Aluemainonnan ratkaisut Pohjois-Karjalassa ja Pohjois-Savossa
Kohdenna viestisi valtakunnan suosituimmissa medioissa alueellesi. Yhdessä saamme aikaan juuri sinun tavoitteidesi ja budjettisi mukaisen markkinointiratkaisun.
Sanoman ratkaisujen avulla tavoitat viikoittain lähes kaikki pohjoiskarjalaiset ja pohjoissavolaiset
Kohdentamalla mainontaa voidaan tavoittaa hyvinkin tarkasti myös pienempiä kohderyhmiä.
96 %
Medioidemme tavoittavuus alueella
87 %
Digisisältöjemme tavoittavuus alueella
57 000
kuulijaa alueen radiokanavilla
47 %
Nelosen tavoittavuus alueella
Lähteet: Kantar Mind Kuluttaja 1-6/2025, Finnpanel Oy KRT 1-6 2025/Audio Planner, Aito Iskelmä, Classic Hits, Easy Hits, Groove FM ja HitMix, KRT Pohjois-Karjala ja Pohjois-Savo
Sanoman mediat
Tutustu alla tarkemmin Pohjois-Karjalassa tai Pohjois-Savossa ostettaviin medioihin.
Suosittuja mediaratkaisuja alueellasi
Räätälöimme aina tarpeisiisi ja tavoitteisiisi sopivan kampanjan. Tutustu esimerkkeihin.
Klikkihinnoiteltu
digimainonta
Maksa vain tuloksista.
Kohdennus: Kuopion talousalue
Kesto: 4 viikkoa
Hinta: noin 1 000 €
Klikkiarvio: noin 2 000 kpl
Kohdennus: Ylä-Savon talousalue
Kesto: 4 viikkoa
Hinta: noin 500 €
Klikkiarvio: noin 1 000 kpl
Monimediallinen
TV-kampanja
Maksimoi mainontasi vaikuttavuus.
Kesto: 1 kk
Mediat: TV- ja digimainonta
Näkyvyys: Pohjois-Savo ja Pohjois-Karjala
Hinta: alkaen 4 025 €
Hyödynnä myös tapahtumanäkyvyyttä Savon Tahko Juhannus -festivaaleilla tai Kuopiorock-festivaaleilla.
Millaisia kuluttajia pohjoiskarjalaiset ja pohjoissavolaiset ovat?
Kolme ihmistyyppiä korostuu mediankäyttäjinä alueella.
Olemme jakaneet suomalaiset kahdeksaan segmenttiin sen mukaan, millä tavalla he käyttävät mediaa. Löydät alta kolme Pohjois-Karjalassa ja Pohjois-Savossa korostuvaa käyttäjäryhmää. Yhdessä nämä kolme ryhmää kattavat noin puolet alueiden asukkaista.
Kiireinen tasapainon etsijä
18 %
Hän on sosiaalinen ja empaattinen ihminen, jolle perhe ja läheiset ovat erittäin tärkeitä.
Leimallista on myös kunnianhimo ja ulkonäkökeskeisyys.
Arkeensa hän kaipaa helpotusta, ja nauttii shoppailusta ja hyvien löytöjen tekemisestä.
Vakiintunut arjesta nauttija
15 %
Hän arvostaa omaa rauhallisiin uomiin asettunutta ja turvallista elämäänsä, eikä kaipaa suuria muutoksia tai uusia virikkeitä.
Tavallinen arki on hänen mielestään parasta. Tekevänä ihmisenä hän puuhastelee jotain alinomaa.
Kuluttamisessa hän arvostaa kotimaisuutta ja luottaa tuttuihin brändeihin ja pyrkii toimimaan kuormittamatta luontoa.
Laatutietoinen tiedonhakija
14 %
Hän haluaa kehittää itseään, oppia jatkuvasti uutta ja on avoin uusille ideoille ja ihmisille.
Hän haluaa olla aktiivinen jäsen yhteiskunnassa ja antaa oman panoksensa yhteisen hyvän eteen esim. vapaaehtoistyöllä.
Kuluttamisessa hän painottaa laatua, vastuullisuutta ja kotimaisuutta.
Mutkattomasti kaikki palveluna
Olipa tarpeesi kertaluontoinen kampanja tai vaikka markkinoinnin vuosisuunnitelma, asiantuntijamme ovat apunasi henkilökohtaisesti. Halutessasi voit ostaa mainontaa myös itse. Tutustu alta tarkemmin kattavaan tarjontaamme.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.
Olemme läsnä alueellasi. Ota yhteyttä, tiimi kokeneita ammattilaisia ovat apunasi.
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.










