat hyvinvoinnin trendit juuri nyt?
Pandemia ja sen jälkeiset kriisit ovat haastaneet myös terveyttä ja luoneet uusia tarpeita. Hyvän terveyden päätoimittaja Päivi Virkkunen pohtii, miten muutokset vaikuttavat hyvinvointiimme ja mihin haemme tässä ajassa ratkaisuja.

Sanomista sinulle -uutiskirje
Tilaa uutiskirje, saat ideoita, vinkkejä ja työkaluja
tuloksellisen markkinoinnin tekemiseen.
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.